Oferta Pracy » Administracja Biurowa

Administracja Biurowa

Protokolant sądowy-stażysta Warszawa
Protokolant sądowy-stażysta Warszawa

Ogłoszenie o naborze na staż urzędniczy w Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie Kd-111-18/2019 WOLNE STANOWISKA: Protokolant sądowy-stażysta (umowa o pracę na zastępstwo –nbsp;1 etat) WYMAGANIA: •wykształcenie min. średnie oraz zdany egzamin maturalny , •umiejętność biegłej obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office – Excel oraz Word), •samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, •umiejętność poprawnego pisania ręcznego, •umiejętność mnemotechnicznego pisania na klawiaturze oraz doświadczenie w pracy biurowej będzie dodatkowym atutem. OGÓLNY ZAKRES CZYNNOŚCI •protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach; •wykonywanie czynności biurowych w sekretariatach sądowych, a w szczególności: prowadzenie akt sądowych oraz urządzeń ewidencyjnych służących do ich rejestrowania, •wykonywanie wydanych w sprawach sądowych zarządzeń; • wykonywanie innych nbsp;czynności przewidzianych w reg ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-15

Kierownik Biura Kraków
Kierownik Biura Kraków

Dynamicznie rozwijająca się firma z branży spożywczej poszukuje pracowników na stanowisko: Kierownik Biura. Opis obowiązków:nbsp;- Koordynowanie pracy pracowników- Nadzorowanie procesu realizowania zamówień sklepu internetowego oraz ich pakowania - Wspieranie zespołu w bieżących zadaniach- Monitorowanie i kontrola finansów- Współpraca z działem księgowymnbsp; Wymagania:nbsp;- Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata- Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej - Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z Klientemnbsp;Oferujemy:nbsp; - Pracę 8-16- Umowę zlecenie, po okresie próbnym umowę o pracę- Atrakcyjne wynagrodzenienbsp;- Przyjazną atmosferęnbsp;nbsp; Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)nbsp;

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-14

HR TEAM - Specjalista ds. rekrutacji Kraków
HR TEAM - Specjalista ds. rekrutacji Kraków

HR TEAM - Jesteśmy jedną z wiodących firm specjalizującą się w prowadzeniu rekrutacji. Jesteś osobą energiczną i chętną do działania? Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych? Posługujesz się językiem angielskim w stopniu zaawansowany,?Jeśli tak to zobacz jak może wyglądać Twoja praca w HR TEAM i wyślij do nas swoją aplikację!Do naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. rekrutacjiObowiązki:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;prowadzenie procesów rekrutacji pracowników z różnych zakątków świata·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;pozyskiwanie kandydatów, redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;pomoc w bieżących zadaniach Zespołu Rekrutacji·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;czynności administracyjno-biurowe na potrzeby Zarządu·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Współpraca z managerami w celu ustalania ich potrzeb rekrutacyjnych·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;tłumaczenia dokumentów administracyjnych·nbsp;nbsp;n ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-14

Recepcjonistka do SPA w weekendy Warszawa
Recepcjonistka do SPA w weekendy Warszawa

DAY SPA YO!ZEN poszukuje osoby na stanowisko:RECEPCJONISTKI.Preferowana osoba to studentka studiów dziennych. Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jana Pawła II. Godziny pracy: trzy weekendy w miesiącu: sobota i niedziela 10.30 -19.00, w tygodniu 16.00 -21.00 ( 1-2 dni do ustalenia).Więcej o ofercie SPA na www.yozennbsp;nbsp; Opis stanowiska: obsługa recepcji (przyjmowanie klientów, odbieranie telefonów, prowadzenie grafika pracy salonu)obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczegokoordynacja zaopatrzenia biurakoordynacja przepływu informacji utrzymanie czystości recepcji i zaplecza salonu Oferujemy: pracę w renomowanym salonie w centrum Warszawy. stabilne zatrudnienie w ramach umowy zleceniamożliwość uzyskania doświadczenia w branży Wellness amp; SPAmiłą atmosferę pracypakiet zabiegów pracowniczychnbsp;Wymagania:komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów znajomość j. angielskiego w mowie i piśmiebardzo dobra organizacja pracy i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadańpodzielnoś ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-15

Specjalista ds prawno-administracyjnych Warszawa
Specjalista ds prawno-administracyjnych Warszawa

Zatrudnimy na stanowisko Specjalista ds Prawno Administracyjnych z Inowrocławia lub pobliskich okolic Do zakresu obowiązków Pracownika należeć będzie w szczególności: •sporządzanie draftów: pism, umów dla kancelarii prawnej, która będzie akceptowała przygotowywane drafty, •negocjowanie umów z podwykonawcami, Inwestorami, •archiwizacja dokumentów oraz obsługa zasobów archiwum, •rejestracja dokumentacji, •indeksowanie korespondencji przychodzącej, •przygotowanie i wysyłka korespondencji, •organizacja wydarzeń firmowych (szkoleń, konferencji, targów), •obsługa urządzeń biurowych, •koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych. nbsp;Od kandydatów oczekujemy: •ukończonych studiów prawniczych lub statusu studenta prawa, •doświadczenia na podobnym stanowisku, •umiejętności analitycznego myślenia, •skrupulatności, dokładności, terminowości w wykonywaniu obowiązków, •dobrej organizacji pracy, •umiejętności pracy w zes ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-15

Specjalista ds. obsługi klienta Kielce
Specjalista ds. obsługi klienta Kielce

Firma handlowa EUROFLUID Poland Sp. z o.o. Sp.k. poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: nbsp;Specjalista ds. obsługi klientanbsp;Miejsce pracy: świętokrzyskie/Kielce nbsp;Wymagania: - biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i piśmie - wykształcenie wyższe- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem- umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami w sposób nbsp;nbsp;nbsp;profesjonalny, uprzejmy, dyplomatyczny- odpowiedzialność za powierzone zadania- kreatywność i chęć rozwoju- umiejętność pracy w zespole- nbsp;miła aparycja nbsp;Zadania:- obsługa zamówień klientów i koordynowanie ich prawidłowej realizacji- wystawianie faktur- przygotowywanie ofert handlowych- dbanie onbsp;dobre relacje z kontrahentami firmy (rozmowy telefoniczne)nbsp;Oferujemy: - umowę o pracę - stałe zatrudnienie w młodym, bardzo dynamicznie rozwijającym się zespole - pracę od poniedziałku do piątku w godzinach: 8-16 - przeszkolenie i przygotowanie ...

Region : Świętokrzyskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-13

pracownik biurowy ze znajomością niemieckiego Solec Kujawski
pracownik biurowy ze znajomością niemieckiego Solec Kujawski

Firma BM GRUPA z długoletnim doświadczeniem w produkcji i sprzedaży food trucków, przyczep, zabudów na pojazdach poszukuje osoby do biura ze znajomością języka niemieckiego Opis stanowiska: •przygotowywanie ofert handlowych •obsługa bieżących klientów , poczta mailowa, spotkania w siedzibie firmy•komunikacja z klientami zgodnie z ustaloną strategią firmy Wymagania: •znajomość niemieckiego w mowie i piśmie •umiejętność komunikacji Oferujemy: •atrakcyjne wynagrodzenie •pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji w branży •niezbędne narzędzia pracy, laptop, telefon •możliwość rozwoju dzięki pracy z kreatywnym, otwartym, dynamicznym zespołem, szkolenia •dużą samodzielność w realizacji zadań •pracę w międzynarodowym środowisku •brak korporacyjnych procedur•dodatkowe premie•możliwość awansu

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-15

Specjalista ds. sprzedaży Złotoryja
Specjalista ds. sprzedaży Złotoryja

Innowacyjna i dynamicznie rozwijająca się firma Polkon, zajmująca się produkcją kontenerów biurowych, sanitarnych, mieszkalnych, gastronomicznych poszukuje pracownika na stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Miejsce pracy: Wilków k. Złotoryi Do podstawowych obowiązków należeć będzie: »przygotowywanie ofert sprzedaży, -sporządzanie specyfikacji do zamówienia od klienta, -sporządzanie umów sprzedaży, -wystawianie faktur sprzedaży, -nadzór nad realizacją zleceń, -przygotowywanie szkiców projektów, -pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z Klientami -opieka nad stałymi klientami, -aktywna sprzedaż kontenerów, -współpraca z innymi działami firmy WYMAGANIA: *sumienność, dokładność, wydajność, zaangażowanie, *prawo jazdy kat B, * mile widziana znajomość języka niemieckiego/angielskiego, Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie, - umowę o pracę - pracę w młodym, dynamicznym zespole Osoby zainteresowane pros ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-14

Praca na Myjni Samochodowej Eltore Zielona Góra Zielona Góra
Praca na Myjni Samochodowej Eltore Zielona Góra Zielona Góra

Wymagania:mycie i sprzątanie samochodówmile widziane pranie i polerowanie samochodów- kultura osobista- zaangażowanie - energiczność i precyzja- dbanie o detale- kondycja fizyczna- punktualność- dyspozycyjnościnbsp;DOBRE ATUTY:- PRAWO JAZDY Bnbsp;oferujemy:- praca w zgranym zespole- szkolenia - możliwość awansowania w różnych dziedzinach- stała stabilna praca- zarobki podajemy na rozmowie kwalifikacyjnej- godne warunki pracy dla osób ambitnych.nbsp;Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.nbsp;Prosimy o przesyłanie CV oraz tytułowanie pliku swojego CV Imieniem i Nazwiskiem najlepiej w formacie PDFnbsp;W przypadku problemu z wysłanie CV prosimy o kontakt telefoniczny Tel. kontaktowy 684 - -

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-14

Asystentka w biurze nieruchomości/koordynator Warszawa
Asystentka w biurze nieruchomości/koordynator Warszawa

Freedom Nieruchomości oddział Warszawa Ochota poszukuje osoby, która z pozycji Asystentki biura będzie odpowiedzialna za obsługę klienta, zarządzanie bazą ofert nieruchomości, obsługę komunikacji z klientami, kompletowanie dokumentów firmy oraz wspieranie agentów pod kątem administracji i marketingu.nbsp;nbsp;nbsp;Szukamy osoby działającej wielozadaniowo, która potrafi radzić sobie z niespodziewanymi wyzwaniami. Konsekwencja, dyscyplina, rzetelność i umiejętność budowania relacji - to absolutny must have!nbsp;Twoje zadania:kompleksowa obsługa biura pod kątem administracyjnym,wspomaganie agentów w codziennych obowiązkach,wprowadzanie i weryfikowanie ofert w CRM-ie,promowanie ogłoszeń nieruchomości,telefoniczna i stacjonarna obsługa klienta,kompletowanie dokumentów firmy i zarządzanie dokumentacją,koordynacja realizacji zlecanych projektów.nbsp;Oczekiwania:sprawne poruszanie się w środowisku Google Aps,bardzo dobra organizacja czasu i pracy,podzielność uwagi i umiejętność pracy w zespole ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-13

Menedżer Działu Obsługi Klienta Bydgoszcz
Menedżer Działu Obsługi Klienta Bydgoszcz

Opis oferty pracy: Dołącz do Drużyny Unigreen w roli: Spedytor Dzialu Obsługi Klientów Miejsce pracy: Bydgoszcz Zakres obowiązków: 1. Stały nadzór nad procesami występującymi w projektach transportowych,2. Kontrola procesu terminowości dostaw do klientów w tym przygotowywanie raportów,3. Stały kontakt z klientem, doradztwo techniczne wobec klienta oraz rozwiązywanie zapytań zlecanych przez klientów,4. Zapewnienie prawidłowego przebiegu informacji pomiędzy pracownikami w tym: przekazywanie nowych procedur lub ustaleń podjętych z klientem,nbsp;Wymagania:nbsp;1. Znajomość rynku transportowego/spedycyjnego oraz zagadnień związanych z przewozami całopojazdowymi i drobnicowymi,2. Doświadczenie i wiedza w zakresie modelowania, planowania i realizacji transportów międzynarodowych,3. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego/niemieckiego/rosyjskiego i obsługi komputera (MS Office),4. Elastyczność w rozwiązywaniu pojawiających się zadań,5. Umiejętności analityczne,6. ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-13

Pomocnik Geodety Poznań
Pomocnik Geodety Poznań

PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ENERGETYCZNEGO ELBUD POZNAŃ S.A.Zatrudni pracownika na stanowisko:nbsp;Pomocnik Geodetynbsp;Miejsce pracy: Plewiskanbsp;Wymagania:- wykształcenie: minimum średnie geodezyjne,-nbsp;umiejętność posługiwania się oprogramowaniem AutoCad oraz pakietem Office,- obsługa programów geodezyjnych C-GEO, GEO-INFO, - umiejętność sporządzania dokumentów geodezyjnych i składania ich w operat geodezyjny,- podstawowa obsługa sprzętu geodezyjnego (tachimetr, zestaw do pomiarów GNSS)-nbsp;prawo jazdy kategorii B,-nbsp;dyspozycyjność oraz brak przeszkód dla pracy w delegacji służbowej,-nbsp;umiejętność pracy w zespole projektowym.-nbsp;umiejętności (mile widziane uprawnienia) zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie:nbsp;geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, geodezyjna obsługa inwestycjinbsp;Oferujemy:nbsp;- umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego- pakiet świadczeń medycznych, ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Administrator ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niderlandzkim Warszawa
Administrator ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niderlandzkim Warszawa

Opis stanowiskaOsoba pracująca na stanowisku administratora ds. wsparcia klienta będzie odpowiedzialna za dostarczanie klientom niezbędnych informacji związanych z zapytaniami dotyczącymi wystawionych faktur i not kredytowych (drogą mailową). nbsp; Oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;ubezpieczenie na życie;plan emerytalny;prywatną opiekę medyczną;dofinansowanie do karty Multisport;specjalny program wdrożeniowy dla nowych pracowników;cotygodniową dostawę świeżych owoców;możliwość skorzystania z biblioteki pracowniczej oraz wypożyczalni gier planszowych;pracę w nowoczesnym biurowcu w ścisłym centrum Łodzi (University Business Park - Wólczańska 178)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku;możliwość wykorzystania języka obcego w codziennych kontaktach z zagranicznymi partnerami i klientami;miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz możliwość udziału w wielu organizacjach wewnątrzfirmowych (np. komitet wolontariacki, sportowy itp.) nbsp;Od kandy ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-14

Specjalista ds. sprzedaży ubezpieczeń Lublin
Specjalista ds. sprzedaży ubezpieczeń Lublin

Szukasz pracy? Interesuje Cię branża ubezpieczeń?Dołącz do naszego zespołu!nbsp;Jesteśmy rozwijającą się firmą, która posiada kilkadziesiąt placówek stacjonarnych na terenie Polski.nbsp;Do naszego biura w Lublinie poszukujemy Specjalistów ds. sprzedaży ubezpieczeń z wykształceniem min. średnim, biegłą obsługą komputera i dobrą znajomością programu Microsoft Excel, umiejętnością szybkiego uczenia się, samodzielnego, odpowiedzialnego i otwartego na kontakty z ludźmi.nbsp;Do Twoich obowiązków należeć będzie:- obsługa klienta drogą telefoniczną i mailową;- kontaktowanie się z naszym klientami w celu przypomnienia się o kończącym się ubezpieczeniu;- oferowanie produktu ubezpieczeniowego zgodnie ze standardami naszej firmy- sprzedaż polis ubezpieczeniowych przez telefonnbsp;Wymagamy doświadczenia w zakresie sprzedaży telefonicznej lub obsługi klienta telefonicznego.nbsp;Mile widziane osoby posiadające doświadczenie w ubezpieczeniach.nbsp;Oferujemy:nbsp;stabilną pracę w pełnym wymiarze czasu, ...

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-13

Pracownik ds. Obsługi Zamówień z językiem Niemieckim Sosnowiec
Pracownik ds. Obsługi Zamówień z językiem Niemieckim Sosnowiec

Firma FL TRADE S.J. poszukuje pracownika do obsługi zamówień internetowych. nbsp;Zajmujemy się międzynarodową sprzedażą akcesoriów samochodowych polskich producentów.nbsp;Pracownik będzie odpowiedzialny za kontakt z klientem niemieckojęzycznym ( mail, telefon ) oraz obsługę zamówień. nbsp;nbsp;nbsp;Wymagania:dobra / bardzo dobra znajomość j. Niemieckiegoznajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutemkomunikatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy, zaangażowanieznajomość obsługi pakietu MS Office / Google SheedsDoświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem ale nie jest wymagane – oferujemy szkolenie w zakresie wykonywanych obowiązków.nbsp;Oferujemy:nbsp;stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęwykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracypracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferęatrakcyjny system wynagrodzeńnbsp;Jeżeli mają Państwo pytania odnośnie oferowanego stanowiska pracy , mogą państwo skontaktować się telefon ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-13

Specjalista ds. obsługi logistycznej (pracownik administracyjny) Warszawa
Specjalista ds. obsługi logistycznej (pracownik administracyjny) Warszawa

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 68 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość. Dokładna lokalizacja: Al. Kasztanowa 160, Młochów, 05-831 Zakres obowiązków: Utrzymywanie kontaktu z klientem oraz firmami przewozowymi,nbsp; Nadzorowanie i uczestniczenie w procesie logistycznym polegające na przyjęciu, magazynowaniu, kontrolowaniu i przygotowaniu, a także rozliczaniu wysyłek,nbsp; Obsługę administracyjną biura, Prowadzenie korespondencji mailowej, Sporządzanie raportów i zestawień statystycznych. Profil kandydata: Jeśli:nbsp; Masz minimum średnie wykształcenie, Masz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, Jesteś nastawiony/nastawiona na współp ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Specjalista ds. eksportu z biegłą znajomością języka francuskiego Wągrowiec
Specjalista ds. eksportu z biegłą znajomością języka francuskiego Wągrowiec

MARTYNA S.A. jest jednym znbsp;największych producentów drewnianej architektury ogrodowej w Polsce. Rozbudowana działalność firmy prowadzona jest od 1992 r. wnbsp;dziewięciu zakładach produkcyjnych zlokalizowanych wnbsp;północno-zachodniej części Polski.nbsp;Ponad 90% naszych produktów trafia na eksport, do klientów w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Hiszpanii, Portugalii, Holandii, Szwecji. Centrala firmy, gdzie aktualnie prowadzimy rekrutację znajduje się w Wągrowcu.nbsp;STANOWISKO: Specjalista ds. eksportu z biegłą znajomością języka francuskiegonbsp;Miejsce pracy: Wągrowiecnbsp;Opis stanowiska:Zapewnienie sprawnej obsługi klienta - kontakt telefoniczny i mailowy w języku francuskim, we wszystkich kwestiach eksportowychPrzyjmowanie, weryfikacja, potwierdzanie i zlecanie zamówieńKontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawyOpieka handlowa nad powierzonymi klientami w całym procesie realizacji zamówieniaP ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-13

Specjalista ds kadr i płac od zaraz Stawiszcze
Specjalista ds kadr i płac od zaraz Stawiszcze

Spółka z kapitałem zagranicznym poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds kadr i płac.nbsp;Obowiązki:•Samodzielnenbsp;naliczanie wynagrodzeń oraz zapewnienie ich zgodności z przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi oraz ubezpieczeń społecznych•Sporządzanie sprawozdań oraz deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON)•Księgowanie wynagrodzenie w systemienbsp;finansowo-księgowym•Korespondencja z instytucjami publicznymi w tym prowadzenie dokumentacji związanej z zajęciami komorniczymi, naliczanie potrąceń z wynagrodzeń i zasiłków•Udzielanie informacji pracownikom z zakresu prawa pracy oraz naliczonych wynagrodzeń•Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrznenbsp;Oczekujemy:•Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku•Doświadczenia w samodzielnym rozliczaniu wynagrodzeń, zasiłków, podatkównbsp;i składek na ubezpieczenie społeczne•Praktycznej znajomości prawa pracy, przepisów z zakresu płac, podatków i ubezpieczeń społecznych•Dobrej znajomości programu ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Asystentka działu sprzedaży/ praca biurowa Łódź
Asystentka działu sprzedaży/ praca biurowa Łódź

Miś Gustaw- Jesteśmy łódzką firmą, produkującą wielkie misie pluszowe do rozmiaru 350cm. Firma została założona w 2017 roku i od tego czasu prężnie się rozwija. Nasze misie sprzedawane są już w 7 krajach Europy. Jesteśmy w trakcie budowy zespołu, z którym będziemy wspólnie dążyć do dalszego rozwoju.nbsp;Ogłoszenie dotyczy stanowiska „Asystentka działu sprzedaży/ praca biurowa”nbsp;Zakres obowiązków:- Obsługa telefonicznych zamówień- Obsługa reklamacji- Pomoc w organizacji targów- Organizowanie biletów lotniczych oraz hoteli- Obsługa zapytań mailowych oraz na facebooku- Kontakt oraz umawianie spotkań z influenceraminbsp;Oferujemy- Stały okres współpracy- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracy na pełen etat-Praca w centrum Łodzi- Doskonałą atmosferę :)nbsp;Praca od września.nbsp;Cv wraz ze zdjęciem prosimy wysyłać drogą mailowąnbsp;Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie zgłoszeń przez z dopiskiem w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędn ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Pracownik administracyjny ze znajomością języka niemieckiego Rzepin
Pracownik administracyjny ze znajomością języka niemieckiego Rzepin

Steinpol Central Services - fabryka mebli tapicerowanych, oferuje zatrudnienie w na stanowisku: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JEZYKA NIEMIECKIEGO (miejsce pracy: Rzepin) Twoje zadania: - realizowanie stanowiskowych i zespołowych czynności administracyjnych - telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem - budowanie pozytywnych relacji - opracowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją - serwis posprzedażowy Twoje kwalifikacje: • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego • Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej (spedycje) • Dobra znajomości pakietu MS Office • Bardzo dobra organizacja czasu pracy • Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne • Wysoka kultura osobista • Entuzjazm i zaangażowanie w wykonywaną pracę

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-14

Asystent Działu Handlowego ze znajomością j. angielskiego Poznań
Asystent Działu Handlowego ze znajomością j. angielskiego Poznań

Jesteśmy firmą handlową, działamy w branży chemicznej od ponad 20 lat.W związku ze stałym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko asystentka/asystent działu handlowego.nbsp;Zadania:sporządzanie dokumentacji handlowej: ofert, zamówieńaktywne wsparcie sprzedażynadzór nad realizacją zamówieńbudowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmytelefoniczny kontakt z kontrahentami i i potencjalnymi klientamisporządzanie raportów sprzedażynbsp;Wymagania:bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmiedobra znajomość pakietu MS officełatwość w nawiązywaniu kontaktówsumienność oraz zaangażowanie w powierzone zadanianbsp;Oferujemy:nbsp;stabilne warunki zatrudnienia-umowa o pracępakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta fitness)możliwość rozwoju własnych kompetencji w międzynarodowy środowisku pracymiejsce pracy- w centrum Poznania

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-14

Pracownik biurowy - referent Tychy
Pracownik biurowy - referent Tychy

SIEGSTAR Auto-Service w związku z sukcesywnym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik biurowy - referent Jeżeli nie boisz się wyzwań, a zaangażowanie, kreatywność i potrzeba ciągłego rozwoju to Twoje cechy, dołącz do naszego zespołu. Od kandydatów oczekujemy: - przyjmowanie i realizowanie zleceń klientów - analiza rynku i ofert konkurencji - tworzenie ofert handlowych - fakturowanie sprzedaży - monitorowanie stanów magazynowych Wymagania: - doświadczenie w charakterze sprzedawca, handlowiec lub referent - sumienność i zaangażowanie oraz pasja w realizacji zleceń - komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole - dobra znajomość obsługi komputera i internetu - prawo jazdy kategorii B Oferujemy : - umowę zlecenie lub umowę o pracę - miejsce pracy w stabilnej firmie na rynku - wynagrodzenie adekwatne do nabytych kwalifikacji i umiejętności - miła ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-14

Dyspozytor Warszawa
Dyspozytor Warszawa

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 68 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość. Opis stanowiska: Rola Dyspozytora w DB Schenker polega na zapewnianiu Klientom: realizacji zleceń transportowych, kompleksowej informacji o przesyłce, jak również wsparcia w rozwiązywaniu problemów związanych z odbiorem lub dostawą towaru. Zakres odpowiedzialności: Koordynacja bieżącej realizacji usług transportowych poprzez zapewnienie dostępności niezbędnego taboru oraz optymalne wykorzystanie floty Zapewnienie jakości usług świadczonych klientom poprzez wysokiej jakości współpracę operacyjną z przewoźnikami i kurierami Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych klientów z uwzględn ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-14

Dyspozytor / Spedytor w transporcie międzynarodowym ( własna flota ) Warszawa
Dyspozytor / Spedytor w transporcie międzynarodowym ( własna flota ) Warszawa

Firma zajmująca się dostawami towarów masowych w branży energetyki przemysłowej oraz transportem międzynarodowym, poszukuje pracownika na stanowisko dyspozytora.nbsp;Zakres obowiązków:nbsp;- planowanie tras z uwzględnieniem optymalizacji efektywnościwykorzystania pojazdów- zarządzanie i koordynacja logistyki łańcucha dostaw- dokonywanie bieżących ustaleń z kierowcami oraz kontrahentami - nadzór nad pracą kierowców przy użyciu systemu telematyki- realizacja założeń w zakresie wyniku finansowegonbsp;Wymagania:nbsp;- doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rok- ogólna znajomość procesów w branży TSL- znajomość przepisów o czasie pracy kierowców zawodowych- umiejętność planowania i optymalizacji wykorzystania pojazdów- znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniuumożliwiającym swobodne komunikowanie się- dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność szybkiego reagowania w zmiennym środowisku pracy- znajomość Excela oraz innych narzędzi pakietu Office w stopniu podstawo ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-13

Gdańsk Specjalista ds. obsługi klienta w wypożyczalni samochodów Gdańsk
Gdańsk Specjalista ds. obsługi klienta w wypożyczalni samochodów Gdańsk

Eco Way Poland Sp. Z O. O.nbsp;nbsp;Międzynarodowa, szybko rosnąca firma, która specjalizuje się wynajmem samochodów poszukuje kandydatów na stanowiska:nbsp;Specjalista ds. Obsługi Klienta w wypożyczalni samochodów znajdującej się nieopodal Lotniska im. Lecha Wałęsy w Gdańsku.nbsp;nbsp;Opis stanowiska:nbsp;nbsp;• Przeprowadzanie procesu wynajmu i zwrotu pojazdu zgodnie ze standardami;nbsp;• Przyjmowanie i administrowanie rezerwacji;nbsp;• Kontrola zwracanych i wydawanych pojazdów pod względem stanu technicznego i wizualnego;nbsp;• Doradzanie klientom;nbsp;• Przygotowanie raportów handlowych, obsługa poczty firmowej;nbsp;nbsp;• Dbałość o przygotowanie samochodów,nbsp;• Kontrola stanu technicznego pojazdów,nbsp;nbsp;Wymagania:nbsp;nbsp;• Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;nbsp;nbsp;• Zarządzanie czasem - dobra organizacja pracy;nbsp;nbsp;• Dyspozycyjność wieczorami i w weekendy;nbsp;nbsp;• Prawo jazdy kat. B.;nbsp;nbsp;• Chęci szukania rozwiązania problemu;nbsp;• Praca ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

pracownik biurowy Łęczna
pracownik biurowy Łęczna

Poszukuję osoby do pracy biurowej ( wystawianie zleceń, kompletowanie dokumentów, wystawianie faktur itp)

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-14

Asystent/ka Biura Zarządu (Chorzów) Chorzów
Asystent/ka Biura Zarządu (Chorzów) Chorzów

Firma AIRCLEAN Sp.zo.o. z siedzibą w Chorzowie świadczy usługi w branży klimatyzacji i wentylacji dla szerokiej grupy klientów sieciowych, biznesowych i indywidualnych. Podstawowy zakres działania firmy to głównie województwo śląskie oraz specjlne zlecenia dla stałych klientów na terenie całej Polski. Firma jest certyfikowanym przedsiębiorstwem UDT oraz posiada liczne autoryzacje takich producentów jak LG, DAIKIN, FUJITSU, SAMSUNG. W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na w/w stanowisko. Wymagania:wykształcenie wyższe (miłe widziane wyższe techniczne)wysoka kultura osobistadoświadczenie na podobnym stanowisku mile widzianeznajomość biegła obsługi programów WORD, EXCEL, POWER POINT, OUTLOOKpodstawowa znajomość programu SUBIEKTumiejętność pracy w zespolemile widziane prawo jazdy kat.Bosoba zamieszkała w Chorzowie lub okolicach. nbsp;Zakres obowiązków m.in.:dbanie o ład i porządek w biurze odbieranie i przekierowywanie telefonów i korespondencji oraz prowadzenie dzienni ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-13

Pracownik biurowy - Toruń Toruń
Pracownik biurowy - Toruń Toruń

Professional Care 24nbsp;to wiodąca marka w branży opieki domowej w Niemczech. Na rynku działamy już od 2012 roku, notując przez ten okres nieprzerwany rozwój. Jeśli szukasz ambitnej, dającej możliwość rozwoju i awansu pracy w branży HR to zapraszamy do aplikacji na stanowisko:nbsp;Pracownik biurowynbsp;Miejsce pracy: ToruńWynagrodzenie: 2,5 - 3,5 tys. zł bruttonbsp;Zakres obowiązków:Proste prace wspierające dział rekrutacji.Przyjmowanie zgłoszeń osób chętnych do pracy na stanowisku opiekun osób starszych w Niemczech.Wprowadzanie informacji do bazy danych firmy.Kontakt telefoniczny z potencjalnymi kandydatami do pracy na stanowisku opiekun osób starszych.nbsp;Oferujemy:Stałe godziny pracy, od poniedziałku do piątku 8.00 - 16.00.Pracę w stabilnie rozwijającej się firmie.Pracę w zgranym zespole.Pracę w nowoczesnym biurowcu.Możliwość rozwoju oraz awansu.nbsp;Wymagania:nbsp;Wymagania konieczne:Umiejętności interpersonalne.Biegła umiejętność obsługi komputera.Znajomość obsługi programów pak ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-13

Asystentka zarzadu Katowice
Asystentka zarzadu Katowice

Witamy w zwiazku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do pracy na stanowisko asystentki zarządu. Od przyszlych kandydatek oczekujemy: - dyspozycyjnosci - zaangażowania w pracę - znajomości zagadnień kadrowych - biegłej znajomości pakietu office - organizacji biura - wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku min 3 lata Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie wiadomości zwrotnej wraz z załączonym CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatkamj.

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Pracownik działu płatności i windykacji Warszawa
Pracownik działu płatności i windykacji Warszawa

Pracownik działu płatności i windykacji Opis stanowiska: obsługa transakcji bankowych – terminowe wykonywanie płatności krajowych i zagranicznych; wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi; prowadzenie działań windykacyjnych i kontrolnych zgodnie z ustalonymi procedurami; ustalanie warunków oraz monitorowanie terminowych wpłat zaległych należności; przygotowywanie wezwań i not odsetkowych; przygotowywanie dokumentacji do obsługi sądowej; prowadzenie aktywnych negocjacji telefonicznych; wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności; skuteczne motywowanie do dokonania spłaty; Wymagania: wykształcenie średnie (mile widziane z zakresu rachunkowości, finansów, ekonomii); znajomość języka niemieckiego warunek konieczny!; doświadczenie w wykonywaniu płatności krajowych i zagranicznych; znajomość przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur; ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-13

Travel Designer/Konsultant Lublin
Travel Designer/Konsultant Lublin

Agencja turystyczna FlyFlex sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu jest organizatorem wycieczek, oferującym wyjątkowe podróże i doskonały wypoczynek nawet najbardziej wymagającym klientom w ponad 50 krajach na całym świecie. Jesteśmy w stanie realizować nietypowe i pilne zamówienia. Wiemy, że o sukcesie firmy decydują przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. W związku z rozszerzeniem naszej działalności, ogłaszamy rekrutację na stanowisko Travel Designera/Konsultanta. Proponujemy pracy zdalną w tzw. systemie pracy Home office. Pracujesz nie wychodząc z domu! Poszukujemy kandydatów zmotywowanych, pełnych pasji, entuzjazmu i pozytywnej energii.Zakres obowiązków: opracowanie koncepcji nowych rozwiązań w organizacji wypoczynku, czynny udział w organizacji wycieczek, projektów imprez zarówno indywidualnych jak i grupowych, a także prezentacja tych projektów, przygotowanie kosztorysów, harmonogramów i innych materiałów niezbędnych do profesjonalnej organizacji imprez, przygotowywanie ofert handl ...

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Pracownik biurowy logistyk transportu Warszawa
Pracownik biurowy logistyk transportu Warszawa

planowanie tras , nadzór nad ruchem pojazdów i pracy ludzi , obsługa bieżąca wykonywanych zleceńn , sprawozdawczoć miesieczna z wykonanych zleceń - to podstawowe obowiązki ,mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku ochrony środowiska

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-13

Praca biurowa - elastyczny grafik. 5000 zł. Netto Poznań
Praca biurowa - elastyczny grafik. 5000 zł. Netto Poznań

Jesteś otwarta na świat i na poznawanie nowych ludzi?Jeśli tak, to ta praca jest dla Ciebie!nbsp;Jesteśmy firmą, która prężnie działa od 2009 roku. Z powodzeniem prowadzimy swoje oddziały w 4 największych miastach w Polsce. Zatrudniamy ok 200 osób.nbsp;Poszukujemy kandydatki na stanowisko pracownika biurowego w Poznaniu.Do Twoich głównych obowiązków będzie należało: pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktu ze stałymi.nbsp;Oferujemy pracę:w miłej atmosferze,bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,pracę w oparciu o umowę,elastyczny grafik,spotkania integracyjnenbsp;Aplikuj do Nas jeśli posiadasz:obsługę komputera nawet na podstawowym poziomiejesteś w pełni zaangażowana i punktualnaposiadasz wykształcenie minimum średniemasz chęć rozwoju w dynamicznym i młodym zespoleUśmiech na twarzy, którym będziesz zarażać innych!nbsp;Znajomość j. Angielskiego lub j. Niemieckiego będzie dodatkowym atutem.Nie wymagamy doświadczenia w pracy biurowej!nbsp;Aplikować może każdy!nbsp;Zastrzegamy sobie ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Praca biurowa z jezykami dla studentów i nie tylko! Do 5000zl Netto Poznań
Praca biurowa z jezykami dla studentów i nie tylko! Do 5000zl Netto Poznań

Kandydacie/Kandydatko!nbsp;Kochasz j. Niemiecki i j. Angielski?Nie szukaj dalej – masz to tu i teraz!nbsp;Jesteśmy firmą, która prężnie działa od 2009 roku. Z powodzeniem prowadzimy swoje oddziały w 4 największych miastach w Polsce. Zatrudniamy ok 200 osób.nbsp;Poszukujemy osoby do biura, która z ogromnym zapałem, będzie utrzymywała kontakty z naszymi zagranicznymi kontrahentami w j. Niemieckim i j. Angielskimnbsp;nbsp;Oferujemy:pracę w dynamicznym i młodym zespoleprzyjazną atmosferębardzo elastyczny grafikatrakcyjne zarobkipracę w oparciu o umowęnbsp;nbsp;Od Ciebie oczekujemy:znajomości j. Niemieckiego min. B2znajomości j. Angielskiego min. B2sumiennościpunktualnościobsługi komputeradyspozycyjnościnbsp;nbsp;Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane aplikacje.nbsp;Prześlij Nam swoje CV przez platformę ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.nbsp;

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Specjalista ds. administracyjno-biurowych w firmie elektrotechnicznej Radom
Specjalista ds. administracyjno-biurowych w firmie elektrotechnicznej Radom

Specjalista ds. administracyjno-biurowych w firmie elektrotechnicznejnbsp;Miejsce pracy:Radomnbsp;Zakres obowiązków:Prowadzenie biura i bieżące prace administracyjne;biurowe wsparcie kierowników kontraktów;zarządzanie dokumentami firmowymi (skanowanie, archiwizacja, obieg faktur, współpraca z księgowością);rozliczanie czasu pracy pracownikówprzyjmowanie i nadawanie korespondencji oraz przesyłek kurierskich;nadzór nad przepływem informacji, obiegiem dokumentów i korespondencją;prowadzenie rejestrów, umów, rozliczeń, sprzętu firmowego;dokonywanie zakupów na potrzeby firmy i ewentualny kontakt z serwisami napraw;organizację spotkańbieżące wsparcie pracowników w tereniedbanie o porządek i pozytywny wizerunek biura oraz całej firmy;nbsp;Wymagania:nbsp;Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku-wymóg konieczny;Podstawowa znajomość branży elektrycznej lub budowlanej, utrzymania obiektów;Dobra znajomość pakietu MS Office;Skrupulatność i dobra organizacja pracy;Prowo jazdy kat. Bnbsp;O ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Kierownik Kontraktów - Branża Elektrotechniczna Radom
Kierownik Kontraktów - Branża Elektrotechniczna Radom

Firma Elektrotechniczna poszukuje Kierownika kontraktów do pracy na inwestycjach w województwie mazowieckimnbsp;nbsp;Opis stanowiskanbsp;-nadzór nad realizacją robót w zakresie instalacji elektrotechnicznych i teletechnicznych,-nadzór nad pracownikami i podwykonawcami,-koordynacja przebiegu procesu realizacji w zakresie harmonogramu wykonywanych prac, logistyki, odbiorów robót i rozliczeń,-bieżące raportowanie o przebiegu prac,nbsp;-wykonywanie niezbednych zmian w zakresie dokumentacji projektowej i warunkow optymalizacji,nbsp;-uzgodnienia kart materialowych i innych niezbednych w procesie realizacji,-sporządzanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczejnbsp;Wymaganianbsp;-kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierownika/inzyniera robót w branży z zakresu wykonania robót elektrycznych i teletechnicznych-umiejętność sprawnego i efektywnego zarządzania zespołem,-bardzo dobra organizacja pracy, lojalność, sumienność i asertywność,-prawo jazdy kat. B-znajomosc AutoCad, badz podobnynbsp;n ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Od zaraz spedytor Home Office Rzeszów
Od zaraz spedytor Home Office Rzeszów

Poszukujemy spedytora Home Office Do sprzedaży ładunków i pozyskiwania klientów . Zapraszamy osoby z doswiadczeniem .Wynagrodzenie stałe + duzy % od zysku .Przy ilosci ok 4 spedytorów z jednej okolicy mozliwosc otwarcia oddziału

Region : Podkarpackie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Praca biurowa - elastyczny grafik. 5000 zł. Netto Poznań
Praca biurowa - elastyczny grafik. 5000 zł. Netto Poznań

Jesteś otwarta na świat i na poznawanie nowych ludzi?Jeśli tak, to ta praca jest dla Ciebie!nbsp;Jesteśmy firmą, która prężnie działa od 2009 roku. Z powodzeniem prowadzimy swoje oddziały w 4 największych miastach w Polsce. Zatrudniamy ok 200 osób.nbsp;Poszukujemy kandydatki na stanowisko pracownika biurowego w Poznaniu.Do Twoich głównych obowiązków będzie należało: pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktu ze stałymi.nbsp;Oferujemy pracę:w miłej atmosferze,bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,pracę w oparciu o umowę,elastyczny grafik,spotkania integracyjnenbsp;Aplikuj do Nas jeśli posiadasz:obsługę komputera nawet na podstawowym poziomiejesteś w pełni zaangażowana i punktualnaposiadasz wykształcenie minimum średniemasz chęć rozwoju w dynamicznym i młodym zespoleUśmiech na twarzy, którym będziesz zarażać innych!nbsp;Znajomość j. Angielskiego lub j. Niemieckiego będzie dodatkowym atutem.Nie wymagamy doświadczenia w pracy biurowej!nbsp;Aplikować może każdy!nbsp;Zastrzegamy sobie ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Asystent sekretariatu Warszawa
Asystent sekretariatu Warszawa

nbsp;Specjalizujemy się w kompleksowym wyposażaniu sieci sklepowych w dedykowane materiały reklamowo-wizualizacyjne. Do wsparcia naszego zespołu w biurze zlokalizowanym w Warszawie na Bielanach ul. Palisadowa, szukamy studentki studiów zaocznych/wieczorowych do pracy na stanowisku:nbsp;Asystent sekretariatunbsp;Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za: ·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;witanie i opieka nad pracownikami spółki i gośćmi·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;dbanie o czystość i porządek w biurze ·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;zaopatrzenie w materiały biurowe i artykuły spożywcze·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;obsługa korespondencji (przychodzącej i wychodzącej)·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;obsługa centrali telefonicznej oraz łączenie rozmów·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;prowadzenie terminarza sali konferencyjnej·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;przyjmowanie kurierów i rozdzielanie przesyłek ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Doradca ds.Nieruchomości Warszawa
Doradca ds.Nieruchomości Warszawa

Szukasz pracy w pozytywnej atmosferze w gronie osób nastawionych na sukces?nbsp;Zapraszamy do CITYPL nieruchomości w centrum Warszawy.nbsp;Poszukujemy osób do pracy znających już rynek oraz tych którzy dopiero chcą rozpocząć karierę w tej branży.nbsp;Oferujemy:nbsp;- profesjonalny sprzęt i narzędzia do pracy,- bardzo miłą atmosferę w pracy,- elastyczny czas pracy,- atrakcyjne wynagrodzenie,- wsparcie merytoryczne.nbsp;Wymagamy:nbsp;- umiejętność współpracy w zespole,- kreatywność i zaangażowanie- dbałość o relacje z klientami,- samodyscypliny i dobrej organizacji czasu pracy,- znajomość obsługi komputera.nbsp;Zakres obowiązków:nbsp;- kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem,- przygotowanie ofert nieruchomości,- prezentacja nieruchomości.nbsp;W tym momencie nie pozostało nic jak przesłać swoją aplikację w postaci CV.nbsp;Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Niniejszym wyrażam zgodę na wprowadzeniedo bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej um ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-13

Młodszy Specjalista ds. sprzedaży Drezdenko Drezdenko
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży Drezdenko Drezdenko

Zachodniopomorska SKOK poszukuje osoby do pracy na stanowisku Młodszy Specjalista ds. sprzedaży w DREZDENKU Wymagania: Wykształcenie min. średnie. Znajomość obsługi komputera. Wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, dokładność, otwartość na nowe wyzwania i gotowość do zdobywania wiedzy. Osoba będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów finansowych, kompleksową obsługę klientów, dokonywanie wypłat oraz przyjmowanie wpłat. Oferujemy: •interesującą pracę od poniedziałku do piątku (wolne weekendy), •zatrudnienie na pełny etat w firmie o 25 letniej tradycji i stabilnej pozycji rynkowej, •wynagrodzenie składające się z części stałej oraz części zmiennej wynikającej z systemu motywacyjnego – premie do 100 % wartości wynagrodzenia podstawowego, •świadczenia z zakładowego funduszu socjalnego (dodatek do wypoczynku, bony świąteczne), •nagrody roczne, •szkolenia i atrakcyjne wyjazdy integracyjn ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-13

Młodszy Specjalista ds. sprzedaży Myślibórz Myślibórz
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży Myślibórz Myślibórz

Zachodniopomorska SKOK poszukuje osoby do pracy na stanowisku Młodszy Specjalista ds. sprzedaży w Myśliborzu Wymagania: Wykształcenie min. średnie. Znajomość obsługi komputera. Wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, dokładność, otwartość na nowe wyzwania i gotowość do zdobywania wiedzy. Osoba będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów finansowych, kompleksową obsługę klientów, dokonywanie wypłat oraz przyjmowanie wpłat. Oferujemy: •interesującą pracę od poniedziałku do piątku (wolne weekendy), •zatrudnienie na pełny etat w firmie o 25 letniej tradycji i stabilnej pozycji rynkowej, •wynagrodzenie składające się z części stałej oraz części zmiennej wynikającej z systemu motywacyjnego – premie do 100 % wartości wynagrodzenia podstawowego, •świadczenia z zakładowego funduszu socjalnego (dodatek do wypoczynku, bony świąteczne), •nagrody roczne, •szkolenia i atrakcyjne wyjazdy integracyj ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-13

Projektant sprzedawca mebli Luboń
Projektant sprzedawca mebli Luboń

nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Firma ;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;LIPIAKnbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;M E B L Eposzukuje profesjonalnie przygotowanego kandydata:nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Który potrafi zaprojektować i wycenićnbsp; nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;szafę , garderobę , meble kuchenne i łazienkowe .Miejsce pracy: Luboń nbsp; Oczekujemy:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;minimum rocznego doświadczenia w projektowaniu i sprzedaży mebli kuchennych, szaf wnękowych·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;bardzo dob ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Kierownik działu eksportu Warszawa
Kierownik działu eksportu Warszawa

Firma poszukuje kierownika działu eksportu, wymagania:biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieposiadanie potwierdzonych sukcesami doświadczeń w obszarze budowania kanałów dystrybucji na rynkach europejskichdoświadczenie w obszarze tworzenia strategii eksportu, identyfikowania potencjału i szans biznesowych, uruchamiania procesów i tworzenia procedur sprzedaży eksportowejpotwierdzonych sukcesami doświadczeń w aktywnym i samodzielnym pozyskiwaniu partnerów biznesowychumiejętność myślenia strategicznego, tworzenia procesów, planów i procedur działaniaumiejętność tworzenia analiz, raportów i prezentacjiproaktywnej postawy i silnej orientacji na celbardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy wielozadaniowejumiejętność analitycznego myślenia i prezentacji wnioskówwysoko rozwinięte umiejętności interpersonalnedoświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - mile widzianeznajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutemumiejętność prowadzenia negocjacji i roz ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Recepcjonistka + doradca serwisowy | Jacek Ballaun Warszawa
Recepcjonistka + doradca serwisowy | Jacek Ballaun Warszawa

Firma Jacek Ballaun została założona w 1982 roku i nieprzerwanie zajmuje się sprzedażą, pełną obsługą techniczną wszystkich samochodów, oraz sprzedażą części zamiennych.nbsp;Miejsce pracy: Praga-Południe, Warszawanbsp;RecepcjonistkaOpis stanowiska:Kompleksowa obsługa recepcjiRealizacja zadań związanych z obsługą telefoniczną oraz mailową klientówWspółpraca ze wszystkimi działami w firmieOpieka nad klientami oczekującymi na kontakt z osobą odpowiedzialną za dalszą obsługę klientaSporządzanie raportówDbanie o wizerunek firmynbsp;Wymagania:dobra znajomość obsługi komputeradoświadczenie na podobnym stanowiskułatwość nawiązywania kontaktówwysoka kultura osobistasamodzielnośćdyspozycyjnośćznajomość angielskiego mile widziananbsp;Oferujemy:Długoterminowo umowę o pracęPracę w zgranym zespole, świetną atmosferęMożliwości rozwoju w różnych kierunkachnbsp;Doradca serwisowy:nbsp;Opis stanowiska:Bezpośrednia obsługa klientów w serwisie zgodnie z przyjętymi standardamiEfektywne wykorzystanie możliwo ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Referent ds. Sprzedaży Pianowo
Referent ds. Sprzedaży Pianowo

nbsp;Firma CDRL S.A., właściciel marki COCCODRILLO specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz sprzedaży odzieży dziecięcej poszukuje osoby na stanowisko:REFERENT DS. SPRZEDAŻYMiejsce pracy: Pianowo k. Kościananbsp;Zakres zadań i odpowiedzialności:nbsp;Kontrola stanów magazynowychWspółpraca z magazynem i nadzór nad prawidłową realizacją zamówieńKontakt z kontrahentamiTworzenie zleceń do wysyłkiPrzygotowywanie oferty handlowejnbsp;Wymagania:nbsp;Znajomość pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomość MS ExcelMile widziane wykształcenie wyższeUmiejętność analitycznego myśleniaZaangażowanie i motywacja do pracyBardzo dobra organizacja pracySystematycznośćnbsp;w zamian oferujemy:nbsp;- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- atrakcyjny system premiowania,- prace w miłej atmosferze,- zniżkę na firmowe produkty,- kartę multisport.nbsp;Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swojego CV.W temacie maila proszę wpisać nazwę stanowiska.nbsp; Prosimy o dołączenie klauzuli:nbsp;Wyraża ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-13

Spedytor międzynarodowy w firmie spedycyjno-transportowej , Kalisz Kalisz
Spedytor międzynarodowy w firmie spedycyjno-transportowej , Kalisz Kalisz

Firma WOTOJA z Kalisza poszukuje pracownika na stanowisko spedytora międzynarodowego na pełen etat.nbsp;Wymagania:znajomość języka obcego (angielski, niemiecki, francuski lub włoski)dobra organizacja pracysamodzielnośćkomunikatywnośćoferta tylko dla osób z doświadczeniem na wymienionym stanowiskunbsp;Oferujemy:stabilną i ciekawą pracęatrakcyjne wynagrodzenieumowę o pracęnbsp;Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adresnbsp;mailowy

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Konsultant ds. obsługi awarii- Tychy Warszawa
Konsultant ds. obsługi awarii- Tychy Warszawa

POS Group to połączenie doświadczenia i innowacyjności w zakresie świadczonych usług HR. Proponowane przez nas rozwiązania stają się doceniane na rynku ze względu na indywidualne i kompleksowe podejście. Aktualnie dla naszego kluczowego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Konsultant ds. obsługi awarii Miejsce pracy: Tychy Jakie będą Twoje zadania? - przyjmowanie zgłoszeń oraz obsługa awarii w nieruchomościach - przyjmowanie zgłoszeń dotyczących napraw oraz alarmów w nieruchomościach - obsługa zgłaszanych prac w nieruchomościach (rejestracja wniosku, wysyłka maili / powiadomień) - telefoniczne udzielanie informacji o statusie zgłoszeń Czego będziemy oczekiwać? - wykształcenia minimum średniego - dobrej znajomości obsługi komputera - gotowości do pracy w systemie zmianowym - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub w telefonicznej obsłudze klienta Co możemy Ci zaoferować? - Stabilne zatrudnienie w op ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-13

Asystentka/Asystent w dziale Eksportu Wołomin
Asystentka/Asystent w dziale Eksportu Wołomin

Firma Candellux Lighting Sp. z o.o. prowadzi od ponad 20 lat działalność w zakresie produkcji i dystrybucji artykułów branży oświetleniowej i elektrotechnicznej. Jest jedną z dynamiczniej rozwijających się firm na rynku oświetleniowym w Polsce i Europie środkowo-wschodniej. Obecnie poszukuje energicznego i zmotywowanego do działania kandydata na stanowisko: Asystentka/Asystent w dziale Eksportu Miejsce pracy: Wołomin Jeżeli ………. ! Posiadasz dar komunikacji a kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność ! Znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym (warunek konieczny) ! Nie straszna Ci praca biurowa ! Sprzedaż to Twój żywioł, negocjacje stanowią dla Ciebie wyzwanie ! Postawione zadania sprzedażowe traktujesz jako wyzwanie ! Szukasz drogi do celu i potrafisz cieszyć się z sukcesów Zgłoś swoją kandydaturę! Twoja rola u nas: - Aktywna sprzedaż naszych produktów i realizacja planów sprzedażowych - Wspieranie key Account Managera w codzien ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Spedytor ds. transportu krajowego lub międzynarodowego Ełk
Spedytor ds. transportu krajowego lub międzynarodowego Ełk

Przedsiębiorstwo transportowe ZPUH POLMEX z siedzibą w Chrzanowie poszukuje pracownika na stanowisko: Spedytor - Krajowy, Międzynarodowy OPIS STANOWISKA: •przyjmowanie i realizacja zleceń transportowych o zasięgu krajowym lub międzynarodowym •rozwijanie współpracy i utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi kontrahentami firmy oraz pozyskiwanie zleceń transportowych od nowych klientów •negocjowanie cen i warunków zleceń transportowych •monitorowanie przebiegu zleceń i bieżące reagowanie na pojawiające się potrzeby i problemy •koordynowanie i planowanie optymalnego wykorzystania pojazdów •sporządzanie dokumentacji elektronicznej i papierowej związanej z wykonywanym transportem •współpraca z kierowcami i nadzorowanie ich czasu pracy WYMAGANIA: •wykształcenie co najmniej średnie , mile widziane kierunki związane z transportem •znajomość branży TSL – międzynarodowy transport drogowy • mile wdziane doświadczenie w pracy na podobnym sta ...

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Asystentka/asystent prezesa Poznań
Asystentka/asystent prezesa Poznań

Firma inwestycyjna poszukuje asystentki prezesa odpowiedzialnej za organizacje spotkań, zarządzanie kalendarzem zarządu, organizacja wyjazdów służbowych

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Asystent/ka ds.księgowości i obsługi klienta Gorzów Wielkopolski
Asystent/ka ds.księgowości i obsługi klienta Gorzów Wielkopolski

Firma GOTERM grupa Aerotechnika lider w branży grzewczej oraz ciepłownictwie , w związku z dynamicznym rozwojem oddziałów poszukuje do oddziału w Gorzowie Wielkopolskim kandydatów na stanowisko asystent/ka ds. księgowości i obsługi klienta.nbsp;Zakres obowiązków:nbsp;nbsp;wprowadzanie faktur kosztowych i sprzedażowych do systemu,nbsp;nbsp;kompletowanie dokumentów, weryfikowanie ich poprawności i księgowanie,nbsp;nbsp;wprowadzanie wyciągów bankowych i rejestrów kasowych,nbsp;nbsp;porządkowanie i układanie dokumentów,nbsp;nbsp;archiwizacja dokumentów,nbsp;nbsp;weryfikacja rozrachunków i kontakty z kontrahentami,nbsp; układanie grafiku serwisu,nbsp;nbsp;prace administracyjno-biurowe.nbsp;Wymagania:nbsp;nbsp;wykształcenie min. średnie lub w trakcie zaocznych studiów o profilu ekonomicznymnbsp;nbsp;bardzo mile widziana znajomość programu Comarch ERP ,nbsp;nbsp;doświadczenie w księgowości (mile widziane),nbsp;Jakiej osoby szukamy:nbsp;nbsp;potrafiącej współpracować w kilkuosobowej grupie,nb ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Pracownik biurowy w kancelarii notarialnej Malbork
Pracownik biurowy w kancelarii notarialnej Malbork

Oferta pracy w Kancelarii Notarialnej w Malborku Kancelaria Notarialna w Malborku przy ulicy 17-go Marca 38 poszukuje pracownika na samodzielne stanowisko biurowe.nbsp;zakres obowiązków : - obsługa biurowa sekretariatu, w szczególności : a) prowadzenie ksiąg notarialnych, w tym repertorium elektronicznego, b) prowadzenie bieżącej korespondencji, - obsługa klientów, udzielanie standardowych informacji w zakresie świadczonych usług notarialnych, w tym również telefonicznie i mailowo,- przygotowywanie projektów aktów notarialnych.wymagania : - wyższe wykształcenie, ukończenie uczelni państwowej, preferowany kierunek studiów – administracja, ekonomia lub pokrewne,- biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Office), - doświadczenie w pracy biurowej, - preferowany wiek powyżej trzydziestu lat, - preferowane osoby spoza Malborka, - wysoka kultura osobista, - spokojne usposobienie,- dojrzałość, - odpowiedzialność, - samodzielność organizacji pracy, - predyspozycje do pracy z ludźmi, - skrupul ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Spedytor krajowy / międzynarodowy / Handlowiec / Home office / Bydgoszcz
Spedytor krajowy / międzynarodowy / Handlowiec / Home office / Bydgoszcz

KMLogisticsnbsp;KOGO SZUKAMY? CZEGO OCZEKUJEMY OD TWOJEJ PRACY?- pozytywnego nastawienia, otwartości i energii, ale też:- pozyskiwania klientów i przewoźników oraz utrzymywania z nimi bardzo dobrych relacji -nbsp;mile widziana własna baza klientów, na bieżąco wzbogacana podczas pracy z nami- umiejętności planowania i organizacji transportów- nadzoru nad bieżącymi zleceniami oraz rozwiązywania bieżących problemów związanych z przewozem towarównbsp;JAKIE UMIEJĘTNOŚCI BĘDĄ KONIECZNE ABYŚ MÓGŁ/A WYKONYWAĆ SWOJĄ PRACĘ?- doświadczenia w spedycji krajowej/międzynarodowej- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym- powinieneś/powinnaś znać branżę transportową oraz jej zagadnienia- znać (lub być chętnym do pozyskania wiedzy) Konwencję CMR oraz podstawy Prawa Przewozowegonbsp;CO MY OFERUJEMY?- stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie,nbsp;skierowanej na rozwój wraz z pracownikiem a nie jego kosztem.nbsp;Dla nas ważne jest partnerstwo i wzajemny szacunek, dalecy jesteś ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Specjalista DS. Exportu Radomsko
Specjalista DS. Exportu Radomsko

Fameg Sp. z o. o.nbsp;Firma o ogromnych tradycjach i unikalnej technologii produkcji mebli giętych poszukuje osób na stanowisku Specjalista Ds. Exportu nbsp;Zadania: kompleksowa obsługa klientów zagranicznych prowadzenie dokumentacji handlowej realizowanie planów sprzedażowych firmy współpraca z innymi działami firmy Oczekiwania : bardzo dobra znajomość języka angielskiego biegłe posługiwanie się komputerem wyższe wykształcenie - mile widziane Oferujemy: pracę w ramach prężnie rozwijającej się organizacji, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; pracę z młodym i ambitnym zespole, długofalową współpracę, pracę od poniedziałku do piątku, pracę w godzinach: 7.00-15.00, atrakcyjne wynagrodzenie świadczenia socjalne ubezpieczenie grupowe

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Praca administracyjna Giżycko
Praca administracyjna Giżycko

Praca w godzinach: 7:00-15:00. Zakres obowiązków: - obsługa administracyjna biura, - rozliczanie wykonanych przyłączy gazowych (protokoły), - wystawianie faktur. Wymagania: - ZAPAŁ DO PRACY, - komunikatywność, - sumienność, - dobra organizacja czasu pracy (umiejętność ustalania priorytetów działań), - umiejętność pracy pod presją czasu, - bardzo dobra znajomość pakietu Office.

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-10

Aystentka/t Działu Handlowego - MEWA Textil-Service Sp. z o.o. Luboń
Aystentka/t Działu Handlowego - MEWA Textil-Service Sp. z o.o. Luboń

Firma Mewa Textil-Service Sp. z o.o. (www.mewa-service), działająca prężnie na rynku europejskim wnbsp;obszarze świadczenia usług dla firm produkcyjnych i usługowych, w związku z dynamicznym rozwojem działalności w Polsce poszukuje kandydatów do pracy w Luboniu na stanowisko:nbsp;Asystentki/ta Działu Handlowegonbsp;nbsp;Głównym zakresem obowiązków będzie umawianie przedstawiciela handlowegona spotkania w terenie celem prezentacji naszego produktunbsp; Twój Profil:nbsp;Jesteś sympatyczną, odważną i komunikatywną osobą,Lubisz rozmawiać przez telefonMasz miły głos Chcesz osiągnąć sukces i jesteś gotowy/a podjąć wyzwania,Posiadasz dobrą znajomość obsługi komputera,Sprawnie poruszasz się po internecienbsp;Do zakresu Twoich obowiązków należeć będzie:nbsp;Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów z wewnętrznej bazy, jak i również przez internet,Umawianie przedstawiciela handlowego na spotkania w celu prezentacji naszego produktu,Uzupełnianie wewnętrznego programu komputerowegonbsp;Oferu ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Asystent Dyspozytora - Wolsztyn - Hit Transport Warszawa
Asystent Dyspozytora - Wolsztyn - Hit Transport Warszawa

HiT Transport Międzynarodowy i Spedycja Sp. z o. o. Sp. K.nbsp;HiT Transport to połączenie wiedzy i doświadczenia!nbsp;Stanowisko pracy:nbsp;Asystent Dyspozytoranbsp;Miejsce pracy:nbsp;Wolsztynnbsp; WYMAGAMY OD CIEBIE:znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego,sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań,kultury osobistej,umiejętności pracy w młodym zespole,wykształcenia min.średniego,umiejętności nawiązywania kontaktu z klientem oraz sprawnego podejmowania decyzji pod presją czasu,mile widziana znajomość branży TSL.nbsp;CO PRZYGOTOWALIŚMY DLA CIEBIE:atrakcyjne wynagrodzenie,system wewnętrznych szkoleń,możliwość rozwoju (ścieżka kariery),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.nbsp;Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV przez portal.nbsp;Do CV należy dołączyć oświadczenie:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich wyżej wskazanych danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko „Asystent Dyspozytora” przez administratora danych – spółkę Hit Transport Międzyn ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Zatrudnię Pracownika Biurowego Piotrków Trybunalski
Zatrudnię Pracownika Biurowego Piotrków Trybunalski

Firma Moto Global w związku z rozwojem poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: Pracownik biurowy Do zadań pracownika należą: * sprzedaż części samochodowych * obsługa klienta w siedzibie firmy * telefoniczna obsługa klienta * wystawianie aukcji internetowych * wycena części * obsługa konta e-mail * kultura osobista w kontaktach z klientami * obsługa komputera w tym programu magazynowego Oferujemy: * wszelkie narzędzia do wykonywania pracy * możliwość rozwoju * pracę w stabilnej firmie * zatrudnienie na postawie umowy o pracę *pracę w młodym zespole, w przyjaznych warunkach Wymagamy bardzo dobrej znajomości części samochodowych . Zachęcamy do przesyłania swoich kandydatur za pośrednictwem portalu , oraz drogą mailową. Swoją kandydaturę można również zaprezentować osobiście w siedzibie firmy. Zapraszam. Moto Global

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Praconik biurowy Radom
Praconik biurowy Radom

Prężnie rozwijająca się firma zatrudni osobę z doświadczeniem do rejestracji w Urzędzie Pracy pracowników ze Wschodu , wyrabianie wiz rocznych i kart pobytu u Wojewody, rozliczanie czasu pracy pracowników . Wymagania : sumienność , dokładność, prawo jazdy kat.B. Oferujemy niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy, samochód. Umowa o pracę.Atrakcyjne wynagrodzenie. Cv ze zdjęciem proszę wysyłać na podanego emila.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Specjalista ds. ZAOPATRZENIA i Gospodarki Magazynowej Rybnik
Specjalista ds. ZAOPATRZENIA i Gospodarki Magazynowej Rybnik

HAMSTER Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Pod Hałdą 37B w Rybniku - Chwałowicach poszukuje pracownika na stanowisko:SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJOpis stanowiska: • prowadzenie spraw działu produkcji i zaopatrzenia, • zamawianie towaru wg zapotrzebowania,• odbiór towaru zgodny z zamówieniem, fakturą dostawy,• kontrola stanów magazynowych,• prawidłowe rozliczanie towaru dostarczonego i wydanego z magazynu, • dbałość o prawidłowy obieg dokumentów (rejestracja w systemie, przekierowywanie do odpowiednich działów), • stała współpraca ze wszystkimi działami firmy, • obsługa urządzeń biurowych i dbanie o ich sprawne funkcjonowanie w biurze. Od kandydatów oczekujemy: • wykształcenia minimum średniego technicznego,• zdolności czytania rysunku technicznego,• znajomości materiałów budowlanych, elektrycznych, wod-kan,• doświadczenia na podobnym stanowisku, • praktycznej znajomości Excela, • doskonałej organizacji pracy, • sumienności oraz umiejętności ustalania prioryt ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Pracownik do obsługi sklepu internetowego praca biurowa dla STUDENTÓW Opole
Pracownik do obsługi sklepu internetowego praca biurowa dla STUDENTÓW Opole

Aktualnie zatrudnimy:STUDENTKĘ/ ADo obsługi sklepu internetowego oraz najpopularniejszych serwisów aukcyjno-sprzedażowych.nbsp;nbsp;Charakter pracy i wymaganianbsp;·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Obsługi serwisów sprzedażowych takich jak Allegro, itp.·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Obsługi kasy fiskalnej oraz programu do fakturowania,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Obsługanbsp;klientów sklepu internetowego,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Bieżąca obsługa zamówień, wprowadzanie towarów do oferty sklepu,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów oraz doradztwo asortymentowe.·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Poszukiwanie nowych dostawców i produktów,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Obsługi portali społecznościowych,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Pozytywne nastawienie do ludzi i łatwość nawiązywania kontaktów,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Bardzo dobra organizacja pracy,·nbsp;nb ...

Region : Opolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Zarządca nieruchomości Warszawa
Zarządca nieruchomości Warszawa

Firma z branży zarządzania nieruchomościami, zatrudniZarządcę nieruchomości na samodzielnym stanowisku nbsp;nbsp;Zadania na stanowisku:Administracja i zarządzanie nieruchomościami mieszkaniowymi Tworzenie, realizacja i rozliczanie budżetów nieruchomości Pozyskiwanie nowych klientów Utrzymywanie trwałych relacji z bieżącymi i potencjalnymi klientamiUdział w tworzeniu i realizacji strategii firmyWspółpraca z Zarządem firmyAktywne wspieranie realizacji założeń budżetowychAnaliza danych rynkowych z uwzględnieniem specyfiki segmentu rynku, jego aktualnych i prognozowanych potrzeb, trendów oraz działań podejmowanych przez konkurencjęwspółpraca przy tworzeniu materiałów marketingowychPrzygotowywanie odpowiednich zestawieńnbsp;nbsp;Nasze oczekiwania wobec kandydata:Wykształcenie wyższe lub średnieDoświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami – min. 2 lataDobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.Biegłe poruszanie się w programach MS Office (Excel, Power Point)Umiejętność współpracy i w ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-10

Asystent ds. spedycji w Krakowie Kraków
Asystent ds. spedycji w Krakowie Kraków

DTS Transport to lider na rynku kompleksowych usług Home Delivery oraz nowoczesnych rozwiązań transportowych i logistycznych. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko: Asystent ds.SpedycjiMiejsce pracy: Kraków Podstawowe obowiązki: • pomoc spedycji w organizowaniu transportów krajowych • kontakty z klientami, przewoźnikami oraz innymi działami firmy • nadzór nad dokumentacją spedycyjną • bieżąca analiza i optymalizacja kosztów Wymagania: • zainteresowanie rozwojem zawodowym w obszarze TSL • mile widziane będzie wykształcenie kierunkowe - transport, spedycja, logistyka • mile widziane będą praktyki na podobnym stanowisku • rozwinięte kompetencje komunikacyjne, otwartość i umiejętność pracy w grupie, umiejętność szybkiego uczenia się • zaangażowanie i motywacja do pracy • dobra znajomość programu MS Excel Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • zmianowy system pracy• szko ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-10

Pracownik biurowo-magazynowy Gliwice
Pracownik biurowo-magazynowy Gliwice

Duża rozwijająca się firma zajmująca się produkcją podzespołów samochodowych zatrudni pracownika biurowo-magazynowego.nbsp;Zadania:wydawanie towarów do działu produkcji według specyfikacjisprawdzanie prawidłowości i kompletności towaru przygotowanego do wysyłkiprawidłowe przyjmowanie towaru zgodnie z dostawąprowadzenie dokumentacji magazynowej i obsługa programów magazynowychsprawdzanie stanu magazynowego i składanie zamówieństała współpraca z Działem Sprzedażydbanie o odpowiednie składowanie towarunbsp;Wymagania:nbsp;dokładność i sumienność wykonywanej pracyzaangażowanie i chęć do nauki i doskonalenia siękomunikatywność i umiejętność pracy w zespolenbsp;Oferujemy:nbsp;•możliwość rozwoju i podnoszenia własnych kwalifikacji•umowę o pracę•stabilne warunki zatrudnienia•premię zależną od jakości i ilości wykonywanej pracynbsp;

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Poszukiwany Spedytor Wrocław
Poszukiwany Spedytor Wrocław

Witam, W związku z rozwojem firmy poszukujemy do naszego zespołu spedytora międzynarodowego z doświadczeniem. Do obowiązków pracownika będzie należeć obsługa naszej bazy klientów, w tym: kwotowanie cen do klienta, sprzedawanie ładunków na dostępnych giełdach transportowych, wystawianie zleceń oraz nadzorowanie przebiegu poszczególnych zleceń. Wymagana osoba z minimum komunikatywnym językiem angielskim i/lub językiem niemieckim i doświadczeniem minimum 0,5 rocznym w obsłudze ładunków FTL i LTL.Wynagrodzenie zależne od doświadczenia.Kontakt telefoniczny + 485 - -

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-10

Kierownik Zmiany w Dziale Obróbki Skrawaniem Borowa
Kierownik Zmiany w Dziale Obróbki Skrawaniem Borowa

Co oferujemy:nbsp;Ambitną i rozwijającą pracę;Partnerskie traktowanie;Przyjazną atmosferę w zespole osób chętnie dzielących się swoją wiedzą i doświadczeniem;Zdobywanie doświadczenia w szerokim zakresie zarządzania produkcją;Rozwój zawodowy poprzez udział w szkoleniach i warsztatachnbsp;(przygotowanie merytoryczne do stanowiska);Udział w projektach zespołów kształtujących kierunki rozwoju firmy;Stabilne zatrudnienie;Umowę o pracę na pełny etat;Uczciwe wynagrodzenie;Zdrowe środowisko bez wpływu powietrznych zanieczyszczeń strefowychSzybki dojazd do pracy – bez korków;Dofinansowanie w wysokości 80 zł do karty Multisport.nbsp;Czego oczekujemy:nbsp;Doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników;Doświadczenia w pracy w firmie produkcyjnej, mile widziane doświadczenie w pracy przy obróbce skrawaniem;Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane techniczne);Umiejętność prawidłowego rozpoznania wymagań rysunkowych,Umiejętność rozwiązywania problemów i zarządzania zespołem ludzkim (20-35 os ...

Region : Podkarpackie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Praca biurowa w szkole językowej i biurze tłumaczeń LinguaCity Katowice
Praca biurowa w szkole językowej i biurze tłumaczeń LinguaCity Katowice

Szkoła językowa i biuro tłumaczeń z Katowic poszukuje osoby do pracy biurowej na pełny etat.nbsp;Opis stanowiska:- obsługa klientów- prowadzenie dokumentacji kursów- koordynacja realizacji tłumaczeń- prace z zakresu marketingu- prowadzenie korespondencjinbsp;Wymagania:- wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie- dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny, sprawdzany podczas rozmowy kwalifikacyjnej- umiejętność pisania pism oficjalnych, tekstów o charakterze marketingowym oraz redagowanie korespondencjibiurowej- obsługa komputera (pakiet Office, programy pocztowe)- praca w godzinach 10:00 - 18:00 (możliwe 1-2 dyżurów wieczornych)

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Asystent Do Biura | Office Assistant | Staż | Pół Etatu Poznań
Asystent Do Biura | Office Assistant | Staż | Pół Etatu Poznań

We are a vibrant SEO startup looking for copywriting and outreach interns. Do you love writing, creating, thinking and learning new things? Are you self-driven, motivated to take charge of your progress? Come talk to us!nbsp;nbsp;We offer a comfortable workspace in beautiful Łazarz close to Wilson Park, coffee, and sometimes even pizza. There are further professional opportunities available for those interns who perform well and are excited about what we do.nbsp; nbsp;Poszukiwana, poszukiwany!Office assistantnbsp;Zakres obowiązków:nbsp;czuwanie nad zaopatrzeniem biura w artykuły spożywcze i materiały biurowe;przygotowywanie miejsc pracy dla nowych pracowników;administracyjne wsparcie dla pracowników (przygotowywanie umów, druków itp.);pomoc w porządkowaniu dokumentacji i kontakt z księgowościądbanie o dobrą atmosferę biurową i porządeknbsp;Oczekiwania:nbsp;angielski w mowie i piśmie - warunek konieczny - w biurze zatrudniamy ludzi z różnych części świataobsługa komputerakomunikatywność ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Księgowy Lublin
Księgowy Lublin

OBOWIĄZKI:nbsp;weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym,przygotowywanie płatności,prowadzenie rozrachunków i uzgadnianiem salda z kontrahentami,ewidencja sprzedaży i rozliczanie raportów kasowych,czynny udziału w zamknięciu miesiąca,dostarczanie danych na potrzeby audytu,komunikowanie się z polskimi i zagranicznymi klientami,bieżące wsparcie w realizacji zadań działu księgowości.WYMAGANIA:nbsp;wykształcenie z zakresu finansów lub rachunkowości,nbsp;min. 2-letnie doświadczenie w pracy w księgowości,znajomość podstawowych zasad i przepisów z zakresu rachunkowości,znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza MS Excel w stopniu przynajmniej dobrym,znajomość systemu finansowo-księgowego Rewizor GT, mile widziana,znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,komunikatywność, zaangażowanie.nbsp;

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Pracownik Biurowy Dzierżoniów
Pracownik Biurowy Dzierżoniów

Firma z siedzibą w Dzierżoniowie zatrudni na pełen etat osobę na stanowisko pracownik biurowy Praca od poniedziałku do piątku . Zakres obowiązków: - obsługa Klienta (e-mail, telefon) - przyjmowanie zamówień e-mail i nadzór nad ich realizacją * tworzenie listów przewozowych, * pomoc w finalizacji transakcji * realizacja i edycja zamówień, - dbanie o pozytywny wizerunek firmy Wymagania: - organizacja pracy własnej - odpowiedzialność - komunikatywność- dobra dykcja i miły głos będą dodatkowym atutem, - zdolność szybkiego uczenia się - znajomość obsługi komputera - dyspozycyjność - zaangażowanie PRACA OD ZARAZ !!! Jeśli ogłoszenie się wyświetla to znaczy,że jest aktualne!!! Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem. Zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami!

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-10

Zatrudnię osobę ze znajomością języka niemieckiego Szydłowo
Zatrudnię osobę ze znajomością języka niemieckiego Szydłowo

Producent mebli zatrudni osobę ze znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie. Osoba będzie odpowiedzialna za obsługę klientów poprzez internet i telefon oraz za aktualizacje oferty firmy . Wymagana ponadto bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym internetu . Praca na 1 zmianę od poniedziałku do piątku w Szydłowie koło Piły . Preferowane osoby mieszkające w odległości do 15 km od Szydłowa . Cv proszę nadyłać na maila

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-10

Pracownik Magazynowo-Biurowy Bielsko-Biała
Pracownik Magazynowo-Biurowy Bielsko-Biała

BLM Sp. z o.o. – polski producent kosmetyków mineralnych marki Annabelle Minerals poszukuje osoby na stanowisko Pracownik Magazynowo-Biurowy w pełnym wymiarze godzin.nbsp;Miejsce pracy: Bielsko-Białanbsp;Zakres zadań:·nbsp;Przygotowywanie i pakowanie zamówień;·nbsp;Przygotowywanie zestawień i raportów;·nbsp;Obsługa dokumentów firmowych oraz kontrola dokumentacji magazynowej;·nbsp;Uczestnictwo w inwentaryzacjach;·nbsp;Współpraca z innymi pracownikami firmy.nbsp;Profil idealnego kandydata:·nbsp;Doświadczenie w pracy magazynowej oraz biurowej;·nbsp;Wykształcenie minimum średnie;·nbsp;Poszukiwane cechy charakteru kandydata: dynamiczność, dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie, uczciwość, dbałość o ład i porządek miejsca pracy;· Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.nbsp;Oferujemy:·nbsp;Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej w oparciu o umowę zlecenie;· Miłą atmosferę i dobre warunki pracy;·nbsp;Pracę od poniedziałku do piątku;·nbsp;Atrakcyjne wy ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-12

Asystent/ka w Dziale Rekrutacji Warszawa
Asystent/ka w Dziale Rekrutacji Warszawa

Obecnie do naszego biura w Pruszkowie poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/ka w Dziale Rekrutacji Co możemy Ci zaoferować? • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie • Zdobycie doświadczenia i wiedzy z zakresu HR, dzięki współpracy z naszymi specjalistami • Pracę pełną wyzwań w przyjaznym, międzynarodowym i dynamicznym środowisku • Poznanie struktury firmy i kultury organizacyjnej • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji Chętnie z Tobą porozmawiamy jeśli: • Jesteś osobą pełną energii i zapału do zdobywania doświadczeń z obszaru rekrutacji, • Uwielbiasz bezpośredni i telefoniczny kontakt z ludźmi, • Jesteś pozytywnie nastawiony oraz umiesz pracować w zespole • Wielozadaniowość i umiejętność organizacji pracy własnej to cechy, które są u Ciebie dominujące • Jesteś otwarty na pracę z ludźmi i nowe wyzwania • Masz prawo jazdy kat. B Jakie będą Twoje zadania? • Tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych • Koordynacja kont ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-11

Pracownik Biurowy - Asystent Projektanta Warszawa
Pracownik Biurowy - Asystent Projektanta Warszawa

Opis stanowiska pracy:Udział w wykonywaniu projektów elektrycznychnbsp;Wymagania:Wykształcenie min. średnie, mile widziani studenci kierunków technicznychDoświadczenie na podobnym stanowiskuZdolność analitycznego myśleniaPrawo jazdy kat. BZnajomość środowiska AutoCAD będzie atutemnbsp;Oferujemy:Stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu w stabilnej firmieRealizację ciekawych projektówAtrakcyjne warunki zatrudnieniaRozwój zawodowyPrzyjazną atmosferę w profesjonalnym zespolenbsp;

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-10

Przejdź do strony: