Smartpozyczka [CPS] PL
Oferta Pracy » Administracja Biurowa

Administracja Biurowa

Pracownik biurowy z j. rosyjskim Słupsk
Pracownik biurowy z j. rosyjskim Słupsk

Firma Gremi Personal Sp. z o.o. jest jednym z liderów na rynku usług outsourcingu produkcyjnego. Gremi Personal tworzą ludzie kreatywni i pełni pasji. Współpracujemy z firmami, które cechuje różnorodność pod względem wielkości oraz kapitału. Wieloletnie doświadczenie i praktyka sprawia, że skutecznie wspieramy naszych kontrahentów w terminowej realizacji zleceń. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Administracyjnych Obowiązki: - prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników - prowadzenie bazy danych - współpraca z lokalnymi koordynatorami - kontakt z urzędami - inne bieżące prace administracyjno - biurowe; Oczekujemy od Ciebie: • Dobrej znajomości języka rosyjskiego i polskiego (warunek konieczny) • Umiejętności obsługi pakietu MS Office • Zaangażowania i zapału do pracy •Dobrej organizacji pracy; •Doświadczenie na podobnym stanowisku nie jest wymagane Dlatego warto u nas pracować: ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-19

Koordynator pracowników z j.rosyjskim Łódź
Koordynator pracowników z j.rosyjskim Łódź

Firma Gremi Personal Sp. z o.o. jest jednym z liderów na rynku usług outsourcingu produkcyjnego. Gremi Personal tworzą ludzie kreatywni i pełni pasji. Współpracujemy z firmami, które cechuje różnorodność pod względem wielkości oraz kapitału. Wieloletnie doświadczenie i praktyka sprawia, że skutecznie wspieramy naszych kontrahentów w terminowej realizacji zleceń. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Koordynator Wymagania: - biegła znajomość jęz. rosyjskiego i polskiego - czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny) - komunikatywność - samodyscyplina i dobra organizacja pracy własnej - umiejętność pracy w zespole - mile widziany własny samochód Obowiązki: - zarządzanie podległym zespołem (pracownicy fizyczni, budowlani, produkcyjni); - współpraca z klientami; - delegowanie pracowników na miejsce pracy; - prowadzenie dokumentacji; - rozwiązywanie wszelkich problemów Klien ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-18

Koordynator ds. Sprzedaży do Małych i Średnich Przedsiębiorstw Warszawa
Koordynator ds. Sprzedaży do Małych i Średnich Przedsiębiorstw Warszawa

Twoja następna firmanbsp;to jedna z wiodących firm leasingowych na świecie.nbsp; Twoje następne stanowiskonbsp;to rola Koordynatora ds. Sprzedaży do Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Osoba na tym stanowisku będzie ściśle współpracować z doradcą klienta i będzie odpowiedzialna za wszelkie działania administracyjne związane z obsługą klienta. Zadania na tym stanowisku, to m.in. odpowiadanie na zapytania klientów, przygotowywanie aplikacji kredytowych, przygotowanie, kontrola i zarządzanie umowami leasingu, koordynacja procesu zamawiania i dostarczania samochodów, bieżące wsparcie i obsługa Klienta, tworzenie raportów i statystyk oraz ewidencjonowanie reklamacji złożonych przez klienta nbsp; Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?nbsp;Szukamy osób z wykształceniem wyższym (lub w trakcie studiów zaocznych), z pierwszym doświadczeniem w pracy związanej z obsługą klienta, w sektorze B2B, telesprzedaży czy telemarketingu. Osoba na tym stanowisku powinna także znać język angielski na pozio ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-18

Asystent/ka Dyrektora (Centrala) Selgros Transgourmet Warszawa
Asystent/ka Dyrektora (Centrala) Selgros Transgourmet Warszawa

Selgros Cashamp;Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając ok. 4.000 pracowników.nbsp;Wymagania: Biegła znajomość języka angielskiego,Wykształcenie wyższe,Biegła znajomość obsługi komputera (MS Excel),Umiejętności analityczne,Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,Pracowitość i zaangażowanie,Skrupulatność i odpowiedzialność,Dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego. nbsp;Oferujemy:nbsp;- Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,- Szeroki pakiet świadczeń z ZFŚS,- Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,- Zniżki pracownicze.nbsp;Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: Asystent/ka Dyrektora_Cetrala nbsp;Drogi Kandydacie! Odpowiadamy tylko na wybrane oferty

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-18

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Call center BEZ SPRZEDAŻY Warszawa
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Call center BEZ SPRZEDAŻY Warszawa

Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.nbsp;Dla naszego Klienta - lidera z dziedziny rozwiązań grzewczych i chłodniczych, poszukujemy osoby na stanowisko:nbsp;Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta - praca typu call center3 zmianowy tryb pracygodziny pracy:6:00 - 14:0014:00 - 22:0022:00 - 6:00nbsp;Twoje zadania:Przyjmowanie zgłoszeń klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, faxowe);Przydzielanie prac technikom;Informowanie klientów o statusie realizacji prac zgodnie z przyjętymi standardami;Terminowe zamykanie zleceń klientów w narzędziu serwisowym.nbsp;Jeżeli jesteś osobą komunikatywną z pozytywnym nastawieniem, mile widziane doświadczenie w pracy w call center,nbsp;zapraszamy do aplikowania!nbsp;Dla Ciebie przygotowaliśmy:Stałe atrakcyjne wynagrodzenie;Pełne szkolenie przygotowujące Cię do pracy;Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-18

Pracownik biurowy i grafik komputerowy ze znajomością języka ang. Wysogotowo
Pracownik biurowy i grafik komputerowy ze znajomością języka ang. Wysogotowo

Firma z branży sprzedaży internetowej, o bardzo dużym potencjale, rozwijająca się na rynku polskim, zaprasza do udziału w rekrutacji na stanowiska: Pracownik Biurowy , Grafik Komputerowy Zakres obowiązków: • obsługa aukcji na serwisach sprzedażowych • wystawianie produktów na sprzedaż • tworzenie opisów i specyfikacji produktów • wykonywanie zdjęć produktowych• sprawdzanie cen rynkowych i dostosowanie ofert • organizacja miejsca pracy Od kandydatów oczekujemy: •dobrej znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office •dobrej znajomości języka angielskiego •doskonałej organizacja pracy, samodzielność w działaniu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dokładności w wykonywaniu zadań, terminowość w wykonywaniu zadań •zaangażowania i odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań • wymagane doświadczenie w używaniu programu: Adobe Photoshop, Lightroom • preferowane osoby ze aktualnym statusem studenta Oferujemy: ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-19

Firma zatrudni SPEDYTORA z doświadczeniem w transporcie Częstochowa
Firma zatrudni SPEDYTORA z doświadczeniem w transporcie Częstochowa

Firma RAGNAR LOGISTICS zatrudni spedytora w transporcie międzynarodowym. Poszukujemy osoby zarówno z doświadczeniem, jak i bez doświadczenia w branży. Opis stanowiska: - planowanie, organizowanie i realizacja przewozów, ustalanie warunków transportu - obsługa giełd transportowo-ładunkowych - współpraca z kierowcami - organizacja pracy kierowcy, zlecanie i monitorowanie przebiegu ich pracy. - nawiązywanie nowych oraz podtrzymywanie istniejących relacji handlowych - przygotowywanie ofert, negocjacje z Klientami - stała analiza i optymalizacja kosztów - rozwiązywanie bieżących problemów związanych z przewozem towarów Wymagania: - dobra organizacja pracy - doświadczenie na stanowisku spedytora międzynarodowego będzie dodatkowym atutem - kreatywność - samodzielność w podejmowaniu decyzji - obsługa komputera - znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem Oferujemy: - intersującą i p ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-18

Zatrudnię pracownika biurowego. Tczew
Zatrudnię pracownika biurowego. Tczew

Witam, Zatrudnię pracownika na stanowisko pracownik biurowy. Zakres obowiazków: Obsługa telefoniczna sekretariatu. Praca w systemie CRM Obieg dokumentów Obsługa korespondencji Wymagania: Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office Punktualność Rzetelność Sumenność Oferujemy: Prace w miłym zespole Stałe wynagrodzenie Stale godziny pracy Swobodna atmosferę pracy Czekamy na CV!

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-18

Asystent/Asystentka Archiwum_Warszawa Ochota Warszawa
Asystent/Asystentka Archiwum_Warszawa Ochota Warszawa

Firma Compass Group Poland, zapewniająca swoim klientom pakiet usług wspierających zatrudni odpowiednią osobę na stanowisko; Asystent/Asystentka Archiwum Miejsce pracy: Warszawa Ochota Praca: pon - pt Wymagania: - motywacja i chęć do pracy - umiejętność pracy z dokumentacją - dokładność i skrupulatność - dyspozycyjność Obowiązki: - bieżące archiwizowanie dokumentacji - nadzór nad przepływem dokumentacji - skanowanie dokumentacji bieżące wsparcie działu Archiwum Oferujemy: - pracę w oparciu o umowę zlecenie - stawkę godzinową 15 zł brutto - zatrudnienie w normowanym czasie pracy i elastycznych godzinach pracy - możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin ( min. 3/4 etatu) - przyjazną atmosferę i dobrą organizację pracy Osoby zainteresowane zachęcamy do przesłania CV. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV następujących Klauzul: Wyrażam zgodę na prz ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Pracownik administracyjny ds. rozliczeń Koszalin
Pracownik administracyjny ds. rozliczeń Koszalin

Firma z długoletnim doświadczeniem na rynku poszukuje osoby z doświadczeniem do pracy w biurze na stanowisku pracownika administracyjnego ds. rozliczeń.WYMAGANIA:- wykształcenie min. średnie,- znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,- umiejętność pracy w zespole oraz planowania pracy własnej,- swobodna obsługa programów pakietu office (w szczególności excel)- dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień związanych z transportem (dokumenty CMR, rozlicznie kart kierowców etc.),- prawo jazdy.OFERUJEMY:- pracę w młodym zespole,- atrakcyjne wynagrodzenie,- umowę o pracę,- pracę od poniedziałku do piątkuZainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji poprzez

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Pracownik biurowy w firmie transportowej Barlinek
Pracownik biurowy w firmie transportowej Barlinek

Pracownik biurowy w firmie transportowej. Wymagania: Umiejętność podejmowania szybkich decyzji, Dobra znajomość obsługi komputera, Odporność na stres, elastyczność oraz niezawodność, Umiejętność pracy pod presją czasu, Komunikatywna w mowie i piśmie znajomość języka angielskiego, Mile wdziana znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego, Znajomość topografii Europy, Mile widziane doświadczenie w branży TSL. Oferujemy: Zatrudnienie na umowę o pracę, Stabilność zatrudnienia, Atrakcyjne warunki wynagrodzenia, Terminowe rozliczenia, Pracę w międzynarodowym przedsiębiorstwie, Pracę w młodym zespole oraz świetnej atmosferze, Opiekę medyczną na terenie PL. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-18

Asystent/ka Działu Realizacji Łódź
Asystent/ka Działu Realizacji Łódź

EG System Sp. z o.o. Sp.k. to wyłączny dystrybutor urządzeń z branży energetycznej. W związku z ciągłym rozwojem firmy, poszukujemy osób do Działu Realizacji. Do obowiązków Asystentki Działu Realizacji należy: - realizacja i obsługa zamówień w sklepach internetowych, - wystawianie dokumentów sprzedażowych, - organizowanie transportów, - monitoring dostaw, - kontakt z klientami podczas realizacji zamówienia, - prowadzenie dokumentacji magazynowej i księgowej bieżących zamówień, - współpraca z Działem Handlowym w zakresie realizowanych zamówień. Od kandydata oczekujemy: - wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, - dobrej obsługi komputera, - dokładności, odpowiedzialności oraz dobrej organizacji pracy, - wykształcenia minimum średniego - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Oferujemy: - pracę w zespole ludzi z pasją, w firmie stawiającej ambitne cele, - szkolenia, - możliwość rozwoju, ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Rekruter w Agencji Pośrednictwa Pracy Warszawa
Rekruter w Agencji Pośrednictwa Pracy Warszawa

Jobxion Poland sp. z o.o to Agencja Pośrednictwa Pracy specjalizująca się w rekrutacji do branży budowlanej na rynek holenderski kandydatów o konkretnych profilach zawodowych: cieśli szalunkowych, stolarzy, hydraulików i elektryków. W związku z dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko: REKRUTER Opis stanowiska: Osoba na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za codzienną selekcję oraz rekrutację wyspecjalizowanych kandydatów do pracy na terenie Holandii, kontakt z bieżącymi pracownikami oraz prawidłowy przepływ dokumentacji Zadania: przeprowadzanie telefonicznych rozmów kwalifikacyjnych budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów uczestniczenie w spotkaniach rekrutacyjnych, targach pracy aktywne poszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów dbanie o wysoką jakość oraz rzetelność świadczonych usług Wymagania: Bardzo dobra lub dobra znajomość języka angielski ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Dyspozytor transport międzynarodowy Poznań Poznań
Dyspozytor transport międzynarodowy Poznań Poznań

www.ntisnbsp;Firma transportowa z Poznania, poszukuje osoby na stanowisko DYSPOZYTOR. nbsp;Jeżeli posiadasz minimum 1-letnie doświadczenie w branży spedycyjno/transportowej, zajmowałeś się prowadzeniem floty kilku pojazdów, posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim, to zapraszamy do składania CV. Zakres obowiązków: • Kompleksowa obsługa międzynarodowych zleceń transportowych, • Kontakt z kierowcami i klientami dotyczący realizowanych zleceń• Rozliczanie kierowców po powrocie z trasy Oczekiwania od kandydata: • Minimum 1-letnie doświadczenie w branży TSL • Znajomość czasu pracy kierowcy • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (mile widziana znajomość języka niemieckiego ) • Znajomość posługiwania się giełdami transportowymi Timocom, Trans • Prawo jazdy kat. B Oferujemy: • Umowę o pracę, komputer służbowy, telefon • Samochód służbowy • Wysokie wynagrodzenie • Możliwość rozwoju osobistego i finansowego • Dog ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-19

Spedytor Wrocław AGD Wrocław
Spedytor Wrocław AGD Wrocław

Do naszego teamu szukamy miłego spedytora z doświadczeniem.Zapewniamy pakiet ładunków. Dobrze widziana znajomość branży wysyłek AGD. Biuro znajduję się nie daleko Magnoli przy Legnickiej. Zapraszamy do aplikowania.

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-18

Firma transportowa SLG sp. z o.o. zatrudni SPEDYTORA Lublin
Firma transportowa SLG sp. z o.o. zatrudni SPEDYTORA Lublin

Firma transportowa działająca od kilku lat na rynku międzynarodowym poszukuje SPEDYTORÓW z własną bazą klientów, chcących pracować w Lublinie lub Gdańsku i osiągać najlepsze wyniki na rynku. Oferujemy : - umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, - wysokie wynagrodzenie uzależnione od wyników ( podstawa + premia od zysku) - niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon) -pracę w młodym, zgranym zespole, - dostęp do bazy własnych aut i przewoźników Oczekujemy: - doświadczenia w branży, - własnej bazy klientów, - znajomości języka angielskiego lub niemieckiego, - znajomości giełd transportowych w praktyce, Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie wiadomości za pośrednictwem portalu

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-18

Zatrudnię sprzedawcę materiałów budowlanych Wrocław
Zatrudnię sprzedawcę materiałów budowlanych Wrocław

Zatrudnię sprzedawcę materiałów budowlanych w sklepie internetowymnbsp;Zadania na stanowisku: - doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów - prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych - ustalanie warunków handlowych, oferty- sprzedaż internetowa materiałów budowlanych Wymagania: - doświadczenie w branży budowlano - handlowej - doświadczenie e-commerce - znajomość obsługi komputeranbsp; - komunikatywność - odporność na stres - dyspozycyjność - mile widziana znajomość języka Niemieckiego.nbsp;tel. + 485 - -

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-18

Specjalista do spraw zaopatrzenia Koszalin
Specjalista do spraw zaopatrzenia Koszalin

Firma Hako Technology Sp. z o.o. z siedzibą w Chałupach k. Koszalina zatrudni specjalistę do spraw zaopatrzenia z doświadczeniem.nbsp;Zapewniamy:nbsp;profesjonalne szkolenia, nabywanie nowych umiejętności,dobre możliwości rozwoju zawodowego w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,uregulowany czas pracy,praca w dynamicznym zespole.nbsp;nbsp;Oczekujemy:nbsp;chęci do pracy i nauki nowego zawodu,dokładności i zaangażowania w wykonywane czynności.nbsp;Wymagania:wykształcenie wyższe,znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym,zdolności negocjacyjne,umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami,umiejętność pracy w zespole,mile widziane min 2-letnie doświadczenie.nbsp;Zakres obowiązków:zakup części metalowych w Polsce i Niemczech,zakup Normali, półproduktów, surowców (blacha) i profili wg programu SAP.nbsp;CV prosimy kierować na adres mailowy lub składać osobiście w siedzibie firmy. CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane pr ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Młodszy technolog Leszno
Młodszy technolog Leszno

Firma EXWIND S.C. D.J. GROBELNI zajmująca się produkcją wind zatrudni osobę na stanowisko MŁODSZY TECHNOLOG. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - projektowanie elementów stalowych, - analiza oraz edycja rysunków technicznych, - przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej. WYMAGANIA: - wykształcenie minimum średnie techniczne, - znajomość i umiejętność obsługi programów CAD (AutoCad,IronCad), - umiejętność czytania rysunku technicznego, - umiejętność analitycznego myślenia, Nie wymagamy doświadczenia, absolwenci mile widziani! Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-18

tlumacz/ka języka niemieckiego Warszawa
tlumacz/ka języka niemieckiego Warszawa

Polsko niemiecka firma podejmie stalą współpracę przy tłumaczeniach ustnych i pisemnych w języku niemieckim. Praca w Warszawie.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Spedytor miedzynarodowy, logistyk handlowiec Gorzów Wielkopolski
Spedytor miedzynarodowy, logistyk handlowiec Gorzów Wielkopolski

Firma transportowa poszukuje kandydata na stanowisko spedytora Szukamy osoby która od podstaw zbuduje dział spedycji ,możliwość na początku pracy w systemie Home Officce , zapewniamy niezbędne narzędzia pracy i dostęp do giełd transportowych.Od kadydata oczekujemyZnajomości języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmieDoświadczenia a podobnym stanowisku Portfel klientów będzie dodatkowym atutemZaangażowanianbsp;W zamian oferujemy Wynagrodzenie podstawowe plus procent od obrotuZainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CVnbsp;Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, ze zm.) Jednocześnie informujemy, że kontaktować będziemy się jedynie z wybranymi kandydatami. nbsp;

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Ogłoszenie o pracę na st. sp. ds.sprzedazy Rybnik
Ogłoszenie o pracę na st. sp. ds.sprzedazy Rybnik

MW FORMAT Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Od ponad 10 lat zajmujemy się dostarczaniem dokumentacji oraz szkoleniowego wsparcia dla sektora publicznego i prywatnego w temacie RODO. Jesteśmy grupą profesjonalistów, która z pasją zajmuje się sprzedażą telefoniczną naszych usług oraz perfekcyjną obsługą klienta. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży.nbsp;MIEJSCE PRACY RYBNIK, RYNEK 13 44 - 200 RYBNIK OBOWIĄZKI + telefoniczna sprzedaż produktów z zakresu ochrony danych dla podmiotów publicznych i niepublicznych + opieka po sprzedażowa, pomoc i doradztwo w temacie zakupionych produktów. WYMAGANIA +doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku +umiejętność pracy w zespole. +wysoka kultura osobista. +umiejętność planowania czasu pracy. +pozytywne nastawienie i samodyscyplina +wykształcenie min. średnie ZAPEWNIAMY + podstawowe wynagrodzenie + dodat ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Asystent/ka Działu Handlowego Warszawa
Asystent/ka Działu Handlowego Warszawa

Asystent/ka Działu Handlowegonbsp;Oferujemy:•nbsp;Praca w oparciu o umowę o pracę z wynagrodzeniem 4000 zł brutto•nbsp;Możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia•nbsp;Praca w młodym energicznym zespole•nbsp;Karty MultiSport•nbsp;Pakiet medyczny Lux Med.•nbsp;Preferencyjne warunki użytkowania i zakupu rowerów•nbsp;Super atmosfera•nbsp;Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątkunbsp;Oczekiwania wobec kandydata:•nbsp;Dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem obsługi programu Excel (umiejętność tworzenia formuł, dzielenie danych w kolumnach, działania na danych w kilku arkuszach) •nbsp;Podstawowa znajomość języka angielskiego•nbsp;Mile widziane prawo jazdy kat. Bnbsp;Zakres obowiązków:•nbsp;Wsparcie Działu Handlowego w codziennych obowiązkach•nbsp;Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz sprzedaży•nbsp;Praca z „Wirtualnym Magazynem”•nbsp;Posprzedażowa obsługa klientów i reklamacji•nbsp;Kontakt ze sklepami stacjonarnymi oraz sklepami w ramach sieci ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-18

Specjalista ds. exportu język niemiecki Pyrzowice
Specjalista ds. exportu język niemiecki Pyrzowice

AMW Clover Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa to lider w branży tekstyliów domowych. Nasze atuty to 30-letnie doświadczenie i duże możliwości produkcyjne.nbsp;W ciągu trzech dekad istnienia firmy staliśmy się jednym z najważniejszych producentów wyrobów tekstylnych w Polsce. Jesteśmy aktywnym eksporterem. Nasze poduszki i kołdry są obecne na rynkach międzynarodowych.nbsp;W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:nbsp;Specjalista działu Exportu - język niemieckiMiejsce pracy: Pyrzowice (pow. tarnogórski)Numer referencyjny: Export niemieckinbsp;Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:nbsp;systematyczną obsługę Klienta niemieckojęzycznego, kontakt z dotychczasowymi Klientami,przygotowywanie zamówień, kontrola ich realizacji oraz dostaw,kontrolę stanów magazynowychmonitorowanie i archiwizację dokumentacji Klienta,przygotowywanie zestawień,przygotowywanie nowych produktów,współpracę z poszczególnymi działami wewnątrz Firmy.nbsp;Nasze wymag ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Praca biurowa - ochrona środowiska, ochrona przeciwpożarowa - A3F Toruń
Praca biurowa - ochrona środowiska, ochrona przeciwpożarowa - A3F Toruń

Poszukujemy osoby do pracy biurowej.Zadaniem pracownika będzie przygotowywanie dokumentów z zakresu ochrony środowiska i ochrony przeciwpożarowej oraz od czasu do czasu wyjazd na wizję lokalną do klienta.nbsp;Jeśli jesteś osobą sumienną i obowiązkową, a przy tym szybko uczysz się nowych zadań - to oferta dla Ciebie!nbsp;Nasza firma to młody i energiczny zespół, ale ta oferta jest skierowana do osób w każdym wieku.nbsp;Bardzo mile widziane będą:doświadczenie lub wykształcenie w ochronie środowiska,wiedza z zakresu ochrony przeciwpożarowej,umiejętność obsługi MS Word i MS Excel,prawo jazdy kat. B,łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,wysoka kultura osobista.nbsp;Nawiązanie stosunku pracy poprzedzone będzie stażem na zasadach określonych przez toruński Urząd Pracy. Osoba zatrudniana będzie musiała być zarejestrowana jako bezrobotna przed podjęciem pracy.nbsp;Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego za pośrednictwem portalu .nbsp;Przewidywany termin rozpoczęcia ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Asystent spedytora międzynarodowego Piła
Asystent spedytora międzynarodowego Piła

Uwaga! Osoby posiadające jakiekolwiek doświadczenie w branży spedycyjnej lub posiadające kierunkowe wykształcenie w tym zakresie proszone są o umieszczenie tej informacji w treści wiadomości.nbsp;nbsp;Obowiązki:organizacja spedycji drogowej,Wystawianie zleceń,Utrzymywanie i budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy i przewoźnikami,nbsp;nbsp;Wymagania:Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie komunikatywnymDobra znajomość obsługi komputeraBardzo dobra organizacja pracySumienność, odpowiedzialność, dokładnośćOferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w znanej firmie z branży logistycznej,Możliwość awansu,Zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu spedycji drogowej,Pakiet świadczeń dodatkowych (pakiet medyczny, karta multisport),Miłą atmosferę w pracy.nbsp;nbsp;

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Koordynator projektów unijnych Słupsk
Koordynator projektów unijnych Słupsk

GRUPA PROFESJA - Jesteśmy agencją pracy oraz instytucją szkoleniową. Realizujemy projekty unijne z zakresu aktywizacji zawodowej. Oferujemy kompleksowe usługi HR dla firm. Wierzymy, że każdy może znaleźć pracę odpowiednią dla siebie, która pozwoli mu w pełni wykorzystać swój potencjał. Dlaczego warto u nas pracować?nbsp;Jesteśmy firmą, która stawia na elastyczność. Nasz Zespół tworzą ludzie o różnorodnych osobowościach i nieprzeciętnych umiejętnościach. Jeśli podzielasz nasze wartości, zapraszamy do naszego zespołu.nbsp;W związku z realizacją nowych projektów poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:nbsp;nbsp;Koordynator projektów UEMiejsce pracy: Słupsknbsp;nbsp;Do Twoich zadań będzie należało w szczególności:nbsp;koordynacja oraz zarządzanie projektami realizowanymi w ramach funduszy unijnych,nadzór nad promocją projektu oraz rekrutacją uczestników,przygotowywanie wniosków o płatność pod względem merytorycznym, monitoring wskaźników, praca w programienbsp;SL, kontakt z ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Asystent działu logistyki - z językiem NIEMIECKIM Warszawa
Asystent działu logistyki - z językiem NIEMIECKIM Warszawa

CEE Experts jest butikiem HR specjalizującym się w rekrutacjach oraz konsultingu związanym ze sprzedażą oraz HR. Posiadamy doświadczenie i specjalistyczną wiedzę w obszarach BPO/SSC, IT, Sprzedaż i Marketing, Inżynieria. Naszymi klientami są znane międzynarodowe korporacje rozwijające się w Środkowej Europie jak również polskie firmy będące synonimem sukcesu w swojej branży. Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach: Asystent działu logistyki - z językiem NIEMIECKIM Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: • bieżąca obsługa zamówień zakupu oraz sprzedaży na rynek niemiecki, • organizacja dostaw w terminie • planowanie zapotrzebowania materiałowego, • bieżące wsparcie administracyjne pracowników działu logistyki. Wymagania: • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych • bardzo dobra znajomo ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Specjalista ds. Wsparcia Operacji Robakowo
Specjalista ds. Wsparcia Operacji Robakowo

Grupa Geis to niemiecka firma logistyczna z wieloletnią tradycją na rynku, zapewniająca kompleksowe rozwiązania w dziedzinie transportu. Jesteśmy jedną z wiodących firm transportowych i logistycznych w Europie Środkowej. W związku z intensywnym rozwojem Spółki Geis Parcel PL aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Operacji Miejsce pracy Robakowo k. Kórnika Główne zadania: • kontakty z klientami, • obsługa klientów międzynarodowych, • monitorowanie terminowej realizacji zleceń, • obsługa serwisu dokumentów zwrotnych, • sporządzanie raportów na potrzeby działu, • wprowadzanie danych do systemu. Wymagania: • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - - warunek konieczny, • łatwość nawiązywania kontaktów, • zaangażowanie i nastawienie na realizację zadań, • umiejętność pracy w grupie, • mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, • dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office. Oferujemy: • st ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Specjalista ds. exportu język niemiecki Będzin
Specjalista ds. exportu język niemiecki Będzin

AMW Clover Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa to lider w branży tekstyliów domowych. Nasze atuty to 30-letnie doświadczenie i duże możliwości produkcyjne.nbsp;W ciągu trzech dekad istnienia firmy staliśmy się jednym z najważniejszych producentów wyrobów tekstylnych w Polsce. Jesteśmy aktywnym eksporterem. Nasze poduszki i kołdry są obecne na rynkach międzynarodowych.nbsp;W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:nbsp;Specjalista działu Exportu - język niemieckiMiejsce pracy: Pyrzowice (pow. tarnogórski)Numer referencyjny: Export niemieckinbsp;Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:nbsp;systematyczną obsługę Klienta niemieckojęzycznego, kontakt z dotychczasowymi Klientami,przygotowywanie zamówień, kontrola ich realizacji oraz dostaw,kontrolę stanów magazynowychmonitorowanie i archiwizację dokumentacji Klienta,przygotowywanie zestawień,przygotowywanie nowych produktów,współpracę z poszczególnymi działami wewnątrz Firmy.nbsp;Nasze wymag ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-18

Recepcjonistka/Recepcjonista Warszawa
Recepcjonistka/Recepcjonista Warszawa

OKIN FACILITY jest wiodącym dostawcą usług Facility Management w Europie Środkowej i Wschodniej (CEE). Już od 1993 roku nasza silna grupa specjalistów reprezentujących wszystkie dziedziny usług wsparcia oferuje przydatne rozwiązania dla naszych klientów i zmniejszenie wydatków przeznaczanych na tego typu usługi.nbsp;Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Witanie gości.Rejestracja gości.Obsługa spotkań.Zarządzanie procesami recepcyjnymi.Przyjmowanie telefonów.Pierwszy obieg korespondencji.Zamawianie taksówek, cateringu, kurierów i innych usług.Współpraca z wszystkimi działami firmy.Nadzór nad usługami biurowymi (sprzątanie, ochrona, technika).Kontakt z agencjami podróżnymi.Inne prace zlecone. nbsp;Oczekujemy:nbsp;Wykształcenie minimum średnie,Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymwmowie i piśmie.nbsp;Oferujemy:Umowę zlecenie.Pracę w przyjaznej atmosferze.nbsp;Jeśli jesteś zainteresowany ofertą wyślij cv!

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

spedytor miedzynarodowy Bielsko-Biała
spedytor miedzynarodowy Bielsko-Biała

Przyjme do pracy Pania na stanowisko spedytor miedzynarodowymile widziane doswiadczenie , znajomosc jezyka angielskiego , mozliwosc pracy w domu , dobre wynagrodzenie

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Pracownik działu zakupów Zbąszynek
Pracownik działu zakupów Zbąszynek

Rzeźnictwo Zyguła Zbąszynek nbsp;W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko:Pracownik działu zakupównbsp;Naszą siłą jest jakość, smak i pasja, z którą pracujemy każdego dnia. Stawiamy na rozwój naszych pracowników, których rozwijamy w kierunku najlepszych doradców naszego klienta. Chcemy dać Ci szansę na osiągnięcie sukcesu zawodnego w firmie, dla której liczy się każdy pracownik.nbsp;nbsp;Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: ·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;opracowywanie zapytań ofertowych,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;weryfikacja pod względem formalnym i handlowym otrzymanych ofert,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;gromadzenie informacji na temat potencjalnych i bieżących dostawców,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;prowadzenie postępowań zakupowych zgodnie z wewnętrzną procedurą,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;współpraca m.in. z obszarem prawnym, finansowym w zakresie przygotowywania umów handlowych,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;sporządzanie analiz, r ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Młodszy ekspert w Departamencie Analiz Wrocław
Młodszy ekspert w Departamencie Analiz Wrocław

Szanowni Państwo, Kancelaria Prawna Semper Invicta zlokalizowana w centrum Wrocławia, w związku z dalszym rozwojem, poszukuje kandydatów na stanowisko: Młodszy Ekspert w Departamencie Analiz Kancelaria zapewnia kompleksowe wdrożenie do wykonywania obowiązków w istniejącym już Departamencie Analiz, odpowiedzialnym za etap weryfikacji i nawiązywania współpracy z Klientami. Zakres działań Zespołu dotyczy pomocy osobom pokrzywdzonym przez instytucje finansowe. Do obowiązków Młodszego Eksperta należy: - kompleksowa weryfikacja Klientów zgłaszających się, jako zainteresowani usługami Kancelarii, - obsługa Klienta (telefoniczna, mailowa i opcjonalnie osobista), - zbieranie od Klientów informacji, potrzebnych do przeprowadzania analiz prawnych,-negocjowanie warunków oraz nawiązywanie współpracy z Klientami, - raportowanie wyników swojej pracy. Oferujemy: - pracę w młodym Zespole w niebanalnej atmosferze, - pakiet Multi Sport oraz LUXMED, - pr ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Sekretarka - praca od zaraz Warszawa
Sekretarka - praca od zaraz Warszawa

Kancelaria Rzeczoznawców majątkowych poszukuje osoby na stanowisko: Sekretarki / Asystent/ki biura Miejsce pracy: Warszawa ( Mokotów) Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: obsługa połączeń telefonicznych i innych urządzeń biurowych, wystawianiem faktur, archiwizacja dokumentów, przygotowywaniem dokumentów do księgowości, zaopatrywanie biura w niezbędne produkty, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą, ogólne wsparcie Rzeczoznawców w ich codziennej pracy, przyjmowaniem gości, Oczekiwania: zaangażowania, solidności i sumienności podjęcia pracy na pełny etat (pn. - pt. 8 - 16) dobrej obsługi komputera Praca jest wielozadaniowa i wymaga dobrej organizacji pracy, oraz umiejętności nadawania priorytetów pod presją czasu. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Pracownik do wystawiana aukcji internetowych Starachowice
Pracownik do wystawiana aukcji internetowych Starachowice

Firma trudniaca się sprzedażą części samochodowych zatrudni pracownika do wystawiania aukcji internetowych na portalach oraz będzie obsługiwać sklep internetowy Obowiązki: - przygotowywanie opisów i obróbka zdjęć produktów - dbanie o sprawne wystawianie przedmiotów na aukcjach - osługa portali internetowych, skrzynek pocztowych i strony internetowej Wymagania: -obsługa programu graficznego: Corel,Gimp - znajomość obsługi komputera i oprogramowania MS Office, CMS, HTML - sumienność i staranność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, - umiejętność pracy w zespole. - mile widziana znajomość portali aukcyjnych ALLEGRO. EBAY. Oferujemy: - pracę stacjonarną - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - możliwość zdobycia doświadczenia z zakresu sprzętu komputerowego klasy biznes - pracę w młodym przyjaznym zespole Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV wraz ze zdjęciem . Firma mieści się w Skarżysku -Kamiennej. ...

Region : Świętokrzyskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Pracownik biurowy Choroszcz
Pracownik biurowy Choroszcz

Zakres obowiązków: • rezerwacja noclegów dla pracowników na terenie Niemiec, Austrii • planowanie montaży schodów oraz napraw serwisowych • prace biurowe: przygotowywanie raportów, prezentacji, materiałów wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej • realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonych Wymagania: • wykształcenie minimum średnie lub wyższe• znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B1 • biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu Microsoft office • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów • samodzielność w podejmowaniu decyzji, skrupulatność i systematyczność • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV wraz z LM poprzez formularz.

Region : Podlaskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

asystent/ka biura Warszawa
asystent/ka biura Warszawa

Poszukujemy pracownika do pomocy przy pracach biurowych.Do głównych obowiązków będzie należało:- wprowadzanie danych do systemu- skanowanie dokumentacji- drobne prace biurowenbsp;Oferujemy:- docelowo pracę na etat w dynamicznie rozwijającej się firmie, pakiet medyczny- stałe wynagrodzenie, - możliwość wypisania zaświadczenia o odbyciu praktyk studenckichnbsp;Wymagania- dyspozycyjność 8:00-16:00 pn-pt - umiejętność obsługi komputera (MS Office) - dokładność i rzetelność- najchętniej bezwzrokowe pisanie na klawiaturze - mile widziane osoby ze statusem studenta lub z orzeczeniem o niepełnosprawnościnbsp;CV proszę przesyłać poprzez formularz lub mailowo nbsp;W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez firmę Transtax sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Jaktorowskiej 4 lokal 6 (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie d ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Młodszy kupiec Świdnik
Młodszy kupiec Świdnik

Poszukujemy pracownika na stanowisko Młodszy Kupiec nbsp; Główne obowiązki: Aktywne pozyskiwanie dostawców oraz negocjowanie warunków kontraktów. Bieżąca współpraca z klientami wewnętrznymi oraz dostawcami. Reagowanie na aktualizacje harmonogramów produkcyjnych oraz zmiany w oczekiwanym czasie realizacji zamówień. nbsp; Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość j. angielskiego na poziomie średniozaawansowany (poziom B1/B2), mile widziana znajomość innych języków na poziomie komunikatywnym, obsługa pakietu MS Office (zwłaszcza Excel), Mile widziane: doświadczenie w pracy w dziale zakupów, sprzedaży lub obsłudze klienta. nbsp; Jeżeli jesteś osobą komunikatywną i umiejącą pracować w zespole, nastawioną na cel, chętną do nauki... masz wysoką motywację do pracy oraz jesteś otwartą na zmiany to prześlij swoje CV lub zadzwoń...Oferujemy: atrakcyjne warunki zatrudnienia wraz z pakietem premii, umowa o pracę tymczasową na pełen etat z możliwością zatrudnienia bezpośrednio u Klienta.nbsp; Po wi ...

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Referent ds. logistyki Warszawa
Referent ds. logistyki Warszawa

SEKO SA to wiodące polskie przedsiębiorstwo przetwórstwa rybnego. Specjalizujemy się w produktach śledziowych typu koreczki, krajanki śledziowe oraz daniach gotowych np. Ryba po grecku. Produkty SEKO SA są dostępne w sieciach handlowych i hurtowniach na terenie całego kraju, a także na rynkach zagranicznych, m.in. w Niemczech, Czechach, Słowacji, Irlandii, Anglii, Rumunii, we Włoszech i we Francji.nbsp;Zobacz, co zyskujesz pracując w SEKO:nbsp;Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej firmie z płynnością finansowąWynagrodzenie odnbsp;2500 brutto/mies.nbsp;Dodatkowo zapewniamy:nbsp;Talony okolicznościowePakiet szkoleńKartę zniżkową do sklepu firmowegoPiknik rodzinnySpotkania integracyjneDofinansowania do karnetów na basen/ siłownięOpłacany przez pracodawcę nr telefonu z 5 GB Internetu do użytku prywatnegonbsp;Obowiązki:nbsp;Planowanie logistyki dystrybucji,Zabezpieczenie wyjazdów – dobór odpowiednich środków transportu,Bieżąca kontrola kosztów transportu,Zbieranie opinii dotyczących dos ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Pomoc przy obsłudze egzaminów – 26 lutego Warszawa
Pomoc przy obsłudze egzaminów – 26 lutego Warszawa

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Pomoc przy obsłudze egzaminów – 26 lutego Zakres obowiązków: • pomoc w obsłudze przy egzaminach na agenta ubezpieczeniowego; • weryfikowanie niezbędnych dokumentów; • rozdawać testów; • nadzór nad przebiegiem egzaminu grup ok. 10 - 30 osobowych; • sprawdzanie testów; • sporządzanie protokołów po egzaminach Oczekiwania: • gotowość do pracy w godzinach 9:00 - 11:00/12:00 w dniu 26 lutego; • gotowość do odbycia szkolenia drogą on-line/telefoniczną; • wysoki poziom komunikacji oraz otwartość na ludzi; • dokładność i spostrzegawczość; • nienagann ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Asystentka działu rozliczeń Kraków
Asystentka działu rozliczeń Kraków

Asystentka działu rozliczeń Kraków, ul. Lea Do naszego biura w Krakowie poszukujemy asystentki działu rozliczeń. Jeśli lubisz pracować z ludźmi, dobrze odnajdujesz się w realizacji różnorodnych zadań, zapraszamy Cię do aplikacji na stanowisko: Opis stanowiska: - obsługa bieżących spraw pracowniczych, - obsługa korespondencji, - przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych, - wprowadzanie płatności do systemu bankowego, - generowanie i księgowanie wyciągów bankowych, - wyjaśnianie bieżących płatności, - bieżąca aktualizacja baz i narzędzi - sporządzanie raportów i zestawień - inne bieżące sprawy administracyjne. Wymagania: - bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność nadawania zadaniom właściwych priorytetów, - umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji, - łatwość prowadzenia komunikacji telefonicznej i elektronicznej, - umiejętność efektywnej obsługi programów biurowych (Word, Excel), - umiejętność zarz ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Specjalista ds. Zamówień Publicznych Katowice
Specjalista ds. Zamówień Publicznych Katowice

Do zespołu administracyjnego Teatru Śląskiego poszukujemy Specjalisty ds. Zamówień Publicznych. Praca w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1/2 etatu od marca br.nbsp;Wymagania:min. 2 -letnie doświadczenie na ww. stanowiskumile widziane doświadczenie w instytucji kultury nbsp;Zakres obowiązków:gt; Wykonywanie czynności z zakresu zamówień publicznych zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych,gt; sporządzenie miesięcznych zestawień wydatków teatru z uwzględnieniem kodów Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych „CPV ,gt; przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej zgodnie z Prawem zamówień publicznych,gt; sporządzenie planu zamówień publicznych,gt; sporządzenie sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień.nbsp;Kandydatów prosimy o przesłanie CV na adresnbsp;kadry(małpka)teatrslaski.art.Na zgłoszenia czekamy do 28 lutego.nbsp;

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Inżynier budowy (koordynator prac budowlanych wykończeniowych) Łódź
Inżynier budowy (koordynator prac budowlanych wykończeniowych) Łódź

Poszukujemy osób na stanowisko koordynatora prac budowlanych przy realizacji aranżacji powierzchni użytkowych (FIT-OUT) Podejmiemy współpracę z osobami zarówno z doświadczeniem, jak i dopiero rozpoczynającymi swoją przygodę w branży. Oferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin, a także pracę zadaniową. Zakres obowiązków: • kontrolowanie prac wielobranżowych aranżacji powierzchni • odpowiedzialność za obieg dokumentów związanych z prowadzeniem aktualnych inwestycji • przygotowywanie dokumentów do zamówień, występowanie do producentów z zapytaniami ofertowymi, przygotowywanie ofert dla klientów • wykonywanie przedmiarów oraz kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej • sporządzanie harmonogramów prac i egzekwowanie terminów dostaw • stały kontakt z klientem • kontrola podwykonawców • przygotowywanie harmonogramów prac wielobranżowych Oczekujemy: • znajomości podstawowych technologii wykonywania prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Asystent ds. marketingu Szaflary
Asystent ds. marketingu Szaflary

Asystent ds. marketingu Wymagania skrupulatność, terminowość i dobra organizacja pracy lekkie pióro i nienaganna znajomość zasad pisowni umiejętność pracy w zespole bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office znajomość języka angielskiego Wybrany kandydat będzie odpowiedzialny za - dokonywanie i koordynacja rezerwacji (apartamenty, sala, imprezy okolicznościowe) - wspieranie pracy działów w ramach realizowanych działań/projektów - wspieranie w zakresie czynności administracyjno-biurowych - koordynacja strony internetowej Oferujemy - stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę - możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w miarę osiąganych rezultatów -dużą samodzielność w działaniu oraz możliwość wprowadzania własnych pomysłów - pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-15

Zatrudnię Fakturzystkę LUBLIN Lublin
Zatrudnię Fakturzystkę LUBLIN Lublin

Firma TEDI ogłasza rekrutację na stanowisko Fakturzystka. Wymagania: - bardzo dobra znajomość komputera - umiejętność szybkiego uczenia się - dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy: - pracę na pełny etat - praca od poniedziałku do piątku weekendy wolne - stałe wynagrodzenie - praca zmianowa w godzinach 6-14 / 13-21 - Pakiet Medyczny Miejsce pracy: - Lublin, JÓZEFA FRANCZAKA LALKA 14 Zgłoszenia (CV+zdjęcie oraz list motywacyjny) prosimy wysyłać przez stronę . Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Menager Zespołu Warszawa
Menager Zespołu Warszawa

Kierownik Zespołu Sprzedaży Do najważniejszych zadań Kierownika Zespołu Sprzedaży należy: budowanie i zarządzanie siecią sprzedaży, budownie zespołu, planowanie pracy i nadzór nad podległym zespołem, planowanie i nadzór nad działaniami marketingowymi, odpowiedzialność za wynik finansowy na podległym obszarze, dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta i podmiotów współpracujących aktywny udział w budowaniu wizerunku Marki, raportowanie bezpośrednio do Lidera Agencji. Od kandydata na stanowisko Kierownika Zespołu Sprzedaży oczekujemy: min. rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku lub udokumentowanych sukcesów w sprzedaży, doświadczenia w obsłudze klienta ( doskonałych umiejętności interpersonalnych i sprawnej organizacji pracy własnej, prawa jazdy kat. B. (mile widziane). Wybranym kandydatom oferujemy: wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od osiąganych wyników, bogaty pakiet socjalny odpowiedz ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-15

Pracownik Biura Obsługi Klienta Rzeszów
Pracownik Biura Obsługi Klienta Rzeszów

Drukarnia poszukuje pracownika na stanowisko SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA Do głównych obowiązków pracownika należy: obsługa klientów, prowadzenie korespondencji handlowej, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji. Wymagania: obsługa komputera, komunikatywność, dobra dykcja, znajomość języka angielskiego.

Region : Podkarpackie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

"SMAKOSZ" Ustroń zatrudni pracowników biurowych i magazynierów Ustroń
"SMAKOSZ" Ustroń zatrudni pracowników biurowych i magazynierów Ustroń

„SMAKOSZ” SP. Z O.O. Ustroń ul. Sportowa 15 ZATRUDNI na stanowisko 1.Pracownik działu zbytu (fakturzysta). Pełny etat, pełne świadczenia, praca dwu-zmianowa. 2.Magazynier, pełny etat, praca na trzy zmiany. Zatrudnienie w nominalnych godzinach zgodnie z K.P. Podania proszę składać w siedzibie firmy lub na e-mail. nbsp;Administratorem danych osobowych jest „Smakosz” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą wnbsp;Ustroniu przy ul. Sportowej 15. wpisana do Rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 187 - - 6, NIP 548 - - 3, REGON 728 - - nbsp;W dokumentach prosimy o umieszczenie podpisanego oświadczenia:Zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 27 kwietnia 2016r. O ochronie danych osobowych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 ) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych wnbsp;ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekruta ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Pracownik biurowy- z językiem włoskim Warszawa Warszawa
Pracownik biurowy- z językiem włoskim Warszawa Warszawa

Firma Partners Team aktualnie poszukuję osoby na stanowisko:Pracownik biurowy- z językiem włoskimMiejsce pracy: Warszawa Region: mazowieckieZakres Obowiązków:§nbsp;Zarządzanie prawidłowym przebiegiem dokumentów§nbsp;Kontakt z klientami oraz kontrahentami w Polsce i we Włoszechnbsp;§nbsp;Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Dyrekcji Wymagania:§nbsp;Znajomość języka włoskiego lub angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację - warunek konieczny§nbsp;Samodzielność, sumienność i zaangażowanie§nbsp;Dobra organizacja i dyspozycyjność§nbsp;Bardzo dobra znajomośćnbsp;MS Office – głównie ExcelOferujemy:§nbsp;Elastyczne formy zatrudnienia w pełnym bądź częściowym wymiarze §nbsp;Możliwość rozwoju zawodowego w rozwijającej się firmie§nbsp;Samodzielne i odpowiedzialne stanowiskonbsp;Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listów motywacyjnych wraz ze zgodą na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji. Mile widziane CV w ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

kierownik obiektu Stargard Warszawa
kierownik obiektu Stargard Warszawa

Firma Impuls Sp z o.o. Zakład Pracy Chronionej w Gorzowie Wlkp. poszukuje kierownika obiektu w Stargardzie. Praca 1-zmianowa, na cały etat, od poniedziałku do piątku w godzinach: 06:00 - 14:00. Do zakresu obowiązków kierownika obiektu należy:Kierowanie zespołem pracowników, nadzorowanie wykonania zleconych prac, współpraca w kontaktach z kontrahentem, prowadzenie dokumentacji.Wynagrodzenie: 2000,00 netto + premia Zatrudnienie od zaraz. Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności. Oferujemy dofinansowanie do: turnusów rekreacyjno - wypoczynkowych; zakupu leków; zakupu indywidualnego sprzętu rehabilitacyjnego, wyrobów medycznych i ortopedycznych oraz środków pomocniczych, okularów korekcyjnych; odpłatność za zabiegi rehabilitacyjne; dojazd do pracy; odpłatność za usługi medyczne. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Pracownik biurowy, Spedytor Krosno
Pracownik biurowy, Spedytor Krosno

Zatrudnimy do pracy w biurze w Krośnie pracownika biurowego-spedytora, wymagana znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego.

Region : Podkarpackie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Pracownik biurowy Boleszewo
Pracownik biurowy Boleszewo

Opis stanowiska:prace biurowe,wystawianie fakturobsługa korespondencji,przygotowanie dokumentów do księgowania

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-15

Dyspozytor/Logistyk REMONDIS Sp. z o.o. Bydgoszcz
Dyspozytor/Logistyk REMONDIS Sp. z o.o. Bydgoszcz

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: • realizacja obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień • organizacja transportów • kontakty z kierowcami, podwykonawcami i klientami• obsługa systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce Wymagania • wykształcenie min. średnie, kierunek logistyka lub podobne • min. jeden rok doświadczenia w pracy w logistyce lub zarządzaniu transportem • umiejętność pracy w grupie, komunikatywność, dyspozycyjność • bardzo dobra organizacja pracy własnej • prawo jazdy kat. B. Oferujemy • pracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • niezbędne narzędzia pracy • możliwość rozwoju zawodowego • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów.

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Zatrudnimy inżyniera budowy- Kraków Kraków
Zatrudnimy inżyniera budowy- Kraków Kraków

Raieurobud sp. z o.o. – jesteśmy nową firmą na rynku budowlanym specjalizujemy się wnbsp;generalnym wykonawstwie inwestycji, ociepleniach metodą lekką mokrą (BSO/Etics) oraznbsp;budowie domów jednorodzinnych o podwyższonym standardzie.Wiemy, że inwestycja w dobrych i utalentowanych pracowników zapewni nam sukces na rynku.nbsp;Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Inżynier budowy .nbsp;Chcesz pracować z najlepszymi fachowcami z branży budowlanej? Aplikuj!nbsp;Opis stanowiska:• praca biurowa + wyjazdy na budowy na terenie Krakowa- bezpośredni nadzór nad realizacją prac zgodnie z wymaganiami kontraktu z przyjętą specyfikacją techniczną oraz zaleceniami pracodawcy - głównie ocieplenie budynku metodą lekką mokrą (BSO/ Etics)nbsp;nbsp;Wymagania:•nbsp;wykształcenie wyższenbsp;techniczne, o profilu budowlanym• Obsługa komputera, pakietu MsOffice w szczególności Excel• Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów oraz bardzo dobrej organizacji pracy• Odpowiedzialność, zaan ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-15

Praca biurowa na pełny etat Konstancin-Jeziorna
Praca biurowa na pełny etat Konstancin-Jeziorna

Firma biurowa z Konstancina (branża artykuły biurowe) poszukuje osoby do działu magazynowo zakupowego. Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku.Obowiązki : - zamawianie towarów u dostawców za pośrednictwem sklepów internetowych, maila lub telefonicznie, - wprowadzanie faktur zakupu, - nadawanie i koordynacja przesyłek kurierskich - obsługa korespondencji - obsługa rejestrów miesięcznych i magazynowych - przyjmowanie dostaw - opieka nad magazynem i stanami magazynuPoszukujemy osoby: - odpowiedzialnej - dokładnej - cierpliwej - punktualnej - dyspozycyjnej - komunikatywnej - bez nałogów -sprawnej fizycznie Wymagania: - obsługa pakietu MS Office - umiejętność pracy pod presją czasu - podzielność uwagi - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. - mile widziane doświadczenie z programem WF Mag dla Windows Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na maila Prosimy o kontakt tylko mailowy. ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Technolog - PLASMET Jan Czechowicz sp.j. Słupsk
Technolog - PLASMET Jan Czechowicz sp.j. Słupsk

Zatrudnimy na stanowisku technologa procesu produkcyjnego. Wymagane jest:-nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;wykształcenie wyższe techniczne – (studia I lub II stopnia), -nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;znajomość odczytywania rysunków technicznych, -nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;znajomość pakietu biurowego MSOffice,-nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;znajomość programów CAx w stopniu podstawowym,-nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym preferowany j.angielski Stawiamy zadania w zakresie sporządzania dokumentacji technologicznej. Nadzór nad procesami produkcyjnymi w ramach obowiązującego w firmie systemu jakości. nbsp;Oferujemy pracę w dynamicznym zespole, z możliwością rozwoju i dalszego podnoszenia kwalifikacji, uczestnictwonbsp;przy wdrażanie nowych technologii, maszyn i urządzeń.nbsp;Ofertę kierujemy do osób odpowiedzialnych, posiadających umiejętność pracy w zespole, chcących podno ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-15

Specjalista ds. gwrancji i reklamacji budowlanych Warszawa
Specjalista ds. gwrancji i reklamacji budowlanych Warszawa

Opis stanowiska: przyjmowanie, rejestracja oraz weryfikacja zgłoszonych wad, organizacja i nadzór nad pracami naprawczymi (w tym przygotowanie wykonawstwa zastępczego), bieżąca korespondencja i współpraca z Inwestorem oraz Podwykonawcami, weryfikacja i odbiory wykonanych napraw. Wymagania: znajomość branży budowlanej i umiejętność odczytu dokumentacji budowlanej, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, umiejętności organizacyjne. Oferujemy: możliwość zdobycia doświadczenia, pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole, niezbędne narzędzia pracy. Prosimy o przesyłanie CV.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-15

Koordynator transportu / Logistyk / Dyspozytor Tychy
Koordynator transportu / Logistyk / Dyspozytor Tychy

Firma usługowa z branży sanitarnej zatrudni koordynatora transportu / logistyka / dyspozytora w oddziale śląskim w Tychach. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - planowanie tras i kontrola pracy 4 kierowców-serwisantów, - prowadzenie dokumentacji transportowej, - rozliczenie czasu pracy kierowców i zużycia paliwa, - nadzór nad warsztatem i przygotowaniem pojazdów, - współpraca z oddziałami firmy w ramach realizowanych usług, OCZEKIWANIA: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - znajomość zasad rozliczania czasu pracy kierowców, - znajomość techniki samochodowej, - umiejętność pracy w zespole i zarządzania grupą ludzi,. - znajomość topografii okręgu śląskiego, - umiejętności analityczne związane z ekonomiką transportu, - dyspozycyjność i gotowość do pracy zmianowej. OFERUJEMY: - samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy, - stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o prace na pełny etat, - atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + doda ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Praca administracyjno/biurowa, prowadzenie sklepu internetowego Dawidy
Praca administracyjno/biurowa, prowadzenie sklepu internetowego Dawidy

Zatrudnię osobę do pracy przy prowadzeniu sklepu internetowego. Możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym - praca administracyjno/biurowa, docelowo prowadzenie sklepu internetowego. Proszę o wysyłanie CV jako załącznik do wiadomości na . Miłe widziała znajomość języka angielskiego, francuskiego (ale tylko mile widziana, każdy ma szanse)

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Pracownik biurowy Widna Góra
Pracownik biurowy Widna Góra

REH4MAT - Krajowy producent sprzętu medycznego zatrudni na stanowisko: Pracownik biurowynbsp;Miejsce pracy: Widna Góra (Jarosław)nbsp;Zadania:nbsp;Wprowadzanie danych do systemu komputerowegoWykonywanie prac biurowych: przygotowanie korespondencji, kompletowanie dokumentów itp.Ścisła współpraca z działem produkcji i zaopatrzeniaArchiwizacja dokumentówDbałość o pozytywny wizerunek Firmynbsp;Wymagania:nbsp;Mile widziane doświadczenie w pracy biurowejObsługa komputera (Word, Excel, itp.)Przedsiębiorczość, kreatywność oraz samodzielność w pracyObsługa urządzeń biurowychCzynne prawo jazdy kat. BMile widziana znajomość pracy w systemie sprzedaży subiekt GTnbsp;Oferujemy:nbsp;Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęStałe godziny pracy (8.00-16.00)Stabilne zatrudnieniePraca w prężnie rozwijającej się firmienbsp;Prosimy o przesyłanie aktualnego CV wraz z klauzulą „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji oraz na poczet prz ...

Region : Podkarpackie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Praca Szuka Studenta Warszawa
Praca Szuka Studenta Warszawa

Potrzebna osoba ze statusem studenta dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00, umowa zlecenie. Praca biurowa polegająca na wprowadzaniu danych do systemu, obsługa urzadzeń biurowych. Tylko zgłoszenia z CV będą rozpatrywane.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Zatrudnię Asystenta Projektanta Konstrukcji Budowlanych Warszawa Warszawa
Zatrudnię Asystenta Projektanta Konstrukcji Budowlanych Warszawa Warszawa

Firma projektowa z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizujemy się w projektowaniu konstrukcji inżynierskich wielkokubaturowych. Poszukujemy pracownika na stanowisko asystenta projektanta konstrukcji. Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za pomoc projektantom przy sporządzaniu dokumentacji wykonawczej i budowlanej. Wymagania: - bardzo dobra znajomość programu AutoCAD; - znajomość programów pakietu Office; - podstawowa wiedza z zakresu projektowania konstrukcji; - znajomość programu Robot mile widziana; - zaangażowanie i chęć do pracy oraz rozwoju umiejętności. Oferujemy możliwość szybkiego rozwoju i długotrwałej współpracy. Oferta skierowana jest dla studentów ostatnich lat studiów inżynierskich i magisterskich na kierunku budownictwo.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-17

Praca w ZAGATTO ,Specjalista ds .obsługi platform Amazon, eBay Szczecin
Praca w ZAGATTO ,Specjalista ds .obsługi platform Amazon, eBay Szczecin

Zakres obowiązków: • rozwój kanałów sprzedaży internetowej – Amazon, eBay, • wprowadzenie produktów na platformy sprzedaży • kompleksowa obsługa zamówień; • planowanie strategii sprzedaży; • współpraca z magazynem; Od kandydatów oczekujemy: • znajomości branży e-commerce, w tym kanałów sprzedaży Amazon, eBay, min. 2 lata doświadczenia • bardzo dobrej organizacji czasu pracy • dokładności i odpowiedzialności • umiejętności pracy w zespole Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat • praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17.00 • interesującą i samodzielną pracę w młodym zespole • możliwość zdobywania nowych doświadczeń Zainteresowanie osoby prosimy o przesłanie CV na adres poczty e-mailowej. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Zatrudnię Spedytora - firma Markam Niemodlin Niemodlin
Zatrudnię Spedytora - firma Markam Niemodlin Niemodlin

Poszukuje osoby na stanowisko Spedytor Do głównych obowiązków będzie należeć: Planowanie i koordynacja pracy kierowców Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi Ustalanie warunków transportu Od kandydatów oczekujemy: Znajomości języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym Dyspozycjności Komunikatywności Odporności na stres Zaangażowania i motywacji do pracy, Doświadczenie mile widziane ale niekonieczne. Oferujemy: Zatrudnienie w postaci umowy o pracę Pracę w młodym doświadczonym zespole Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV lub kontakt telefoniczny

Region : Opolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-14

OFFICE MENEGER Firma Szkoleniowa Katowice_od zaraz Katowice
OFFICE MENEGER Firma Szkoleniowa Katowice_od zaraz Katowice

W związku z dynamicznym rozwojem firma edukacyjna o ugruntowanej pozycji na rynku zatrudni zorganizowaną osobę na staż na stanowisko OFFICE MENEGERA w Katowicach. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - organizację bieżących spraw firmy szkoleniowej - kontakt z klientami szkoleń - dbałość o prawidłowy obieg informacji - organizację sprawnego przepływu informacji w firmie - samodzielne podejmowanie decyzji i wdrażanie nowych standardów. Wymagania: - wysoki stopień samodzielności i zorganizowania podczas wykonywanej pracy, - wysoka kultura osobista, otwartość i elastyczność, - dyspozycyjność do pracy w godzinach popołudniowych do 19.00 lub 20.30 - miejsce zamieszkania w Katowicach lub w bliskich okolicach, - znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym - mile widziane doświadczenie edycji strony www i CMSa, grafiki komputerowej. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, - szkolenia i wdrożen ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Pracownik biurowy - pilnie! Piotrków Trybunalski
Pracownik biurowy - pilnie! Piotrków Trybunalski

Agencja Usług Oświatowych Ośrodek Szkolenia Kierowców „OLIMP” s.c. w ramach projektu unijnego, zaprasza na BEZPŁATNE SZKOLENIE Pracownik administracyjno - biurowy DLA KAŻDEGO: -stypendium szkoleniowego ok. 660,00zł oraz zwrot kosztów dojazdu, -3 miesięczny płatny staż zawodowy ok.3000,00zł /3m-ce W przypadku podpisania umowy o pracę po szkoleniu, staż nie jest obowiązkowy !!! Zapraszamy na bezpłatne kursy do wyboru ( dla osób niepracujących): 1/ Prawo jazdy kat.B z kursem Przedstawiciel handlowy 2/ Prawo jazdy kat.C (samochód ciężarowy) 3/ Kurs Kwalifikacja wstępna przyśpieszona do prawa jazdy kat.C/CE 4/ Stylizacja paznokci 5/ Sprzedawca z obsługą komputera 6/ Pracownik administracyjno – biurowy Wszystko DARMO!!! ZAPRASZAMY - duża liczba miejsc!!! Osoby zainteresowane prosimy o zgłaszanie się do biura OLIMP Al. Armii Krajowej 22A w Piotrkowie Trybunalskim w godzinach 9.00-17.00 . Ponadto za ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Pracownik biurowy - asystent koordynatora projektu Piotrków Trybunalski
Pracownik biurowy - asystent koordynatora projektu Piotrków Trybunalski

Agencja Usług Oświatowych Ośrodek Szkolenia Kierowców OLIMP s.c. zatrudni osobę na stanowisku asystent koordynatora projektu . Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna posiadać : wykształcenie wyższe magisterskie. Wymagana bardzo dobra obsługa komputera - Excel oraz mile widziane doświadczenie w pracy przy realizacji projektów dofinansowanych z UE. Praca na dwie zmiany w godzinach 8.00-19.00. Prosimy o składanie CV email lub osobiście w siedzibie firmy AUO OSK OLIMP s,c w Piotrkowie Trybunalskim Al.Armii Krajowej 22A , pn-pt w godzianch 9.00-17.00

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Spedytor Międzynarodowy Rzeszów Rzeszów
Spedytor Międzynarodowy Rzeszów Rzeszów

Firma Kris Trans specjalizująca się w transporcie międzynarodowym poszukuje spedytora. Nie wymagamy doświadczenia! Wymagamy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego Ekstra premia na początek dla osób z dobrym językiem Francuskim OFERUJEMY! Umowę o pracę Miłą atmosferę Pracę w klimatyzowanym biurze z darmową kawą Atrakcyjne zarobki

Region : Podkarpackie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-15

Germanista/germanistka - AdvoTax Polsko Niemieckie Doradztwo Podatkowe Poznań
Germanista/germanistka - AdvoTax Polsko Niemieckie Doradztwo Podatkowe Poznań

Poszukujemy osoby znającej bardzo dobrze język niemiecki, ukierunkowanej na zdobycie doświadczenia w rachunkowości i podatkach podczas współpracy z klientami niemieckimi.nbsp;Zakres obowiązków:kontakt telefoniczny i mailowy z klientami niemieckimi,tłumaczenia podczas spotkań z klientami,inne prace biurowe.nbsp;Oczekujemy:bardzo dobrejnbsp;znajomościnbsp;języka niemieckiego na poziomie minimum B2/C1,praktycznejnbsp;znajomościnbsp;pakietu MS Office,łatwościnbsp;w nawiązywaniu kontaktów i dobrychnbsp;zdolności organizacyjnych.nbsp;Oferujemy:zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,kontakt z językiem niemieckim każdego dnia,możliwość zdobycia doświadczenia.nbsp;

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-16

Spedytor - Żyrardów - praca biurowa Żyrardów
Spedytor - Żyrardów - praca biurowa Żyrardów

Firma Bianco Logistic istnieje na rynku od 15 lat, odnotowując ciągły wzrost przewozów. Obecnie w związku z dalszym rozwojem, poszukujemy kierowców do pracy w naszej firmie. Główny kierunek: Hiszpania oraz Portugalia. Firma posiada ciągniki i tandemy typu firanki. Podstawowy profil działalności to przewóz ładunków cało pojazdowych. Poszukujemy osób zarówno z doświadczeniem, jak i bez doświadczenia w branży TSL ale znajomością języków obcych. Jeśli jesteś osobą ambitną, komunikatywną, nie boisz się nowych wyzwań, to praca dla Ciebie. WYMAGANIA: - dobra organizacja pracy - kreatywność - samodzielność w podejmowaniu decyzji - obsługa komputera - znajomość języka obcego: angielski, mile widziany: hiszpański, portugalski, włoski... ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przyjmowanie i realizację zleceń spedycyjnych krajowych/międzynarodowych, a także organizację spedycji drogowej, sporządzanie dokumentów związanych z ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-15

DYSPOZYTOR/ SPEDYTOR do prowadzenia busów 3,5 t. Plewiska
DYSPOZYTOR/ SPEDYTOR do prowadzenia busów 3,5 t. Plewiska

Poszukujemy osoby na stanowisko Dyspozytora/ Spedytora do poprowadzenia busów 3,5 t. w ruchu międzynarodowym i krajowym nbsp; Zakres obowiązków: -Prowadzenie busów w ruchu międzynarodowym - ilość samochodów do uzgodnienianbsp; -Sprawne przyjmowanie i realizacja zleceń spedycyjnych/transportowych -Ładowanie samochodów w określonych stawkach za każdy km -Zapewnienie minimalnej ilości km tygodniowo -Koordynowanie pracy kierowców samochodów dostawczych do 3,5 t. -Pozyskiwanie nowych klientów i zleceń transportowych, utrzymanie pozytywnych relacji z aktualnymi Klientami -Sprzedaż ładunków -Prowadzenie ewidencji zleceń transportowych, raportowanie swojej pracy -Dbanie o wysoką jakość obsługinbsp; Wymagania - udokumentowane doświadczenie w branży transportowej – warunek koniecznynbsp; - znajomość języka niemieckiego/angielskiego w stopniu komunikatywnym -znajomość branży TSL oraz zagadnień związanych z przepisami Prawa Przewozowego oraz Konwencji CMR - samodzielna organizacja pracy, dokład ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-15

Spedytor miedzynarodowy Wysokie zarobki !!! Poznań
Spedytor miedzynarodowy Wysokie zarobki !!! Poznań

Firma transportowa z okolic Poznania zatrudni osobę na stanowisku spedytor międzynarodowy.Do poprowadzenia 10 Zestawów Atrakcyjne wynagrodzenie 5000zł plus 1,5% odnbsp;zlecenia. Mozliwosc prowadzenia wiekszej ilosci aut. Wymagany Język Angielski Niemiecki mile widziany. Warunkiem koniecznym jest znajomosc giełd transportowych.

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-15

Specjalista ze znajomością języka niemieckiego Warszawa
Specjalista ze znajomością języka niemieckiego Warszawa

Aktualnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z Warszawy poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ze znajomością języka niemieckiego Lokalizacja: Warszawa/Mokotów Obowiązki:- Kompleksowa obsługa Klientów zarówno telefoniczna, jak i mailowa, w celu udzielenia profesjonalnej pomocy w języku niemieckim,- Budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji z Klientami- Współpraca z innymi działaminbsp;Wymagania:- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego B2/C1- Wysokie zdolności komunikacyjne- Umiejętność organizowania czasu pracy- Znajomość pakietu MS Office- Zaangażowanie, umiejętność rozwiązywania problemównbsp;nbsp;Zapraszamy do aplikowania również osoby bez doświadczenia zawodowego.nbsp;Oferujemy:- Wynagrodzenie 6.000 PLN Brutto- Możliwość używania języka obcego w codziennej pracy- Pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole wyjątkowych ludzi- Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze- Realną możliwość awansu i rozwoju w strukturach firmynbsp;nbsp;Jeśli ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-15

Asystent/ka Managera Częstochowa
Asystent/ka Managera Częstochowa

Poszukiwana osoba na stanowisko:nbsp;Asystent/ka Manageranbsp;Lokalizacja: Częstochowanbsp;Opis zadań:Bieżące wsparcie administracyjne managera w codziennych obowiązkachRezerwacja biletów lotniczych, hoteliWsparcie w organizacji spraw życia codziennegoOrganizacja i koordynacja spotkań wewnętrznychNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i informacjiArchiwizowanie dokumentównbsp;nbsp;Przygotowywanie korespondencji biznesowejOpracowywanie materiałów i dokumentów na potrzeby przełożonegoWspółpraca i komunikacja z innymi działamiProwadzenie terminarza i zadań przełożonegoPrace administracyjno-biurowenbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Wymagania:nbsp;Wykształcenie minimum średnie,Bardzo dobra znajomość programów MS Word, MS Excel, MS Power PointBardzo wysoko rozwinięte umiejętności organizacji pracy,Wysokie umiejętności interpersonalne,Umiejętność pracy w zespole,Umiejętność pracy pod presją czasu,Odpowiedzialność, skrupulatność, dokładność oraz elastyczność]Prawo jazdy kat. BBardzo dobra znajomość jęz ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-02-14

Przejdź do strony: