Oferta Pracy » Administracja Biurowa

Administracja Biurowa

Zatrudnię handlowca j niemiecki Szczecin
Zatrudnię handlowca j niemiecki Szczecin

Zatrudnię do biura osobę ze znajmością j. niemieckiego na poziomie C1, firma z branży TLS ( Transport-spedycja)Zarobki 4 tys netto +prowizja + samochód służbowyWymaganiaKreatywnośćSamodzielność i odpowiedzialność w powierzonych zadaniach.Dobra organizacja pracy.Zaangażowanie w pracę, chęć rozwoju.

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-26

Specjalista ds. windykacji należności bieżących Wrocław
Specjalista ds. windykacji należności bieżących Wrocław

Budujemy TURKUSOWĄ organizację –dołącz do nas!nbsp;nbsp;TAXAT Sp. z o.o.nbsp;mająca 15 letnie doświadczenie w branży zarządzania wierzytelnościami,nbsp;(nie pracujemy na portfelach przedawnionych i kupionych)nbsp;poszukuje:nbsp;Specjalisty ds. windykacji należności bieżącychnbsp;nbsp;Doświadczenie nie jest wymagane. Wszystkiego Cię nauczymy.nbsp;Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:Samodzielne prowadzenie procesu windykacji polubownej na powierzonych sprawach, polegające w szczególności na telefonicznym negocjowaniu warunków i terminów spłaty, ustalaniu przyczyn powstania zadłużenia oraz na poszukiwaniu kontaktu z klientami.nbsp;nbsp;W zamian oferujemy:- Wysokie wynagrodzenie podstawowe + comiesięczną realną premię,- własny portfel spraw do samodzielnego kreowania wyniku (praca na portfelu bieżącym – 70% naszych spraw do 60 dnia przeterminowania),- samodzielność i bezpieczeństwo – mamy jasno sprecyzowane zasady pracy i cele, przestrzegamy procedur, zasad etyki i wy ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-25

Inspektor ds. Kontroli Magazynu Grudziądz (Centrum Dystrybucyjne JMP) Warszawa
Inspektor ds. Kontroli Magazynu Grudziądz (Centrum Dystrybucyjne JMP) Warszawa

Opis zadań: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymanie poprawności stanów magazynowych oraz poprawności funkcjonowania procesów poprzez wsparcie inwentaryzacji, kontrolę jakościową towarów, likwidację towarów, aktualizowanie danych w systemie oraz raportowanie niezgodności funkcjonowania procesów magazynowych.   Nasze wymagania: gotowość do pracy w różnych porach dnia (także w soboty i niedziele): praca 2 zmianowa dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność umiejętność pracy w zespole znajomość programu MS Excel aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne mile widziane, nie są jednak warunkiem koniecznym dobra znajomość obsługi komputera umiejętność pracy pod presją czasu dokładność i skrupulatność w wykonywanych działaniach oraz nadawanie im priorytetów umiejętność analizy danych mile widziana znajomość programu SAP oraz języka angielskiego   Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie peł ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-26

Specjalista działu przygotowania inwestycji Gdańsk
Specjalista działu przygotowania inwestycji Gdańsk

Flize-Gres jest firmą działającą na rynku od 20 lat. Oferuje wykończenia wnętrz i domów, wszelkie prace budowlane, remonty pomieszczeń i kompleksów biurowych, mieszkalnych i apartamentów nadmorskich, aranżację ogrodów łącznie z budową altan, basenów oraz szeroko rozumiane prace ziemne w tym prace związane z budową przyłączy wodnokanalizacyjnych na terenie trójmiasta i nie tylko. Poszukujemy na stałe pracowników na stanowisko:Specjalista działu przygotowania inwestycjiZakres obowiązków:·weryfikacja dokumentacji projektowej i technicznej przed przystąpieniem do przetargu / realizacji kontraktu,·sporządzanie przedmiarów, kosztorysów, kalkulacji oraz wycen,·nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z podwykonawcami, dostawcami,·przygotowywanie oraz rozsyłanie zapytań ofertowych,·prace przy realizacji zamówień publicznych,·współpraca z Kierownikami Budowy i Kierownikami Robót.nbsp;Wymagania:·wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki budowlane ),·doświadczenie na stanowisku kosztorys ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-25

Spedytor Tychy
Spedytor Tychy

TVM Agnieszka Kowalska jest jedną z wiodących firm zorientowanych nanbsp;transport drobnicowynbsp;na rynku europejskim. Naszą specjalizacją jest szybki przewóz towarów głównie z pomocą własnej floty ponad 130 pojazdów.nbsp;W związku z bardzo dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Spedytor - Logistyk Miejsce pracy: Tychy Widziałeś kiedyś film na którym maklerzy, po usłyszeniu dźwięku dzwonka rozpoczynającego sesję giełdową, kupują i sprzedają papiery wartościowe? Jeżeli kiedyś marzyłeś o tego typu pracy to zapraszamy do SPEDYCJI w TVM Transport. U nas dzwonek wybija punktualnie o godzinie 8:00 tylko, że zamiast papierów wartościowych kupujemy zlecenia transportowe.Jak będzie wyglądać Twój dzień pracy?Punktualność i refleks ma w tej pracy znaczenie, ponieważ polega ona na ciągłym szukaniu okazji. Dlatego dokładnie o ósmej będziesz siedział przy biurku oraz miał włączony swój panel zarządzania, na który składa się system trans, GPS, poczta, google maps, mysmsnb ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu Toruń
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu Toruń

Specjalista ds. sprzedaży i marketingunbsp;Firma produkcyjna z długoletnią tradycją w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży i marketingunbsp; Opis stanowiska pracy: ·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;aktywna sprzedaż i pozyskiwanie nowych klientów,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;realizowanie polityki sprzedażowo-marketingowej, ·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;prowadzenie negocjacji handlowych,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;planowanie i organizacja akcji marketingowych, ·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;poszerzanie oferty, wprowadzanie produktu na rynek,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;analiza konkurencji,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;współpraca z agencją reklamową, drukarnią, itp.·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nb ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-26

Praca w biurze + Auto-Cad Warszawa (Marki) Marki
Praca w biurze + Auto-Cad Warszawa (Marki) Marki

Firma BRUK zatrudni do pracy w biurze osobę ze znajomością programu Auto-Cad i prawem jazdy kat. B.Zakres obowiązków:-rysowanie prostych projektów 2D (wizualizacje nawierzchni z kostki brukowej),-bieżące prace biurowe związane z profilem firmy.Wymagania: -wykształcenie minimum średnie z maturą, -dobra znajomość matematyki, -komunikatywność.Stawka do 21zł/h + premia 300zł/mc za 100% obecności.nbsp;Informacje o firmie: www.bruk.waw nbsp;

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Office Manager - Praca w biurze Gdańsk Gdańsk
Office Manager - Praca w biurze Gdańsk Gdańsk

Tytuł: Office Manager - Praca w biurze Gdańsk JEZYK NIEMIECKI !!!! Opis stanowiska: - przygotowanie dokumentacji-umów, wniosków - dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie - obsługa spotkań biznesowych - ewidencja korespondencji - obsługa kontrahentów i klientów firmy - dbanie o porządek i wyposażenie biura - naliczanie godzin i wypłat pracownikom - wystawianie faktur oraz Rozliczania faktur - współpraca z innymi działami firmy - prowadzenie akt osobowych pracowników - nadzorowanie spraw związanych z autami i narzędziami firmowymi - przyjmowanie nowych pracowników oraz ich rekrutacja Profil kandydatki: - wykształcenie wyższe - bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie ( znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem ) - wielozadaniowość, umiejetność biznesowego, analitycznego myślenia - kreatywność, własna inicjatywa, duże zaangażowanie - bardzo dobra znajomość pakietu MS-office oraz Excel - wysokie ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-25

Recepcjonistka / Recepcjonista - Praga Południe Warszawa
Recepcjonistka / Recepcjonista - Praga Południe Warszawa

New Work Offices to międzynarodowa firma oferująca elastyczne rozwiązania biurowe dla małych i średnich przedsiębiorstw. W związku z dynamicznym rozwojem na rynku polskim, szukamy energicznych, samodzielnych i proaktywnych współpracowników do naszych nowo powstających biur w Warszawie na stanowisko:nbsp; Recepcjonistka / Recepcjonistanbsp; Miejsce pracy: ul. Kaleńska 5, Warszawa (04-367)nbsp;Idealna kandydatka lub kandydat jest pozytywnie nastawiony do świata, zorientowany na klienta, swobodnie posługuje się językiem polskim i angielskim, jest dobrze zorganizowany oraz potrafi sprawnie działać pod presją czasu. nbsp; Oferujemy:zatrudnienie na pełen etatumowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniepracę w międzynarodowym środowiskuudział w szkoleniach zawodowychnowoczesne miejsce pracy w prestiżowych budynkach biurowychnbsp; Wymagania:doskonałe umiejętności komunikacyjnesympatyczne usposobienie, odpowiednia prezencjawielozadaniowośćznajomość programów pakietu Microsoft Officebiegła znajomość ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-26

Młodszy Specjalista ds. Realizacji Zamówień Wola Mrokowska
Młodszy Specjalista ds. Realizacji Zamówień Wola Mrokowska

Główne zadania: • realizacja zamówień klientów, • wystawiane dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), • współorganizowanie transportów, • ścisła wspópraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynem, • budowanie trwałych relacji z klientem. Wymagania • preferowane wykształcenie wyższe/ mile widziane osoby w trakcie studiów, • silna motywacja do działania, • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, • mile widziane osoby bez doświadczenia zawodowego. Oferujemy: • stabilną pracę w wiodącej firmie z branży HVAC specjalizującejnbsp;się w nowoczesnych systemach wentylacji, • stałe wynagrodzenie oraz premie adekwatne do osiąganych wyników działu, • możliwość doskonalenia kwalifikacji zawodowych oraz rozwojunbsp;zawodowego w ramach struktury firmy. Miejsce pracy: Wola Mrokowska (przy trasie E7 Kraków-Warszawa) Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV. Informujemy, iż skontaktujemy si ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-26

Młodszy specjalista ds. zakupów Śrem
Młodszy specjalista ds. zakupów Śrem

Firma Kleiber z siedzibą w Śremie, producent obiektowych mebli do siedzenia, poszukuje pracowników na stanowisko: nbsp; Młodszy specjalista ds. zakupów nbsp; Do obowiązków należy: nbsp; nbsp; Tworzenie zamówień na materiały i usługi w ramach wcześniej wynegocjowanych umów w oparciu o dane z systemu ERP zgodnie z polityką zakupową firmy, Kontrola stanów magazynowych, monitorowanie terminowości dostaw Wprowadzanie dostaw do systemu ERP.stały kontakt telefoniczny oraz mailowy z dostawcami,Kontrola nad poprawnością otrzymanych faktur zakupowychwprowadzanie i aktualizowanie informacji zakupowych,współpraca z pozostałymi działami firmy: produkcja, logistyka, magazyn, księgowość.nbsp; nbsp; Od kandydatów oczekujemy: nbsp; nbsp;ukończonych studiów wyższych wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych,nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;umiejętność pracy w stresie,praktycznej znajomości obsługi komputera, znajomości programu Comarch XL bądź innego ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-25

Dyspozytor - Młochów Warszawa
Dyspozytor - Młochów Warszawa

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 68 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość. Opis stanowiska: Rola Dyspozytora w DB Schenker polega na zapewnianiu Klientom: realizacji zleceń transportowych, kompleksowej informacji o przesyłce, jak również wsparcia w rozwiązywaniu problemów związanych z odbiorem lub dostawą towaru. Zakres odpowiedzialności: Koordynacja bieżącej realizacji usług transportowych poprzez zapewnienie dostępności niezbędnego taboru oraz optymalne wykorzystanie flotyZapewnienie jakości usług świadczonych klientom poprzez wysokiej jakości współpracę operacyjną z przewoźnikami i kurieramiRozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych klientów z uwzględnienie ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Praca w biurze, potrzebny język angielski lub niemiecki Gorzów Wielkopolski
Praca w biurze, potrzebny język angielski lub niemiecki Gorzów Wielkopolski

Witam, nbsp;poszukujemy pracownika administracyjno - biurowego, który w razie zainteresowania może poszerzyć zakres czynności / a zarazem osiągnąć wyższe wynagrodzenie w segmencie handlu międzynarodowego. Poszukujemy pracownika na etat, na umowę o pracę. Wymagamy dobrej znajomości języka angielskiego i / lub niemieckiego.Podstawowe obowiązki to wystawianie zleceń transportowych, faktur, bieżąca komunikacja z klientami i dostawcami, a także z przewoźnikami świadczącymi dla nas usługi. Wskazana co najmniej średnia znajomość obsługi pakietu MS Office, umiejętność korzystania z poczty elektronicznej. Praca 8h dziennie, 5 dni w tygodniu,nbsp;w godzinach 7-15 lub 8-16 lub 9-17. Wynagrodzenie w czasie okresu próbnego (3 m-ce, może ulec skróceniu za obopólną zgodą): 2000 - 2500 zł NETTO na rękę, zależnie od kwalifikacji (języki obce, obsługa komputera). Kwota w całości oskładkowana, nie zawiera nieoskładkowanych form wynagrodzenia w rodzaju diet itp. Praca w biurze w Gorzowie Wlkp., w razie za ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Specjalista ds. obsługi kontraktów Gorzów Wielkopolski
Specjalista ds. obsługi kontraktów Gorzów Wielkopolski

Firma działająca w branży usług utrzymania czystości poszukuje pracownika na stanowisko:Specjalistanbsp;ds.nbsp;obsługinbsp;kontraktów.Zakresnbsp;obowiązków:-sprawowanienbsp;nadzorunbsp;nadnbsp;pracownikami,-obsługanbsp;klienta,-tworzenienbsp;inbsp;ustalanienbsp;harmonogramównbsp;prac,-zamawianienbsp;środkównbsp;czystości,-planowanienbsp;pracynbsp;własnejnbsp;oraznbsp;podległegonbsp;zespołu.Wymagania:- komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji,-nbsp;samodzielnośćnbsp;inbsp;wielozadaniowość,-nbsp;dobranbsp;organizacjanbsp;pracynbsp;własnej,-nbsp;czynnenbsp;prawonbsp;jazdynbsp;kat.nbsp;b.,-nbsp;gotowośćnbsp;donbsp;wyjazdównbsp;służbowych.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.Zapewniamy samochód służbowy, narzędzia pracy typu telefon, komputer. Wynagrodzenie 3000zł na rękę podstawa plus premia.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osob ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-25

Autoryzowany Dealer zatrudni Administratora działu sprzedaży Warszawa
Autoryzowany Dealer zatrudni Administratora działu sprzedaży Warszawa

MOTORTEST Anna Szadkowska Autoryzowany Dealer Hyundai zatrudni Administratora działu sprzedaży Miejsce pracy: Warszawa, ul Franciszka Hynka 2a Będziesz odpowiedzialny za: -Obsługa zadań biurowych Działu Sprzedaży Samochodów -Dostarczanie dokumentacji do wybranych podmiotów wg zleceń -Administrowanie danymi sprzedażowymi -Administracja pojazdami testowymi -Administrowanie dokumentacją pojazdów -Pomoc w procesie sprzedaży Realizację indywidualnego i zespołowego planu sprzedaży,Prowadzenie procesu sprzedaży indywidualnej i flotowej zgodnie ze standardami producenta i firmy,Utrzymywanie relacji z Klientem w trakcie i po sprzedaży,Rozliczenia działowe i między działowe Pracę w zgranym zespole,Współpracę z innymi działami firmy Jesteś idealnym kandydatem jeżeli: -zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu, -posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, -posiadasz duże umiejętności komunikacyjne, -posiadasz prawo jazdy kat. B -jesteś otwarty ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-25

Sprzedawca / Obsługa sklepu / Obsługa klienta Gliwice
Sprzedawca / Obsługa sklepu / Obsługa klienta Gliwice

Sklep GOCAM mający w swojej ofercie drony, kamery sportowe, stabilizatory wideo i akcesoria znanych marek m.in. DJI, GoPro, Feiyu Tech, Lamax, Insta360 w związku z rozwojem sprzedaży poszukuje kandydata na stanowisko:nbsp;Młodszy Specjalista ds. sprzedaży (lokalizacja: siedziba firmy w Gliwicach, woj. Śląskie) nbsp;Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:- realizację zamówień internetowych,- obsługę klienta w sklepie stacjonarnym,- dbanie o ekspozycję towaru w sklepie- kontrolę dostaw towarunbsp;Od kandydatów oczekujemy: - wykształcenia średniego – preferowane techniczne (elektronika, mechatronika, informatyka lub pokrewne),- dobrej znajomości obsługi komputera i oprogramowania biurowego,- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,- wysokiej kultury osobistej,- umiejętności pracy w zespole, - silnej motywacji do pracy oraz gotowości do nauki i podnoszenia kwalifikacji, - samodyscypliny,- znajomość branży foto-wideo, a w szczególności doświadczenie w o ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-25

Praca biurowa z j.angielski i j. niemieckim 4000 zl Netto Piła
Praca biurowa z j.angielski i j. niemieckim 4000 zl Netto Piła

Jesteśmy polską firmą odnoszącą sukcesy na rynku. Poszukujemy osób ze znajomością języka angielskiego (min B2) oraz języka niemieckiego (min B2). Niezbędna jest znajomość obu języków jednocześnie. UWAGA: nie wymagamy certyfikatów lub dokumentów poświadczających znajomość języka. Poziom językowy weryfikowany jest na rozmowie kwalifikacyjnej. Proponowanym przez nas stanowiskiem pracy jest pracownik biurowy - operator. Praca operatora polega na kontakcie z klientem zagranicznym, prowadzenie korespondencji, konwersacji oraz tłumaczeniu tekstów w jezyku niemieckim oraz angielskim. Średnie wynagrodzenie operatorów waha się w granicach 300 - - 0 PLN netto i jest uzależnione od ilości przepracowanych godzin w danym miesiącu.Nie ma możliwości pracy zdalnej. Całą wiedzę potrzebną do podjęcia pracy przekazujemy na szkoleniu dlatego nie wymagamy doświadczenia. Oferujemy umowę zlecenie, stawki za godzinę pracy to 25 i 27 zł/ netto. Interesują nas kandydaci ze znajomością ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-25

księgowa do dział rozliczeń materiałów Kraków
księgowa do dział rozliczeń materiałów Kraków

Firma zatrudni księgową do działu rozliczeń magazynowych .Mile widziana znajomość programu ksiegowego Optima.

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-25

Specjalista ds. Zarządzania i Utrzymania nieruchomości - Tychy Tychy
Specjalista ds. Zarządzania i Utrzymania nieruchomości - Tychy Tychy

Z uwagi nanbsp;dalszą ekspansję poszukujemy osób nanbsp;następujące stanowisko:SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA I UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCIMiejsce pracy: Tychynbsp;ZADANIA:nbsp;weryfikacja oraz kontrola pod kątem formalnym i merytorycznym dokumentów dotyczących prowadzonej działalności w zakresie wynajmu, podnajmu itp. Analiza ofert zgodnie z aktualnie przyjętą polityką handlowąpozyskiwanie nieruchomości na potrzeby spółki drogą dzierżawy lub kupnaorganizacja i nadzór nad przebiegiem bieżącej konserwacji nieruchomości wystawianie faktur dot. wynajmu powierzchni, energii, ogrzewania oraz innych usług związanych z wynajmem nieruchomościnbsp; WYMAGANIA:wykształcenie minimum średnie techniczne preferowane budowlanedoświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymumiejętność organizacji pracy na samodzielnym stanowiskugotowość do wyjazdów służbowych prawo jazdy kat. „Bnbsp; ZAPEWNIAMY:nbsp;stałe zatrudnienie na atrakcyjnych warunkachmożl ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-26

Pracownik administracyjno-księgowy Wielgolas Brzeziński
Pracownik administracyjno-księgowy Wielgolas Brzeziński

Petpoint Automation Sp. z o. o.nbsp;Jesteśmy producentem oraz dystrybutorem innowacyjnych maszyn i urządzeń dla branży opakowań z tworzywsztucznych.Działamy od ponad 10 lat na rynku polskim i międzynarodowym.nbsp;Poszukujemy do naszego zespołu osoby profesjonalnej, ambitnej i zaangażowanej w pracęnbsp;Pracownik administracyjno-księgowyMiejsce pracy: Wielgolas Brzeziński (pow. Miński)nbsp;ZAKRES OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKU:Przygotowywanie raportów dla Zarządu,Ewidencja faktur i innych dokumentów kosztowych,Wystawianie faktur sprzedaży,Raportowanie kosztów produkcyjnych,Rozliczanie delegacji,Przygotowywanie rozrachunków oraz ewidencja wyciągów bankowych,Przygotowanie rozliczeń, dotyczących środków trwałych,Ewidencja raportów kasowych złotówkowych i walutowych,Zadania z zakresu administracji sekretariatu, umów handlowych, ubezpieczeniowych etc.nbsp;OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:Wykształcenie kierunkowe z zakresu rachunkowości (Ekonomia, Finanse, Rachunkowość),Minimum 2-letnie doświadczenie w prac ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Specjalista ds. personalnych Warszawa
Specjalista ds. personalnych Warszawa

Poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisko: Specjalista ds. personalnych Miejsce pracy: Częstochowa - centrum Co oferujemy: - pracę w zgranym i młodym zespole, - możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia nowych, ciekawych doświadczeń, - stabilne zatrudnienie oraz pracę od poniedziałku do piątku. Twoim zadaniem będzie: - obsługa kadrowo-płacowa pracowników, - sporządzanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych pracowników, - sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS, GUS, - naliczanie wynagrodzeń i nadzór nad ewidencją czasu pracy pracowników. Czego od Ciebie oczekujemy: - doświadczenia na podobnym stanowisku minimum rok, - praktycznej znajomości prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, - komunikatywności i wzorowej systematyczności, - mile widziane prawo jazdy kat. B. OFERTA SKIEROWANA DO OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Wsparcie Klienta z językiem niemieckim Warszawa
Wsparcie Klienta z językiem niemieckim Warszawa

Aktualnie, dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy z Warszawy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:nbsp;Wprowadzanie danych z językiem niemieckimLokalizacja: Warszawa nbsp;Zakres obowiązków:Administrowanie danymi podstawowymi do celów administracyjnych i operacyjnych;Komunikacja i koordynacja z podmiotami i dostawcami Klienta (telefoniczna i emailowa)nbsp;Wymagania:Umiejętność porozumiewania się ustnie i pisemnie w języku niemieckim jest koniecznością;Wymagana jest również przynajmniej komunikatywna znajomość języka angielskiegoWykształcenie wyższeDoświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym mile widzianeDobra znajomość pakietu MS Office;Elastyczność, dokładność i zadowolenie z pracy w zespole.nbsp;Nasz Klient oferuje:Umowa o pracę na pełen etat lub część etatuAtrakcyjne wynagrodzenie 6000 bruttoGrafik dostosowany do Twoich potrzebUdział w ciekawych i międzynarodowych projektachPakiet profesjonalnych szkoleńPakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie med ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-25

Manager Wilkowo
Manager Wilkowo

Autoryzowany serwis samochodowy Bosch Car Service Carewicz poszukuje pracownika na stanowisko manager/specjalista do spraw obsługi klienta. Zapewniamy umowę o pracę, atrakcyjne zarobki, ciekawą i motywującą pracę w zgranym zespole. Wymagamy jedynie znajomości i doświadczenia w branży motoryzacyjnej, mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.Zapraszamy do kontaktu pod nr telefonu 683 - - .

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Specjalista ds. Rekrutacji Międzynarodowych z j. rosyjskim Warszawa
Specjalista ds. Rekrutacji Międzynarodowych z j. rosyjskim Warszawa

Firma Gremi Personal Sp. z o.o. jest jednym z liderów na rynku usług outsourcingu produkcyjnego. Gremi Personal tworzą ludzie kreatywni i pełni pasji. Współpracujemy z firmami, które cechuje różnorodność pod względem wielkości oraz kapitału. Wieloletnie doświadczenie i praktyka sprawia, że skutecznie wspieramy naszych kontrahentów w terminowej realizacji zleceń.nbsp;nbsp;Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:nbsp;Specjalista ds. rekrutacji zagranicznych z j. rosyjskimnbsp;Opis stanowiska:nbsp;nbsp;• pozyskiwanie kandydatów z rynków zagranicznych należących do Europy Wschodniejnbsp;• przeprowadzanie procedur rekrutacyjnychnbsp;• kreowanie i publikacja ogłoszeń w języku polskim i rosyjskimnbsp;• organizowanie oraz branie udziału w spotkaniach rekrutacyjnychnbsp;nbsp;• dobór odpowiednich metod rekrutacyjnych w celu pozyskania odpowiednich kandydatównbsp;•kontaktowanie się z portalami internetowymi, agencjami pracy, Biurami Karier i Urzędami Pracynbsp;• budowanie oraz zarządzanie ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Multiagencja ubezpieczeniowa zatrudni pracownika! Kielce
Multiagencja ubezpieczeniowa zatrudni pracownika! Kielce

Multiagencja ubezpieczeniowa poszukuje pracownika!Oferujemy:stałe godziny pracypracę stacjonarną stabilne zatrudnieniemożliwość rozwoju zawodowegoWymagamy:zaangażowania i chęci do pracymile widziane doświadczenie w danej branżynbsp;

Region : Świętokrzyskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Sekretarka/Recepcjonistka Częstochowa
Sekretarka/Recepcjonistka Częstochowa

Human amp; Hunter (wpis do rej. nr 6664), to specjalistyczna firma doradztwa personalnego, która współpracuje z najbardziej wymagającymi Klientami poszukującymi pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach.nbsp;Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób gotowych objąć stanowisko:nbsp;SEKRETARKA / RECEPCJONISTKA nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Lokalizacja: Częstochowanbsp;Do Twoich obowiązków należeć będzie:przyjmowanie gości i obsługę spotkań,rejestracja faktur,koordynację prawidłowego przepływu dokumentów i informacji,zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,archiwizację dokumentów zgodną z wewnętrznymi wymaganiamiobsługę centrali telefonicznej, łączenie rozmów,wsparcie Prezesa firmy podczas nieobecności asystentki (tworzenie raportów w języku angielskim, prezentacje)wsparcie pracowników innych działów w codziennych czynnościach biurowych,dbanie o wizerunek biura.nbsp;Nasze oczekiwania:wykształcenie minimum średnie; preferowany kierunek: administracja, ekonomiazna ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

rekruter z jezykiem angielskim Bangladesz/Sri Lanka/Indie/Nepal Wrocław
rekruter z jezykiem angielskim Bangladesz/Sri Lanka/Indie/Nepal Wrocław

Visa wiek od 25 do 45 lat - staranność, - dobra organizacja pracy, - uczciwość, - chęć do pracy i zarabiania, - BIEGLA Znajomość języka angielskiego, - DOSWIADCZENIE W REKRUTACJI, - ZNAJOMOSC JEDNEGO Z JEZYKOW: - HINDU, - NEPALSKI, - JEZYKI URZEDOWE SRI LANKI - syngaleski,nbsp; tamilski,nbsp;angielski, nbsp;ZADANIA:nbsp;rekrutacja osob zgodnie ze znajamoscia jezyka,obsluga klienta pod wzgledem rekrutacji,obsluga procesow adminnistracyjnych,obsluga systemu informatycznego,wizyty u klietnow,nbsp;TYLKO DLA OSOB ZE ZNAJOMOSCIA JEDNEGO Z WYMAGANYCH JEZYKOW HINDU LUB JEZYKOW URZEDOWYCH SRI LANKI LUB NEPALSKIEGOnbsp;prosimy o przeslanie CV TYLKO w jezyku angielskim,

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Fakturzystka/a Poznań Podolany Poznań
Fakturzystka/a Poznań Podolany Poznań

Dystrybutor art. nabiałowych i tłuszczy,poszukuje kandydatów na stanowisko:Fakturzystka /anbsp;Miejsce pracy: Poznańnbsp; Podolanynbsp; Zadania:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;kontakt z klientem w sprawie zamówienia towaru,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;realizacja zamówień,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;porządkowanie dokumentów,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;wystawianie faktur i dokumentów magazynowych·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;praca w systemie trzyzmianowym.( Wolne weekendy)Od kandydatów oczekujemy:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;wykształcenia min. średniego,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;dobrej organizacji pracy własnej,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym profilu,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;łatwości w nawiązywaniu kontaktów,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;sumienności, pracowitości, zaangażowania.Wybranym kandydatom oferujemy:·nbsp;nbsp;nbsp ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Specjalista ds. Zakupów Zielona Góra
Specjalista ds. Zakupów Zielona Góra

JKB Group to dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa firma działająca w branży e-commerce. Jest właścicielem takich marek jak Steigner, Seilwerk Stanke, Holzbrink i FairyTrees, których produkty są obecne m.in. w Niemczech, Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytanii, Polsce, we Włoszech i innych krajach europejskich. Rocznie sprzedajemy kilkaset tysięcy artykułów. Współpracujemy ze sklepami internetowymi i globalnymi platformami sprzedażowymi. JKB Group to także kompleksowe usługi e-commerce dla firm. Nieustannie rozszerzamy nasz asortyment i zasięg działań. W związku z tym poszukujemy kandydatów na stanowisko:nbsp;Specjalista ds. ZakupówMiasto : Czerwieńsknbsp;Oferujemy:Ønbsp;pracę w międzynarodowym środowisku,Ønbsp;przyjazną i komfortową atmosferę w pracy,Ønbsp;wynagrodzenie i premie adekwatne do umiejętności i zaangażowania,Ønbsp;możliwość nabycia karty Benefit Systemsnbsp;Do Twoich zadań będzie należeć:Ønbsp;zapewnienie ciągłości zakupów produktów,Ønbsp;ścisła współpraca z działem pro ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Stanowisko: Administrator Biura – Specjalista ds. Sprzedaży Piaseczno
Stanowisko: Administrator Biura – Specjalista ds. Sprzedaży Piaseczno

Stanowisko: Administrator Biura – Specjalista ds. Sprzedażynbsp;Abakus - Program Arytmetyki Mentalnej. Program edukacyjny dla dziecinbsp;Wyjątkowa metoda pozwalająca na zrównoważony rozwój umiejętności intelektualnych i kreatywnych dzieci,po to by mogły w pełni wykorzystać swój potencjał.nbsp;nbsp;www.abakus-center.eu www.abakus-center.eu/pl-pl/nbsp;Lokalizacja: Piasecznonbsp;Obowiązki: nbsp;Jako Administrator Biura osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;odpowiedzialna za sprawną i efektywną obsługę wszystkich zapytań telefonicznych, e-mailowych.·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;działać jako osoba pierwszego kontaktu/sprzedawca w rozmowach z klientami (rodzicami, partnerami franczyzowymi).·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;kompletować i przechowywać dokumenty w wersji papierowej i informatycznej.·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;zarządzać dziennym/ tygodniowym/miesięcznym terminarzem oraz organizować spotkania.·nbsp;nbsp; ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Ksiegowa/Ksiegowy Rzeszów
Ksiegowa/Ksiegowy Rzeszów

Księgowa/KsięgowyMiejsce pracy: RzeszówWymagania wobec kandydatów:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Znajomość przepisów księgowych i podatkowych,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Odpowiedzialność, sumienność,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Znajomość obsługi komputera w tym programów księgowych (Rewizor, Subiect)·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań raportów finansowych oraz deklaracji podatkowych,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Wiedza z zakresu obsługi faktoringu·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Wiedza z zakresu krajowych standardów rachunkowości, mile widziana znajomość prawa podatkowego,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Bieżąca współpraca z działem handlowym i zakupowym, kontrolowanie przepływu informacjiOferujemy:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Umowę o pracę ·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Pra ...

Region : Podkarpackie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Specjalista ds. Obsługi klienta. Warszawa
Specjalista ds. Obsługi klienta. Warszawa

Obowiązki: - pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i small biznes,- analiza potrzeb klientów i ofertowanie oczekiwanego produktu,- realizacja planów sprzedażowych,- budowanie długofalowych relacji z klientami,nbsp;Wymagania:- doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu i obsłudze klienta,- umiejętność budowania długofalowych relacji,- zdolności sprzedażowe,- praca pod presją czasu,- obsługa klienta,- sumienność, Uczciwość- umiejętność pracy w grupie,- średnie wykształcenie,nbsp;Z naszej strony otrzymasz:- Wysokiej klasy szkolenia wstępne organizowane przez firmę,- stałe wsparcie kierownika wdrożenia,- możliwości rozwoju zawodowego, zdefiniowana ścieżka awansu - atrakcyjne wynagrodzenie podstawa + bardzo konkurencyjna prowizja uzależniona od wielkości sprzedaży,- szkolenia rozwijające umiejętności negocjacji i sprzedaży,- karta MULTISPORT, Medicover, Ubezpieczenie grupowe...Zostaw CV oddzwonimy. Jeśli dotrwałeś czytając to ogłoszenie do tego miejsca to Cię podziwiamy! Korpo ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Asystent/tka Radcy Prawnego/ Aplikant Gliwice Centrum Gliwice
Asystent/tka Radcy Prawnego/ Aplikant Gliwice Centrum Gliwice

Asystent / tka prawnaStudent Prawa, Magister Prawa nbsp;nbsp;Miejsce pracy: Gliwice Centrum nbsp;nbsp;Opis stanowiska: nbsp;nbsp;·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;koordynacja od strony administracyjnej spraw sądowych (koordynacja terminów i rozpraw, przygotowywanie zestawień, prosta korespondencja sądowa), ·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;praca z dokumentami kancelarii głównie w (zakładanie akt sprawy, skanowanie, drukowanie i przygotowywanie dokumentów do wysyłki w sprawach prowadzonych przez kancelarię, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja),nbsp;Wymagania: ·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie (mile widziane w Kancelarii Prawniczej)·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;umiejętność poprawnego redagowania pism, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy własnej·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;zmysł organizacyjny i doświadczenie w koordynowaniu prac innych osó ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-25

Pracownik biurowy Bochnia
Pracownik biurowy Bochnia

Jeśli jesteś kreatywną osobą, masz wiele pomysłów i jeszcze szybciej działasz. Lubisz wyznawania i pracę w grupie?nbsp;Dołącz do nas! Nie musisz posiadać doświadczenia.nbsp;Jedyny warunek, koniecznie musisz opisać stanowisko jakie chciałbyś zajmować i jakie umiejętności wykorzystałbyś w codziennej pracy.nbsp; Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o składanie zgłoszeń zawierających CV z dopiskiem stanowiska.nbsp;Wymagania:- znajomość podstawowa Excela i Worda- dobra organizacja pracy- samodzielność i dokładność w działaniu- wysoka kultura osobista oraz miła aparycja- zaangażowanie- chęć rozwoju osobistego- umiejętność pracowania pod presją czasu- mile widziana znajomość Subiekta Gt. Oferujemy:- stałą współpracę- pracę w młodym i wesołym zespole- stabilne wynagrodzenie- możliwość rozwoju - uczestnictwo w szkoleniachnbsp;Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, potrzebnych w procesie rekrutacji (zgodnie z usta ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Leszno Pracownik administracyjny/Specjalista ds. sprzedaży Leszno
Leszno Pracownik administracyjny/Specjalista ds. sprzedaży Leszno

Wydawnictwo 24 Emisje z długoletnim stażem na rynku, poszukuje kandydatów na stanowisko: - ADMINISTRACJA BIUROWA - STACJONARNY SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY POWIERZCHNI REKLAMOWEJ nbsp;U nas możesz oczekiwać: świetnej atmosfery pracy stabilnej pracy w interesującej branży bardzo atrakcyjnego wynagrodzenia stacjonarnej pracy w biurze w centrum Leszna stałych godzin pracy od poniedziałku do piątku, 8:30-16:30

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Specjalista ds. administracji i obsługi sekretariatu Toruń
Specjalista ds. administracji i obsługi sekretariatu Toruń

Do zadań należy: - obsługa sekretariatu - obsługa poczty wychodzącej, przychodzącej oraz jej dekretacja - wprowadzanie pism - przyjmowanie gości - obsługa poczty mailowej sekretariatu oraz odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych - zarządzanie kalendarzem sal konferencyjnych - przygotowywanie sal konferencyjnych/zaopatrzenie - obsługa spotkań/obsługa Zarządu i Dyrekcji, - realizacja zamówień biurowych - prowadzenie ewidencji delegacji, rozliczanie delegacji Zarządu - współuczestnictwo przy przygotowywaniu nowych stanowisk pracy Od kandydatów oczekujemy: - dobrej znajomości pakietu MS Office (w tym Power Point), - wysokiej kultury osobistej, - nastawienia na współpracę i poszukiwanie rozwiązań, - wysokich kompetencji komunikacyjnych, - sumienności, punktualności, terminowości, dobrej organizacji pracy. Oferujemy: -stabilne warunki zatrudnienia w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Pracownik administracyjno-biurowy Piotrków Trybunalski
Pracownik administracyjno-biurowy Piotrków Trybunalski

Agencja Usług Oświatowych Ośrodek Szkolenia Kierowców „OLIMP” s.c. w ramach projektu unijnego, zaprasza na BEZPŁATNE SZKOLENIE Pracownik administracyjno - biurowynbsp;DLA KAŻDEGO: -stypendium szkoleniowego ok. 660,00zł oraz zwrot kosztów dojazdu,-3 miesięczny płatny staż zawodowy ok.3000,00zł /3m-ceW przypadku podpisania umowy o pracę po szkoleniu, staż nie jest obowiązkowy !!!nbsp;Zapraszamy na bezpłatne kursy:nbsp;1/ Prawo jazdy kat.B z kursem Przedstawiciel handlowynbsp;2/ Prawo jazdy kat.C (samochód ciężarowy)nbsp;3/ Kurs Kwalifikacja wstępna przyśpieszona do prawa jazdy kat.C/CEnbsp;4/ Sprzedawca z obsługą komputeranbsp;5/ Pracownik administracyjno – biurowynbsp;6/ Stylizacja paznokci - kosmetyczkanbsp; Wszystko DARMO!!! ZAPRASZAMY - duża liczba miejsc!!!nbsp;Osoby zainteresowane prosimy o zgłaszanie się do biura OLIMP Al. Armii Krajowej 22A w Piotrkowie Trybunalskim w godzinach 8.00-19.00 .nbsp;Zapraszamy również osoby pracujące w mikro i małych przedsiębiorstwach lub osoby prow ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Pracownik Biurowy Świebodzin
Pracownik Biurowy Świebodzin

Pracownik Biurowy Opis stanowiska: •obsługa klientów (telefoniczna, korespondencyjna, bezpośrednia), •czytanie korespondencji i odpowiadanie na nią, •tworzenie korespondencji, •wprowadzanie i przetwarzanie danych w systemie komputerowym, •archiwizacja dokumentów, •tworzenie dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych. Oferujemy: Oferujemy DARMOWE szkolenie na pracownika biurowego zakończone renomowanym certyfikatem VCC. „ Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy z zakresu funkcjonowania biura i organizacji pracy biurowej, praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, prowadzenia dokumentacji biurowej. Program szkolenia obejmuje zagadnienia z zakresu organizacji pracy biurowej, przepływu informacji w zarządzaniu biurem, zasady efektywnej komunikacji, organizacji i zarządzania, kulturę zawodu, zagadnienia prawne, obsługę komputera i urządzeń biurowych.” •profesjonalna diagnoza kompetencji wraz z ustaleniem ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

ZA DARMO - Kurs języka FRANCUSKIEGO ostatnie wolne miejsca!!! Gorzów Wielkopolski
ZA DARMO - Kurs języka FRANCUSKIEGO ostatnie wolne miejsca!!! Gorzów Wielkopolski

Zapraszamy serdeczne na BEZPŁATNY KURS J. FRANCUSKIEGO!nbsp;Zostały ostatnie wolne miejsca! Jeśli masz ukończone 25 lat mieszkasz w woj. lubuskim i chcesz wziąć udział w BEZPŁATNYM KURSIE J. FRANCUSKIEGO - zapraszamy Cię na kurs realizowany w ramach projektu UE!nbsp;nbsp;Godziny i dni realizacji:poniedziałek - czwartki 17.00 -20.00Miejsce kursu:Gorzów Wlkp. W ramach projektu zapewniamy bezpłatnie:szkolenie w łącznym wymiarze 120h szkoleniowymmateriały i podręcznikiegzaminmiędzynarodowy certyfikat Więcej informacji udzielimy telefonicznie! 608 - -

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Recepcjonistka administracja klub tenisowy Warszawa Ochota Warszawa
Recepcjonistka administracja klub tenisowy Warszawa Ochota Warszawa

Oferta pracy dotyczy stanowiska recepcjonistki w klubie tenisowo-squashowym na Ochocie w Warszawie. Zapewniamy szkolenie, pracę w młodym zespole, miłą i sportową atmosferę. Szukamy pracowników do długoletniej współpracy.Okres próbny i szkolenie płatne.W pakiecie prywatna opieka medyczna Medicover. Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację Znajomość pakietu MS Office Obowiązki: Obsługa rezerwacji telefonicznych oraz mailowych Organizacja pracy recepcji Koordynacja obiegu korespondencji Oferta:Prywatna opieka medyczna MedicoverDostęp do zniżek pracowniczych na usługi sportowe Praca na pełen etat Elastyczne godziny i dni pracy Praca w młodym aktywnym zespole Odezwiemy się do wybranych kandydatów.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Zatrudnię Spedytora Wrocław
Zatrudnię Spedytora Wrocław

Zatrudnię spedytora z doświadczeniem w zawodzie. Praca jest w trybie home office na wybraną przez Spedytora ilość godzin dziennie Zapewniam pełen warsztat pracy: komputer, dostęp do giełd, telefon, internet itd. Płacę podstawę + procent. kontakt trans 501 - - , biuro(małpka)blau-speed a najlepiej na Praca na terenie całego kraju, tam gdzie spedytor mieszka. Szukam ludzi z doświadczeniem w prowadzeniu aut dużych i małych. Szczególnie kraj.

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Pracownik Biurowy Gorzów Wielkopolski
Pracownik Biurowy Gorzów Wielkopolski

W związku z dynamicznym rozwojem firmy zatrudnimy osobę do pracy biurowej w firmie transportowej.Wymagana bardzo dobra znajomość języka Niemieckiego w mowie i piśmie , dyspozycyjność . Prawo jazdy kat B będzie dodatkowym atutem . Praca w młodym zespole z możliwością rozwoju zawodowego . CV ze zdjęciem proszę wysyłać na e-mail

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Pracownik biurowy - e-sklep z branży suplementów diety /Wróblowice Wrocław
Pracownik biurowy - e-sklep z branży suplementów diety /Wróblowice Wrocław

Poszukiwany pracownik biurowy do magazynu sklepu wysyłkowego z branży suplementów diety. Wróblowice koło Wrocławia. Zadania: - obsługa i weryfikacja zamówień z Allegro - importowanie zamówień - telefoniczny i mailowy kontakt z klientem - sprawdzanie stanów magazynowych - przyjmowanie zwrotów - dbanie o porządek stanowiska pracy Oczekujemy: - chęci do pracy - umiejętności prowadzenia rozmowy telefonicznej - posługiwania się poprawną polszczyzną - asertywności - podzielności uwagi - szybkiego, ale dokładnego i efektywnego działania - aktualnej książeczki sanitarno-epidemiologicznej - znajomość branży suplementów diety będzie dodatkowym atutem - mile widziana znajomość programu Subiekt Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym w godzinach 7-15

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Specjalista ds. Floty Wiskitki
Specjalista ds. Floty Wiskitki

CHARTER SP. Z O.O.TRANSPORT SPEDYCJA MIĘDZYNARODOWAnbsp;Specjalista ds. Flotynbsp;Charter Groupe to rodzinna polska firma transportowa działająca w branży od 23 lat. W tym czasie zbudowaliśmy flotę ponad 400 własnych ciężarówek chłodni. W roku 2012 magazyn Newsweek Polska uhonorował nas tytułem „Firma Rodzinna roku 2012” i stale dbamy o to miano.W obecnej chwili dla lepszej obsługi naszych klientów otwieramy nowy oddział w WISKITKACH k/ŻYRARDOWA i poszukujemy:nbsp; SPECJALISTA DS. FLOTYnbsp;Opis stanowiska:Nadzór i prowadzenie bazy danych pojazdów oraz terminów i czynności wykonywanych w pojazdach.Nadzór i prowadzenie bazy danych wyposażenia pojazdów.Nadzór nad stanem technicznym pojazdów. Koordynacja działań zmierzających do usunięcia awarii, niezgodności, braków.Współpraca z serwisami i warsztatami realizującymi naprawy i przeglądy.Optymalizacja kosztów zakupów, przeglądów i napraw. Zgłaszanie propozycji zmierzających do optymalizacji.Współpraca z Leasingami i Urzędami Komunikacji. ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Księgowa/Księgowy Pracuj w Opolu! Opole
Księgowa/Księgowy Pracuj w Opolu! Opole

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.nbsp;Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:nbsp;Księgowa/Księgowynbsp;Miejsce pracy: Opolenbsp;wymiar: 3/4 etatunbsp;Wymagania:-min. 2 letnie doświadczenie w pracy w księgowości, -wykształcenie ekonomiczne,-znajomość języka angielskiego.nbsp;Oferujemy:-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej firmie na terenie Opola,-wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,-pracę w miłej atmosferze.nbsp;

Region : Opolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Praca dla stydentów w księgowości Szczecin
Praca dla stydentów w księgowości Szczecin

Zatrudnimy od lipca 2019 r. na umowę zlecenie osobę ze statusem studenta do księgowości. Wynagrodzenie: 15 zł brutto/h. Praca w dni robocze w godzinach 8-16. Nie wymagamy doświadczenia, znajomość języka angielskiego wskazana (obsługujemy też klientów obcojęzycznych).Jeżeli chcesz nauczyć się księgowości, zobaczyć jak wygląda praca w kancelarii podatkowej - zapraszamy! CV prosimy przesyłać tylko w formacie PDF.

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Specjalista do spraw jakości Grudziądz
Specjalista do spraw jakości Grudziądz

Firma Visscher-Caravelle Poland, producent mat samochodowych. Światowy lider w produkcji. Nasze oddziały znajdują się w Grudziądzu, Toruniu, Chinach, Meksyku i Malezji. Firma o międzynarodowym zasięgu. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko specjalisty ds. jakości. Szukasz zmiany pracy? Chcesz się rozwijać w firmie o globalnym zasięgu? Cenisz u pracodawcy stabilność, wyrozumiałość oraz dynamikę w środowisku pracy? Świetnie - szukamy właśnie Ciebie. Główne zadania: - aktywne uczestniczenie we wdrażaniu nowych projektów - przeprowadzanie ostatecznego sprawdzania i zatwierdzania nowych wyrobów z klientami (PPAP, EMPB) - pozyskiwanie i wdrażanie specyficznych wymagań klienta ( CSR) - organizowanie szkoleń jakościowych Profil idealnego kandydata: - wykształcenie wyższe - bardzo dobra znajomość języka angielskiego ( weryfikacja podczas pierwszej rozmowy) - mile widziana znajomość metod i narzędzi jakościowych stoso ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim Wrocław
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim Wrocław

Pracownik do obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim Wrocław,nbsp;dolnośląskie Altrak24nbsp; Opis stanowiska pracy Wrocławska, prężnia rozwijająca się firma zajmująca się dystrybucją artykułów dziecięcych poszukuje pracownika na stanowiska konsultanta do obsługi klienta zagranicznego w dziale sprzedaży w biurze we Wrocławiu.nbsp; Zakres obowiązków: - mailowa i telefoniczna obsługa klienta niemieckiego i angielskiego - obsługa konta w serwisie ebay, amazon - obsługa i realizacja zamówień - obsługa serwisu wysyłkowego - obsługa reklamacji od klientównbsp; Oferujemy: - samodzielne stanowisko pracy wraz ze sprzętem biurowym - stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę - stałą pracę w biurze we Wrocławiu od poniedziałku do piątku w godz. 9 -17 - pracę w młodym, energicznym zespole - możliwość rozwoju zawodowego - atrakcyjne wynagrodzenienbsp; Wymagania - biegła znajomość języka niemieckiego (obsługa telefoniczna i e-mailowa) - dobra znajomość języka angielskiego (obsługa telefonic ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Pracownik Biurowy z jęz. niemieckim Opole
Pracownik Biurowy z jęz. niemieckim Opole

Od kandydatów oczekujemy:nbsp;- bezwzględna znajomość języka niemieckiego- umiejętności logicznego myślenia i sprawnego rozwiązywania problemów- komunikatywność i umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktów- wysoki poziom motywacji do pracy oraz samodyscyplinynbsp;Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- pracę na pełen etat- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjne zarobki nbsp;Zadania :nbsp;- realizacja założonych planów sprzedażowych zgodnie z polityką handlową firmy,- utrzymywanie i rozwój długofalowych relacji z dotychczasowymi klientaminbsp;- aktywne pozyskiwanie nowych klientównbsp;- samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych,- profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów,- bieżące analizy rynku, działań konkurencji oraz sprzedażynbsp;- kreowanie pozytywnego wizerunku firmynbsp;nbsp;nbsp;Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem.

Region : Opolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-22

Фирма срочно ищет бухгалтера! Warszawa
Фирма срочно ищет бухгалтера! Warszawa

Компания, которая занимается юридическим и финансово – бухгалтерским обслуживанием фирм ищет на работу самодельного бухгалтераnbsp;Требования:опыт работы самодельным или главным бухгалтером в Польше,знание польского языка, образование высшее,знание русского/польского языкаnbsp;Мы предлагаем:- работу в динамично развивающейся компании- возможность получения широкого опыта и повышения квалификации и профессионального развития- вознаграждение, адекватное имеющимся компетенциям и результатам работыnbsp;nbsp;Перед отправлениемnbsp;CVnbsp;просим добавить:nbsp;Oświadczam, iż podając moje dane osobowe w CV,wyrażam zgodę na ich przetwarzanie przez Finanse EMG sp. z o.o. sp.k. z siedzibą wWarszawie, w celu prowadzenia aktualnego procesu rekrutacyjnego oraz doradztwapersonalnego, zgodnie z postanowieniami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych(RODO). Zgoda może zostać w każdym czasie odwołana. Wycofanie zgody nie mawpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Prawnik - specjalista ds legalizacji pobytu i zatrudnienia Warszawa
Prawnik - specjalista ds legalizacji pobytu i zatrudnienia Warszawa

Twój StartUp poszukuje osób na stanowisko: Prawnik - specjalista ds legalizacji pobytu i zatrudnienia Obowiązki: - Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury legalizacji zatrudnienia beneficjentów Fundacji i ich pracowników oraz nadzór nad jej przebiegiem - Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury legalizacji pobytu beneficjentów Fundacji i ich pracowników oraz nadzór nad jej przebiegiem - Udzielanie informacji beneficjentom Fundacji i ich pracownikom na temat wyżej wymienionych procedur Wymagania: - Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku -Znajomość języka rosyjskiego lub angielskiego na poziomie C1/C2 -wykształcenie wyższe prawnicze - Doświadczenie w pisaniu pism administracyjnych oraz w wypełnianiu dokumentacji do urzędów -zainteresowanie tematyką przedsiębiorczości, -chęć podejmowania nowych wyzwań, -komunikatywność, łatwość nawiązywania ko ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-24

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Systemów Handlowych Grudziądz
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Systemów Handlowych Grudziądz

TRMEW Obrót S.A.nbsp;to niezależna spółka obrotu energią elektryczną i zdecydowanie najszybciej rozwijający się start-up w branży energetycznej i OZE. Energia odnawialna to nasza pasja. Zajmujemy się zarządzaniem energią elektryczną pochodzącą z odnawialnych źródeł energii, oferując naszym Klientom atrakcyjne warunki współpracy i innowacyjne rozwiązania umożliwiające ekonomiczną optymalizację. Wraz z rozwojem naszego biznesu musimy dbać o rozwój kadr i utrzymanie najlepszej jakości obsługi klienta dlatego poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:nbsp;Młodszy Specjalista ds. Obsługi Systemów Handlowychnbsp;Opis Stanowiska:Obsługa i analiza systemów handlowychObsługa procesu handlu hurtowego energią elektrycznąSkładanie grafików handlowychPrzygotowywanie raportów handlowychWspółpraca z maklerami Praca biurowanbsp;Wymagania:Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny; znajomość innych języków mile widziana)Dyspozycyjność (praca biurowa w trybie zmianowym o elas ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Wsparcie działu handlowego (branża spożywcza) Warszawa
Wsparcie działu handlowego (branża spożywcza) Warszawa

W związku z rozwojem sieci poszukujemy osoby do centrali firmy na stanowisko:nbsp;Asystentka / Asystent w dziale zakupunbsp;Miejsce pracy: Warszawanbsp;Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowywanie raportów dziennych i okresowych, bieżącą analizę zestawień, weryfikację stocków magazynowych, systemowe zakładanie promocji, przygotowywanie zestawień na potrzeby działu handlowego i Zarządu.nbsp;Zakres obowiązków:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;przygotowywanie zestawień sprzedaży akcji promocyjnych;·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;opracowywanie raportów z wyników i procesów sprzedażowych w oparciu o dane z wewnętrznego systemu;·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;wsparcie działu w codziennej pracy;·nbsp;nbsp;nbsp; prowadzenie kalendarza spotkań;·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;codzienna praca z programem MS Excel;nbsp;Oczekujemy od kandydatów:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;doświadczenia w pracy z danymi (znajomość branży spożywczej będzie dodatkowym atutem)·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;bardzo dobr ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

specjalista ds. logistyki i zamówień (umowa o pracę) Wrocław
specjalista ds. logistyki i zamówień (umowa o pracę) Wrocław

Dołącz do nas!Od 18 lat projektujemy i wyposażamy przestrzenie w biurowcach i centrach handlowych. Tworzymy przestrzenie użytkowe dla dużych i średnich organizacji. Więcej o nas na stronie wes.expert .nbsp;Do naszej siedziby we Wrocławiu poszukujemy Specjalisty ds. realizacjinbsp;Do zadań należy:- przygotowywanie ofert cenowych zgodnie ze specyfikacją- składanie zamówień u międzynarodowych i krajowych dostawców-nbsp;sprawdzanie zgodności faktur z zamówieniami- wyjaśnianie kwestii technicznych- koordynowanie zgłoszeń reklamacyjnych - współpraca z zespołem wewnątrz firmy- reagowanie na sytuacje nagłe związane z zamówieniami, wymagające elastyczności i zaradności- dbałość o profesjonalizm i najwyższą jakość wykonywanych zadań;nbsp;Oferujemy:- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę)- zaangażowany zespół - samodzielność działania w tym podejmowania decyzji w swoim obszarze- lekcje doskonalące j. angielski w czasie pracy- funkcjonalnie urządzon ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-22

Specjalista ds. Sprzedaży Warszawa
Specjalista ds. Sprzedaży Warszawa

SPÓŁDZIELNIA PIEKARSKO-CIASTKARSKA W WARSZAWIEDynamicznie rozwijająca się firma, spełniająca oczekiwania klientów w zakresie najwyższej jakości produktów, poszukuje osoby do pracy na stanowisku Specjalista ds. Sprzedażynbsp;Opis stanowiska:Przyjmowanie i rejestrowanie w systemie komputerowym zamówień od odbiorców.Bieżące rozliczanie kierowców z pobranego pieczywa.Wystawianie faktur.nbsp;Wymagania:Mile widziane doświadczenie.nbsp;Oferujemy:Umowę o pracę.Pakiet socjalny, w tym m.in.: dofinansowanie do wypoczynku, do teatru i na koncerty, do wycieczek zagranicznych i krajowych.Opieka medyczna w ENEL-MED.Dostęp do bezpłatnej siłowni.Wypłacamy nagrody jubileuszowe.Rozwój poprzez szkolenia.nbsp;Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.nbsp;Przesyłając CV zamieść klauzulę:nbsp;„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych umieszczonych CV przez Spółdzielnię Piekarsko-Ciastkarską w Warszawie z siedzibą w Warszawie przy ul. Krakowiaków 103 do ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Fakturzystka / Pomoc biurowa Olewin
Fakturzystka / Pomoc biurowa Olewin

Firma poszukuje osoby na stowisko fakturzystki / pomocy biurowej.nbsp;Praca na pełny etat - umowa o pracę.nbsp;Praca od poniedziałku do piatku w godzianch 7:00 - 15:00nbsp;Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należeć:nbsp;wystawianie faktur i innych dokumentów towarzyszących sprzedaży towarówprowadzenie dokumentacji firmowejpraca na programie księgowym (program Small Business) prowadzenie sald finansowych z kontrahentamiprowadzenie korespondencji firmowejkontakt z kontrahentami w zakresie spraw księgowych, windykacji należności, itpnbsp;Pracodawca rozważa też zatrudnienie osoby, która poza pracą biurową che pracować jako handlowiec (ewentualnie, takiej, która chce nauczyć się pracy w handlu). W takim przypadku przewidziana jest wyższa pensja.nbsp;Wymagania na stanowisko:nbsp;znajomość obsługi komputera w środkowisku MS Windowsdobra znajomość programów z pakietu MS Office (przede wszystkim Word, Excel)mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiegoznajomość podstaw z zak ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Specjalista ds. controlingu personalnego Twardogóra
Specjalista ds. controlingu personalnego Twardogóra

ILPEA Sp. z o. o.nbsp;Światowy lider w produkcji wyrobów i komponentówdo przemysłu motoryzacyjnego i AGDnbsp;Poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. kontrolingu personalnegonbsp;Zadania:*Przygotowywanie raportów na podstawie danych HR, m.in. zestawień dotyczących zatrudnienia, absencji, wynagrodzeń, świadczeń etc. na potrzeby centrali i Zarządu oraz Grupy;*Opracowywanie założeń polityk i procedur z zakresu wynagrodzeń;*Tworzenie budżetu zatrudnienia i wynagrodzeń oraz przygotowywanie prognoz i analizy jego wykonania;*Aktywny udział w opracowywaniu i optymalizacji procedur i procesów w różnych obszarach zarządzania zasobami ludzkimi*Uczestnictwo w projektach związanych z procesami HR w celu podnoszenia ich efektywności. Udział i wsparcie analityczne projektów realizowanych przez departament HR*Bieżące śledzenie trendów i standardów rynkowych, dobrych praktyk oraz przepisów z zakresu wynagrodzeńnbsp;nbsp;Wymagania:*Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku*Wykształce ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Recepcjonistka/Recepcjonista w Olivia Star Gdańsk
Recepcjonistka/Recepcjonista w Olivia Star Gdańsk

Recepcjonista/Recepcjonistkanbsp;do nowo powstającego konceptu gastronomiczno-konferencyjnego znajdującego się w Olivianbsp;Business Centre w Gdańsku.nbsp;Olivia Starnbsp;będzie stanowiło unikatową na skalę Polski i tą część Europy atrakcję z wyjątkowym 360 stopniowym widokiem z najwyższego budynku w Trójmieście.nbsp;W przestrzeniach najwyższych kondygnacji znajdą sięnbsp;Restauracjanbsp;ARCO by Paco Pereznbsp;–nbsp;sygnowana przeznbsp;szefa kuchni z gwiazdkami Michelin, a także zewnętrznynbsp;taras widokowy, kawiarnia i centrum konferencyjne.nbsp;Wszystko to w niezwykłej estetyce i jakości Premium.nbsp;Zadania:przywitanie i koordynacja ruchu gości indywidualnych, grupowych i konferencyjnych,udzielanie wszelkiego rodzaju informacji dotyczących min. oferty kulinarnej, aktualnego programu i atrakcji,obsługa kas i płatności bezgotówkowych, a także systemu rezerwacji,aktywne nawiązywanie kontaktu z gośćmi i udzielanie im bieżącego wsparcia,aktywne budowanie wizerunku Olivia Star, a także m ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-22

Wólka Kosowska zlecenie STS Zakłady Bukmacherskie Warszawa
Wólka Kosowska zlecenie STS Zakłady Bukmacherskie Warszawa

Studiujesz dziennie lub zaocznie, szukasz pracy, którą pogodzisz z nauką? Chciałbyś opłacić czesne lub po prostu masz dużo wolnego czasu i chcesz rozwijać swoje pasje a brak Ci pieniędzy? Dołącz do nas ! Firma bukmacherska przyjmie do pracy na stanowisko: Młodszy Specjalista do Spraw Obsługi Klienta Miejsce pracy: Wólka Kosowska Praca również w weekendy nbsp; OPIS STANOWISKA:nbsp; Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za : zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługę komputera i kasy fiskalnej, przyjmowanie kuponów, dbanie o dobry wizerunek firmy.nbsp; WYMAGANIA:nbsp;• dobra znajomość obsługi komputera • łatwość w nawiązywaniu kontaktów • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole • zaangażowanie • mile widziane doświadczenie w handlu lub usługach Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyraża ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Doradca klienta Warszawa
Doradca klienta Warszawa

Jesteśmy odnoszącą sukcesy, dynamicznie rozwijającą się firmą, która istnieje na rynku już od ponad 10 Lat. Organizujemy szkolenia zawodowe oraz doradzamy w zakresie transportu drogowego. Naszymi klientami są przedsiębiorcy z branży transportowej oraz kierowcy zawodowi. Szukamy ludzi z doświadczeniem chętnych rozwijać z nami firmę, którzy są nastawieni na sukces.nbsp;Miejsce pracy: ABC Szkolenia w Warszawie Zakres obowiązków:Przygotowanie dokumentacji zawiązanej z prowadzonymi usługami,Przygotowanie ofert handlowych,Obsługa klienta zarówno w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym, jak i mailowym,Dbanie o jakość obsługi i pozytywny wizerunek firmy,Profesjonalne prezentowanie produktów firmy,Obsługa szkoleń i kursów organizowanych przez naszą firmę,Obsługa systemu CRM,Tworzenie raportów z wyznaczonych zadań,Udział w realizacji innych zadań. Wymagania:nbsp;Biegła obsługa komputera w zakresie MS Office,Wykształcenie wyższe,Obowiązkowość, zaangażowanie i dyspozycyjność. ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-22

Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych Wrocław
Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych Wrocław

Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Prawnychnbsp;Wrocławska Firma z dziewięcioletnim stażem na rynku motoryzacyjnym poszukuje do pracy osoby która będzie odpowiedzialna za : nbsp;kompletowanie , raportowanie i przekazywanie dokumentów do Kancelarii adwokackich obsługujących Spółkę. weryfikacje stanu dokumentów. raportowanie bieżących zestawień dla kadry zarządzającej audyt rynku nbsp;współpraca z niemieckim oddziałem Spółki ( język obcy nie jest wymagany ) obsługa przeterminowanych płatności segregacja i podział dokumentów od podmiotów współpracujących ze Spółkąnbsp;Oczekujemy od Ciebie:• minimum średniego wykształcenia,nbsp;• dobrej znajomości obsługi urządzeń biurowych i pakietu MS Office,nbsp;• dokładności i skrupulatności,nbsp;• umiejętności szybkiego uczenia się,• dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy biurowejnbsp;nbsp;Oferujemy: praca od poniedziałku do piątku - zawsze wolne weekendy pracę w dobrej atmosferze w 8 osobowym zespole darmowy parking dogodną lokaliza ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży Warszawa
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży Warszawa

Spółka MORE BLUE, działająca na rynku informatycznym, poszukuje pracownika biurowego na stanowisko specjalista ds. wsparcia sprzedaży. Poszukujemy kandydatów: - zorientowanych na realizację celów, - posiadających doświadczenie w sprzedaży produktów i usług IT, - potrafiących nawiązywać i utrzymywać relacje z klientami sektora przemysłowego i publicznego, - potrafiących przygotować oferty handlowe, - realizujących założone plany sprzedaży. Główne obowiązki: - utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami i dostawcami, - budowanie relacji handlowych, - przygotowywanie ofert, - obsługa dokumentacji przychodzącej i wychodzącej, - przegotowywanie prezentacji i zestawień. Wymagania minimalne: - min. roczne doświadczenie zawodowe, - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, - umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra ogranizacja pracy własnej, sumienność i odpowiedzialność, - znajomość obsługi komputera wraz z pakietem MS Office, - ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-22

ASYSTENT/-KA ds. legalizacji pobytu cudzoziemców Wrocław
ASYSTENT/-KA ds. legalizacji pobytu cudzoziemców Wrocław

Centrum Obsługi Cudzoziemców we Wrocławiu w związku z rozwojem poszukuje osób na stanowisko:ASYSTENT/-KA Specjalisty ds. legalizacji pobytunbsp;Oczekujemy:znajomość podstaw prawa administracyjnego oraz dotyczącego cudzoziemcówgotowość do nauki i rozwoju zawodowegodyspozycyjnośćskrupulatność w pracy z dokumentamidobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmiemile widziana znajomość języka ukraińskiego / rosyjskiego / angielskiegonbsp;Proponujemy:Wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i zakresu obowiązkówMożliwość rozwoju zawodowegopracę w dobrej atmosferze w pozytywnym zespoleStabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkunbsp;nbsp;Prosimy o przesyłanie zgłoszeń (załączając CV) w formularzu .nbsp;

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-22

Asystent Prezesa Zarządu Warszawa
Asystent Prezesa Zarządu Warszawa

Firma zajmująca się edukacją i prowadzeniem zewnętrznej obsługi firm (prowadzenie biura, księgowość, organizowanie spotkań, eventów, konferencji, rekrutacja pracowników, organizacja spotkań, zakupy dla firm, pisanie pism, załatwianie spraw w urzędach) poszukuje pracownika na stanowisko asystenta Prezesa Zarządunbsp;1. WYMAGANIA:- dobra organizacja pracy, terminowość, sumienność,- zdolność szybkiego uczenia się i przystosowywania do wymogów oraz obowiązujących standardów,- zaangażowanie i SAMODZIELNOŚĆ przy jednoczesnej umiejętności pracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu,-sprawne posługiwanie się językiem polskim w MOWIE i w PIŚMIE- znajomość języka angielskiego lub innych języków (również rosyjskiego) będzie dodatkowym atutem,- wysoka kultura osobista,- praktyczna znajomość środowiska Windows, pakietu Microsoft Office (Word i Excel),- komunikatywność- miła aparycjanbsp;2. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:nbsp;Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmować się będzie m.in.:- administracyjn ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-21

Analityk danych językowych (praca zdalna - również os.z orzeczeniem) Warszawa
Analityk danych językowych (praca zdalna - również os.z orzeczeniem) Warszawa

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Analityk danych językowych (praca zdalna - również os.z orzeczeniem) Zakres obowiązków PRACUJ 100% ZDALNIE Z KAŻDEGO MIEJSCA W POLSCE! Na tym stanowisku będziesz zajmować się transkrypcją obcojęzycznych nagrań (piszesz to, co usłyszysz) oraz weryfikacją i korektą transkrybowanych tekstów Oczekiwania • Znasz biegle (j. francuski, włoski lub niemiecki) w mowie oraz w piśmie i chcesz używać go w pracy (poziom min. C1) • Znasz j. angielski na poziomie komunikatywny ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-21

Recepcjonistka - UMOWA O PRACĘ - Warszawa (Muranów) Warszawa
Recepcjonistka - UMOWA O PRACĘ - Warszawa (Muranów) Warszawa

JAGA Temp Sp. z o.o. jest agencją doradztwa personalnego działającą na obszarze Polski od 2011 roku. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację specjalistów oraz doradztwo personalne dla firm z branży logistycznej i produkcyjnej. JAGA Temp Sp. z o.o. posiada Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego (nr 7363). Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy w młodym zespole, który stawia na świetną atmosferę? Zgłoś się do nas i pracuj w Firmie o rozpoznawalnej marce. Stanowisko: Recepcjonistka Miejsce pracy: Warszawa ul. Inflancka Recepcjonistka - UMOWA O PRACĘ - Warszawa (Muranów) OFERUJEMY: • pracę w godz.: 9:00-17:00, • pełny etat, • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • zatrudnienie przez Agencję Pracy, • wolne weekendy, • przerwy zgodnie z Kodeksem Pracy, • wynagrodzenie w wysokości 3500 zł brutto, • wynagrodzenie wypłacane do 10 dnia każdego miesiąca, • świeże owoce, • strefę relaksu, OCZEKIWANIA: • Znajomość j.angielskiego po ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Młodszy Specjalista ds. Weryfikacji Danych j.angielski i inne języki Katowice
Młodszy Specjalista ds. Weryfikacji Danych j.angielski i inne języki Katowice

Jesteś gotów na pracę w międzynarodowym środowisku? Zaaplikuj już dziś!nbsp;Jako jeden z największych na świecie dostawców usług z zakresu weryfikacji danych pracowniczych firma HireRight pomaga organizacjom na całym świecie w zarządzaniu ich programami weryfikacji. Rozwiązujemy najtrudniejsze problemy z weryfikacją danych kandydatów, aby umożliwić firmom szybsze zatrudnienie osób.nbsp;Jesteś gotów do rozpoczęcia kariery? Mówisz płynnie po angielsku lub/i innym języku? Zaaplikuj, aby dołączyć do nas jako:nbsp;MŁODSZY SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI DANYCH - j. angielski lub j.angielski i rumuński/czeski/słowacki/niemiecki/francuski.nbsp;Poszukujemy osób do weryfikacji informacji dostarczanych przez kandydatów na stanowiska w firmach naszych klientów. Do obowiązków będzie należało prowadzenie rozmów telefonicznych, pisanie e-maili i korzystanie z naszych systemów w celu weryfikacji wykształcenia, historii zatrudnienia, a także historii kredytowej, przeszłości kryminalnej oraz przeprowadzeni ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-22

Asystent/ka Biura Krzeszowice
Asystent/ka Biura Krzeszowice

Opis stanowiska:obsługa recepcji - przyjmowanie oraz wykonywanie telefonów, obsługa skrzynki e-mail,wsparcie działu księgowości: opisywanie inbsp;ewidencja faktur,rejestr poczty przychodzącej i wychodzącej,wsparcie działu handlowego: zamówienia,nbsp;archiwizacja dokumentów,działania marketingowe (Facebook, strona internetowa itp.),pomoc przy organizacji spotkań z Klientami, targów, imprez firmowych.Wymagania:znajomość języka angielskiego – mile widziana,znajomość pakietu Office (Excel, Word, Power Point)nbsp;oraz programów graficznych,prawo jazdy kategorii B,zaradność, umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy.Oferujemy:pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole,możliwość samorealizacji,możliwość podnoszenia własnych kwalifikacji.nbsp;

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-22

Spedytor Międzynarodowy Kalisz
Spedytor Międzynarodowy Kalisz

Poszukujemy osób na stanowisko spedytor międzynarodowy.Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o umowę o pracę,Cykl szkoleń,Współpracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole,Delegacje zagraniczne,Rozbudowany system premiowy,Możliwość dalszego rozwoju osobistego,Pomoc w utrzymaniu, oraz budowaniu pozytywnych relacji z klientami,Miłą atmosferę.nbsp;Wymagania:Wykształcenie minimum średnie,Znajomość minimum jednego z języków obcych (angielski, niemiecki, włoski, francuski, hiszpański)Samodzielność, odporność na stres, samodyscyplina,Umiejętność pozyskiwania nowych klientów, oraz budowanie pozytywnych relacji.

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Pracownik działu HR Poznań
Pracownik działu HR Poznań

Jesteśmy polską firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, świadczymy usługi w zakresie ochrony fizycznej i profesjonalnego utrzymania czystości.nbsp;Zatrudnimy osobę na stanowisko:nbsp;Pracownik Działu HRnbsp;Miejsce pracy:nbsp;Poznańnbsp;nbsp;Zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku:wsparcie w przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla,aktywne pozyskiwanie i poszukiwanie kandydatów na rynku pracy,redagowanie i publikowanie ogłoszeń na portalach Internetowych oraz w prasie,umawianie i prowadzenie spotkań z kandydatamiaktywny udział w procesie zatrudniania pracowników.nbsp;Od kandydatów oczekujemy:mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,dokładności i skrupulatności w wykonywaniu powierzonych obowiązków,praktycznej znajomości pakietu MS Office,dużej ilości uśmiechu i energii w działaniu,orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - mile widziane.nbsp;Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę od poniedziałku do ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-22

Pracownik biurowy Tychy ul.Przemysłowa 78 Tychy
Pracownik biurowy Tychy ul.Przemysłowa 78 Tychy

Koszulkolandia jest polską agencją reklamową działającą od 2010 roku z ugruntowaną pozycją na rynku. Posiadamy wiele kanałów sprzedaży, w tym własne sklepy internetowe w branży odzieżowej oraz dekoracyjnej. Obecnie planujemy rozszerzyć zespół zajmujący się obsługą. To praca dla Ciebie, jeżeli: •jesteś osobą zorganizowaną, umiejącą działać samodzielnie oraz analizować i wyciągać wnioski ze swoich działań, •lubisz wychodzić z inicjatywą i jesteś elastyczny/a •stawiasz na samorozwój, jesteś dociekliwy/a i lubisz uczyć się nowych rzeczy, •nie przeszkadza Ci działanie pod presją czasu, jesteś odporny na stres. •posiadasz praktyczne podstawowe umiejętności graficzne (obsługa Corela lub Photoshop’a) będzie dodatkowym atutem, Na czym będzie polegała Twoja praca: •Obsługa i przygotowywanie zamówienia •Obsługa telefoniczna klienta •Wprowadzanie produktów oraz zmian w witrynie, •Nadawanie oraz pakowanie zamówień •Obsługa e-sklepów •Przyjmowanie ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-21

od ZARAZ praca , RECEPJONISTKA z j.angielskim i doświadczeni Warszawa
od ZARAZ praca , RECEPJONISTKA z j.angielskim i doświadczeni Warszawa

Aplikuj do nas :nbsp;poszukujemy RECEPCJONISTKI nbsp;do naszego biura w Warszawie na ul. Postępu 14nbsp;oferujemy umowę o pracępracę od pon do pt w godz. 8-16.00opiekę medycznąnbsp;wymagamy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego nbsp;Wykształcenia wyższego (mile widziane osoby z ostatnich lat studiów niestacjonarnych)doświadczenia na podobnym stanowiskunbsp;Samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej pośród wielu zadańnbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;proszę o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu : 661 - - lub o przesłanie cv (w języku polskim) wraz z klauzulą:nbsp;„Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 RODO, jeśli jest Pani/Pan zainteresowany udziałem w późniejszych procesach rekrutacyjnych prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji”.nbsp;PRACA od ZARAZnbsp;

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-22

Kontroler Zarządzania Sklepu Warszawa
Kontroler Zarządzania Sklepu Warszawa

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Będziesz odpowiedzialny za: tworzenie budżetu sklepu i nadzorowanie jego realizacji zgodnie z zasadami Leroy Merlin Polska; budowanie wiedzy w sklepie w obszarze zarządzania ekonomicznego; analizowanie danych sprzedażowych i rynkowych oraz na ich podstawie budowanie rozwiązań wspierających osiąganie parametrów ekonomicznych; nadzorowanie stanu technicznego budynku oraz bezpieczeństwa osób i mienia w sklepie, organizację procesu przepływu towarów pomiędzy dostawcą, działem handlowym i klientem na poz ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-21

Pracownik administracyjny z językiem czeskim w Ostrawie, Czech Warszawa
Pracownik administracyjny z językiem czeskim w Ostrawie, Czech Warszawa

Wykorzystaj swój potencjał i rozpocznij karierę z nami!Kim jesteśmy?nbsp;Wiodącą firmą specjalizującą się w rekrutacjach pracowników na rynek czeski. Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszego zespołu świadczymy wysokiej jakości usługi.Naszym priorytetem jest przyjazne, energiczne podejście oraz zdobywanie jak najlepszych wyników dla firmy. Miejscem pracy jest Ostrava Zabreh.nbsp;Opis stanowiska:nbsp;Aktywne pozyskiwanie i weryfikacja pracowników - praca z rekrutacją telefoniczną. Współpraca z project managerem, country managerem a branch managerem.Twoim celem będzie również doradzanie i pomoc pracownikom. Przygotowanie umów, organizacja rozmów kwalifikacyjnych, tworzenie i publikacja ogłoszeń o pracę.Odpowiedzialność za terminy, odpowiedzialność za kontrolę zapasów odzieży roboczej.nbsp;Wymagania:nbsp;Wykształcenie średnie lub wyższe.Doswiadczenie w pracy jako rekruter, call center lub back office, mile widziane. Doskonałe umiejętności komunikacyjne.Znajomość języka czeskiego na poziomie ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-21

Specjalista ds. ochrony środowiska Jawor
Specjalista ds. ochrony środowiska Jawor

Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i Handlowe „COM-D” Sp. z o.o. z siedzibą w Jaworze poszukuje aktualnie Kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku: SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA Miejsce pracy: Jawor Zakres obowiązków: •bieżące prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska •prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami •sporządzanie dokumentacji środowiskowych zgodnie z obowiązującymi przepisami •bieżąca analiza ryzyka i zagrożeń w obszarze ochrony środowiska Wymagania: •wykształcenie wyższe kierunkowe, preferowane studia z zakresu ochrony środowiska, gospodarki odpadami •dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska •bardzo dobra znajomość przepisów prawnych w zakresie ochrony środowiska •umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce •umiejętność obsługi pakietu Office •bardzo dobra znajomość programu Exell – warunek konieczny •czynne prawo jazdy kat. B ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-05-23

Przejdź do strony: