Oferta Pracy » Administracja Biurowa

Administracja Biurowa

Specjalista ds. Obsługi Telefonicznej Klientów Branży TSL Kotomierz
Specjalista ds. Obsługi Telefonicznej Klientów Branży TSL Kotomierz

Czym się zajmujemy:Za pośrednictwem naszego Centrum Pomocy dla naszych Klientów z branży TSL jesteśmy do dyspozycji w dzień i w nocy 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Współpracujemy z wiodącymi europejskimi specjalistami w branży motoryzacyjnej, aby dostarczyć usługi najwyższej jakości. Właściciele flot wybierają nasze usługi, ponieważ oferujemy kompleksowe rozwiązania oraz szybką i niezawodną obsługę.Twoje przyszłe zadania:telefoniczna obsługa Klienta wnbsp;zakresie połączeń przychodzących,mailowa i systemowa rejestracja zadań i zleceń, obsługa i bieżące raportowanie postępów prac,Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:chcesz pracować od poniedziałku do piątku 8 godzin dziennie, lub w trybie zmianowym,znasz język angielski na poziomie umożliwiającym podstawową komunikację - warunek niezbędny,masz dobrą dykcję i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,masz dobrze rozwinięte umiejętności komunikacji werbalnej,chcesz być częścią zespołu, w którym zaufanie, współpraca, odpowiedzialność, rzetelność i u ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-07-19

Asystent Zarządu w M3 Investment Sp. z o.o. Kraków
Asystent Zarządu w M3 Investment Sp. z o.o. Kraków

Firma M3 Investment Sp. z o.o. z branży nieruchomości/deweloperskiej zatrudni w ramach płatnych praktyk Asystenta Zarządu Biura Nieruchomości, które znajduje się na os. Bohaterów Września w Nowej Hucie.nbsp;Do obowiązków będzie należeć:Sporządzanie pism, umów, wniosków i dokumentacji do transakcjiWspółpraca z biurem księgowymWspółpraca z prawnikiemWykonywanie zadań organizacyjnych w biurzeObsługa klientaRekrutacja nowych pracownikówTworzenie procedur, baz danych i raportówProwadzenie kalendarza spotkańKontakt z organami administracji publicznejnbsp;Wymagania:Umiejętność obsługi pakietu MS OfficePrawo jazdy kat. BUmiejętność obsługi urządzeń biurowychUmiejętność praktycznego stosowania przepisów prawaDokładność w wykonywaniu obowiązkówWysoka kultura osobista, prezencja i miła aparycjaStatus Ucznia lub Studentanbsp;Jeśli jesteś ambitną osobą, ale brakuje Ci umiejętności, bez obawy - wszystkiego Cię nauczymy :)nbsp;CV oraz list motywacyjny proszę kierować poprzez formularz zgłoszeniowy.

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-07-18

Specjalista ds logistyki/Ochrona środowiska Wrocław
Specjalista ds logistyki/Ochrona środowiska Wrocław

Firma z branży ochrony środowiska, o ugruntowanej pozycji na rynku usług komunalnych, działająca na terenie całego kraju poszukuje pracownika do działu logistyki.nbsp;Wymagania:-studia wyższe-doświadczenie na podobnym stanowisku-mile widziana znajomość języka niemieckiego-prawo jazdy kat. Bnbsp;Opis stanowiska-praca polega na koordynowaniu podstawień kontenerów na odpady w 4 aglomeracji -przygotowywaniu raportów-poszukiwaniu nowych kontrahentów-system pracy dwu zmianowy, od 6 do 14 i od 10 do 18 oraz pracujące dwie soboty w miesiącu od 8 do 14

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-07-18

Specjalista ds. technicznych Zwonowice
Specjalista ds. technicznych Zwonowice

Firma Classen Pol S.A. od ponad pięciu dekad tworzy produkty do domów wielu rodzin. Od 2005 roku firma posiada własny zakład produkcyjny w Zwonowicach k. Rybnika (woj. śląskie) wnbsp;Polsce. Dzięki tej inwestycji pracę znalazło ponad 500 osób.W fabryce wytwarzane są drzwi wewnętrzne, listwy przypodłogowe oraz meble kuchenne.nbsp;Obecnie poszukujemy do swojego zespołu osoby na stanowisko:nbsp;Specjalista ds. technicznychMiejsce pracy: Zwonowice k. Rybnikanbsp;nbsp;Wymagania:*wykształcenie średnie,*wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem,*znajomość budowy maszyn, zainteresowanie nowinkami technicznymi,*mile widziana znajomość jednego z języków obcych: angielski, niemiecki, włoski,*umiejętność pracy w zespole, otwartość,*chęć podejmowania trudnych tematów i szukania rozwiązań.nbsp;nbsp;Obowiązki:*prowadzenie dokumentacji Działu Utrzymania Ruchu,*nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń,*kontakty z firmami zewnętrznymi, zbieranie ofert,*nadzór i koordynowanie prac pra ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-07-20

Pracownik do spraw biurowo-organizacyjnych w Biurze Spółki Raszyn
Pracownik do spraw biurowo-organizacyjnych w Biurze Spółki Raszyn

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przyjmowanie rejestrowania i rozprowadzanie korespondencji przychodzącejObsługa korespondencji wychodzącej nie elektronicznejObsługa centralki telefonicznej Obsługa i nadzór nad gośćmi firmy.Obsługanbsp;współpracy Spółki z usługodawcami zewnętrznymi (KiP, Księgowość, służba zdrowia, BHP, Banki)Dystrybucja i nadzór nad obiegiem wewnętrznych dokumentów firmy powstałych w Biurze SpółkiProwadzenie i kontrola rejestracji i dyscypliny czasu pracy Administrowanie procesami rekrutacjiAdministrowanienbsp;obowiązkami sprawozdawczymi Spółki wobec GUS i innych jednostekObsługa Biura Spółki od strony dokumentacyjnej i organizacyjnejZastępowanie kierownika sekretariatu podczas jego nieobecności nbsp;WYMAGANE KWALIFIKACJE: Wykształcenie: co najmniej licencjackie lub pomaturalne w kierunku związanym z zakresem obowiązków (humanistyczne, ekonomiczne, organizacyjne) nbsp;Doświadczenie i umiejętności: minimum 2-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku, umieję ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-07-20

specjalista ds. eksportu Warka
specjalista ds. eksportu Warka

Handlowiec - specjalista ds. eksportu Miejsce pracy: Góra Kalwaria (okolice), Grójec (okolice), Warka Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie kompleksowa obsługa klientów zagranicznych, polegająca głównie na sprzedaży towarów z naszej oferty oraz pozyskiwanie nowych odbiorców i kontrahentów, sporządzanie ofert, udział w targach zagranicznych i spotkaniach. Wymagania: język angielski i rosyjski w stopniu komunikatywnym (zarówno w mowie i piśmie) umiejętności sprzedażowe komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów samodzielność w działaniu operatywność umiejętność pracy w zespole znajomość rynku owoców i warzyw Oferujemy: pracę w młodym zespole, sympatycznej atmosferze w rozwijającej się firmie możliwość rozwijania własnych pomysłów, własnego rozwoju niezbędne narzędzia pracy stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) wynagrodzenie uzależnione od ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-07-19

Asystent do spraw organizacyjnych. Bielsko-Biała
Asystent do spraw organizacyjnych. Bielsko-Biała

Asystent do spraw organizacyjnych.Mile widziane studia ekonomiczne lub prawnicze.

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-07-20

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Dystrybucji Legnica
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Dystrybucji Legnica

Dynamicznie rozwijająca się firma z branży przetwórstwa warzyw poszukuje kandydatów nanbsp;stanowisko:nbsp;SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I DYSTRYBUCJInbsp;Miejsce pracy: Legnicanbsp;Do głównych zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;praca z systemem ERP;·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;przyjmowanie, prawidłowe rejestrowanie oraz monitorowanie zamówień;·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nadzór nad prawidłowym przebiegiem logistycznym dostaw;·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;efektywna komunikacja mailowa i telefoniczna z Klientem;·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;analiza i raportowanie wskaźników dystrybucji;·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;współpraca z działami jakości, planowania, produkcji, zakupów i dystrybucji.nbsp;Wymagania:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, logistyki lub administracji;·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;dobra znajomość pakietu MS Office (Outl ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-07-20

Infolinia Banku - Doradca Klienta w Zespole Sprzedaży! od 12.08 Warszawa
Infolinia Banku - Doradca Klienta w Zespole Sprzedaży! od 12.08 Warszawa

Mellon Poland Sp.zo.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. nbsp;Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. - poszukujemy kandydatów na stanowisko:nbsp;Młodszy Doradca Klienta w Zespole Sprzedaży (infolinia)nbsp;Miejsce pracy: Warszawa (Ochota)nbsp;nbsp;Oferujemy: • Możliwość rozwoju w strukturach banku (praca w siedzibie Banku w bardzo nowoczesnym biurze) • Zatrudnienie przez firmę zewnętrzną na umowę o pracę na pełny etat • Pracę w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku: 09:00-20:00 • Pakiet socjalny – karta Multisport, prywatna opieka medyczna • Atrakcyjny system motywacyjny: premie miesięczne i kwartalne! • Profesjonalny program adaptacyjny • Liczne szkolenia i programy rozwojowe • Pracę w zgranym i zaangażowanym zespolenbsp;nbsp;Jeżeli: - Lubisz telefoniczny kontakt z klientem - Posiadasz wykształcenie min. średnie - Posiadasz dobrą dykcję, dużą motywację ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-07-19

Praca na stałe Sochaczew Sochaczew
Praca na stałe Sochaczew Sochaczew

Maturzysto! Uczniu szkoły zaocznej! Studencie studiów zaocznych! nbsp;Firma Integra Group Sp. z o.o.nbsp;z siedzibą w Sochaczewie oferuje pracę po na stałe. Jeśli szkuasz pracy na stałe ta oferta jest dla Ciebie:-)Praca w Sochaczewie- nie musisz marnować czasu i pieniędzy na dojazdy do Warszawy! A jeśli jesteś spoza Sochaczewa dofinansujemy dojazd do firmy!nbsp;Obecnie prowadzimy rekrutację na projekty związane z utrzymaniem usług telekomunikacyjnych. nbsp; Codzienne wyzwania: • kontakt telefoniczny z klientem w celu przedłużenia trwającej usługi w godzinach 12:30-20:30 oraz w wybrane soboty w godzinach 9-15, • zadania związane z promocją marki, • oferowanie dodatkowych usług lub produktów, • ułatwianie klientom podejmowania decyzji w zakresie korzystania z usług firmy. nbsp; Wymagamy: • zaangażowania w codzienne czynności, • dobrej dykcji,nbsp; • otwartości oraz konsekwencji w negocjacjach, • zdolności komunikacyjnych, które pozwolą osiągać wysokie progi prowizyjne. nbsp; Oferujemy: ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-07-19

Aplikant radcowski/Radca prawny/Prawnik Lublin
Aplikant radcowski/Radca prawny/Prawnik Lublin

PRAWNIKnbsp;Wymagania:wykształcenie wyższe prawnicze; absolwent prawa/aplikant/radca prawny,biegła znajomość przepisów, w szczególności: prawo cywilne, rodzinne, karne,doświadczenie w pracy w kancelarii, biegła obsługa komputera i MS Office.nbsp;Obowiązki:sporządzanie pozwów, apelacji, pism procesowych,udzielanie porad prawnych Klientom Kancelarii.nbsp;Oferujemy:atrakcyjne wynagrodzenie,przejrzysty system premiowania,możliwość rozwoju i awansu.nbsp;Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem portalu lub o kontakt telefoniczny.

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-07-20

Referent biurowy Zaręby Kościelne
Referent biurowy Zaręby Kościelne

Zakres obowiązków :1)nbsp;nbsp;przyjmowanie zamówień,2)nbsp;nbsp;wystawianie dokumentów sprzedażowych.nbsp;Wymagania:1)nbsp;nbsp;nbsp;wykształcenie średnie lub wyższe,2)nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;cechy osobowości: kreatywność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, wytrwałość w dążeniu do celu, dyspozycyjność, odpowiedzialność,3)nbsp;nbsp;nbsp;zaangażowanie i motywacja do pracy,4)nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;sumienność przy wykonywaniu zadań.nbsp;Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz.926 z późn. zmianami). nbsp;

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-07-20

Specjalista ds. obsługi klienta - język niemiecki Bielsko-Biała
Specjalista ds. obsługi klienta - język niemiecki Bielsko-Biała

Interesują Cię ambitne projekty, w których będziesz rozwijać swoje umiejętności językowe?Zgłoś się do nas!nbsp;nbsp;Oferujemy Ci pracę w miłej atmosferze, bez ogromnego ciśnienia i niepotrzebnego stresu.nbsp;nbsp;Stanowisko, które chcemy Ci przedstawić to:nbsp;nbsp;Doradca Klienta linii lotniczych z j. niemieckimMiejsce pracy: Bielsko - Biała.nbsp;Będziesz odpowiedzialny za wsparcie klienta: przyjmowanie zgłoszeń klientów, udzielanie pomocy, odpowiedzi na pytania. Nie jest to infolinia sprzedażowa!nbsp;Nie wymagamy wiele:- j. niemiecki poziom B2,- komunikatywność,- sprawna obsługa komputera.nbsp;Oferujemy sporo:- pracę w międzynarodowym zespole na rzecz brytyjskich linii lotniczych,- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, z możliwością przejścia na umowę o pracę,- pełny etat,- pracę w elastycznych godzinach,- korzystne wynagrodzenie + premie,- szansę na rozwój swoich umiejętności językowych,- profesjonalne szkolenie wstępne.nbsp;APLIKUJ!Wyślij do nas swoje CV poprzez portal .Więcej ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-07-20

Pomoc biurowa Łódź
Pomoc biurowa Łódź

Firma z branży nieruchomości komercyjnych poszukuje osób do obsługi biura.nbsp; Zadania:bieżąca obsługa biura kontakt z klientami firmyprowadzenie dokumentacji biurowejobsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącejprzygotowywanie zestawień i raportównbsp; Wymagania:dobra organizacja pracy własnejstatus studenta (zaoczny bądź wieczorowy)nbsp; Oferujemy:współpracę na podstawie umowy zleceniamożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego.nbsp; Praca w biurze firmy w Łodzi.nbsp; Administrator danych osobowych, którym jest BELAYO LTD S.K.A. z siedzibą we Wrocławiu (50-518) ul. Św. Jerzego 1 A, adres korespondencyjny: 93-418 Łódź, ul. Starorudzka 12E, tel. 426 - - , będzie przetwarzała dane osobowe kandydatów, które zawarte zostały w dokumentach aplikacyjnych, w celach rekrutacyjnych. Podanie danych osobowych przez kandydatów jest dobrowolne a osobom aplikującym przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-16

Pracownik biurowy bez doświadczenia - od zaraz, 3000zł! Warszawa
Pracownik biurowy bez doświadczenia - od zaraz, 3000zł! Warszawa

Poszukujemy dyspozycyjnych i chętnych do podejmowania nowych wyzwań osób do pracy w biurze, na stanowisku specjalisty ds. telefonicznych kontaktów z klientami (sprzedaż).nbsp; Nie wymagamy doświadczenia! Mamy lata praktyki we wdrażaniu nowych osób do branży związanej ze sprzedażą i obsługą klienta. Oferujemy pakiet szkoleń przygotowujących do pracy oraz szkoleń internetowych podnoszących twoje kwalifikacje! nbsp; Zapewniamy jasną ścieżkę wejścia w nowe obowiązki i możliwość rozwoju zawodowego - najlepszych pracowników premiujemy awansem na wyższe stanowisko związane z ich predyspozycjami i zainteresowaniami. nbsp; Choć nie wymagamy doświadczenia w branży, jeśli je masz - tym lepiej! Po wykazaniu się umiejętnościami i solidnością otrzymasz możliwość negocjowania warunków współpracy na najlepiej odpowiadające Twoim kwalifikacjom.nbsp; Oczekujemy: - komunikatywności, - dyspozycyjności (co najmniej cztery dni w tygodniu), - dobrej dykcji, - otwartości, - znajomości obsługi komputera. ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Pracownik punktu ksero w Urzędzie Miejskim w Gliwicach Gliwice
Pracownik punktu ksero w Urzędzie Miejskim w Gliwicach Gliwice

Poszukujemy pracownika do Punktu Usług Biurowych w Urzędzie Miejskim w Gliwicach.nbsp;Praca w godzinach otwarcia Urzędu Miasta tj.:pn.-śr.: 8-16czw.: 8-17pt.: 8-15nbsp;Praca polega na obsłudze interesantów w zakresie:odbitki ksero, skanowanie, bindowanieinkaso opłaty skarbowejsprzedaż materiałów biurowychwytwarzanie i sprzedaż pieczątekprojektowanie i sprzedaż wizytówek - CorelDrawnbsp;Wymagania:dobra obsługa komputera i urządzeń biurowychwykształcenie średniewysoka kultura osobistanbsp;Prosimy o przesłanie CV.

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-15

Statystyk medyczny - aplikacja mMedica Łódź
Statystyk medyczny - aplikacja mMedica Łódź

Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna będzie za: - ewidencję świadczeń medycznych sprawozdawanych do NFZ - Wprowadzanie zmian w Portalu Świadczeniodawcy/SZOI - rozwiązywanie bieżących problemów z aplikacją mMedica Wymagania: - Znajomość aplikacji mMedica lub innych aplikacji medycznych - min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku- posiadanie czynnego prawa jazdy kat B

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-15

Specjalista do spraw sprzedaży Rolet, Bram i Okien PCV, Bobrowniki Bobrowniki
Specjalista do spraw sprzedaży Rolet, Bram i Okien PCV, Bobrowniki Bobrowniki

Wraz z dynamicznym rozwojem , firma RoletyAlu z siedzibą w Bobrownikach (powiat będziński) poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista do spraw sprzedaży Rolet, Bram i Okien PCV Miejsce pracy: Bobrowniki Nasze wymagania: -doświadczenie w sprzedaży -doświadczenie w branży - MILE WIDZIANE -rzetelność i dokładność -motywacja do pracy -łatwość nawiązywania kontaktów -dobra prezencja i wysoka kultura osobista -samodzielność i znajomość komputera Zadania do wykonywania: Sprzedaż produktów naszej firmy Fachowe doradztwo w salonie sprzedażowym Utrzymywanie stałych kontaktów z klientami Sporządzanie umów i ofert Obsługa systemu sprzedażowego i produkcyjnego Obsługa klienta na najwyższym poziomie zgodnie z wytycznymi Oferujemy: atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia zdobycie doświadczenia i wiedzy z zakresu naszej szerokiej oferty asortymentowej szkolenia teoretyczne i praktyczne wraz z pełnym wsparciem term ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Spedytor - Dyspozytor / Krajowy - Międzynarodowy Lubliniec
Spedytor - Dyspozytor / Krajowy - Międzynarodowy Lubliniec

Poszukujemy osoby na stanowisko: Spedytora - Dyspozytora w ruchu krajowym oraz międzynarodowym.nbsp;ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Pozyskiwanie zleceń transportowych dla wskazanego taboru samochodów (własna flota + podwykonawcy).Nadzór nad realizacją zleceń oraz przydzielonym taborem samochodów.Dbałość o rzetelność i terminowość dostaw.Planowanie, tworzenie, weryfikacja oraz kontrola niezbędnej dokumentacji.Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z przewozem towarów oraz ładunkami podzleconymi.Pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o pozytywne relacje z obecnymi klientami.Dbanie o wysoką jakość oferowanych usług i ich terminowość.Kształtowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.nbsp;WYMAGANIA:Doświadczenie w handlu i zarządzaniu (mile widziane doświadczenie na stanowisku spedytora).Zdolności przywódcze - umiejętność zarządzania grupą ludzi.Znajomość przepisów obowiązujących w transporcie drogowym rzeczy.Umiejętności interpersonalne i negocjacyjne umożliwiające efektywną pracę i utrzymywani ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Biurowa 5tys/mc Łódź
Biurowa 5tys/mc Łódź

Oferta jest skierowana do kandydatów spełniających poniższe oczekiwania:nbsp;Wykształcenie średnie,nbsp;Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,nbsp;Nastawienie na osiąganie założonych celów,nbsp;Łatwość w budowaniu i podtrzymywaniu długotrwałych relacji z Klientami,nbsp;Wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne,nbsp;Bardzo dobra organizacja czasu pracy,nbsp;Dyspozycyjność,Lojalność.nbsp;nbsp;nbsp;Zatrudnionym kandydatom oferujemy:nbsp;pracę w profesjonalnym zespole,nbsp;możliwość systematycznego podwyższania kwalifikacji zawodowych,nbsp;atrakcyjny system wynagrodzenia,nbsp;bardzo dobrą atmosferę pracy.nbsp;Prosimy o przesyłanie aplikacji zawierających aktualne dane teleadresowe.

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-15

Sekretarka Warszawa
Sekretarka Warszawa

Marfen jest polską spółką branży medialnej działającej na terenie całej europy.nbsp;Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko sekretarki. Zakres obowiązków: - Prace związane z codzienną działalnością administracyjną biura, - Pomoc w codziennej organizacji i koordynacji działań przełożonych, - Prowadzenie rejestru korespondencji, - Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna w imieniu Firmy, - Zarządzanie dokumentacją w zakresie wskazanym przez przełożonych, - Dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących, - Składanie zamówień zakupowych, - Przygotowywanie spotkań i zebrań w firmie, - Zarządzanie kalendarzem spotkań oraz bazą kontaktów. Wymagania: - Wykształcenia min średniego, - Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane), - Dobra znajomość jęz. angielskiego, - Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem, - Czynne prawo jazdy kat. B (mile widziane), - Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, - Umiejętnoś ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Pracownik biurowy Siemianowice Śląskie
Pracownik biurowy Siemianowice Śląskie

Balviten Spółka z o.o. Pracownik biurowy Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Opis stanowiska: wystawianie nbsp;i wprowadzanie faktur sprzedażowych i zakupowych prowadzenie korespondencjimonitorowanie nbsp;obiegu nbsp;dokumentów i informacji zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatuobsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej Wymagania: znajomość pakietu MS Officewykształcenie minimum nbsp;średnie (ekonomiczne)prawo jazdy kat. Bznajomość j.angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutemmile widziana znajomość programu Symfonianbsp;Oferujemy: zatrudnienie na umowę o pracępracę w przyjaznej atmosferzewsparcie ze strony doświadczonych pracowników,praca w godz. 08:00 – 16:00 od poniedziałku do piątkumożliwość rozwoju zawodowego. Chętnie zatrudnimy osoby bez doświadczenia .

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Specjalista ds. Analiz i Zarządzania Danymi Warszawa
Specjalista ds. Analiz i Zarządzania Danymi Warszawa

UPS Polskanbsp;oferuje pracę na stanowisku:nbsp;Specjalista ds. Analiz i Zarządzania Danymi Miejsce pracy: Warszawa, Godziny pracy: 07:00/08:00 - 15:00/16:00nbsp; Główne zadania: Codzienne przygotowywanie raportów na wewnętrzne potrzeby działu jak i innych departamentów w naszej Firmie,Ścisła współpraca z innymi działami Firmy, oddziałami UPS na terenie całego kraju jak i kadrą kierowniczą na szczeblu krajowym i międzynarodowym,Tworzenie i aktualizacja dokumentacji operacyjnej związanej m.in. z procedurami, procesami, itp.,Szkolenie i wspieranie innych działów w zakresie bieżącej analizy danych, strategii Firmy, itp.,Zarządzanie tabelami kodów pocztowych i serwisowychAnaliza błędów serwisowychUdział w projektach wdrożeniowych i konfiguracyjnych w oddziałach UPS Polska.nbsp;Oczekiwania wobec kandydata: Gotowość na rozwój osobisty i budowanie kariery w oparciu o zasady i koncepcje funkcjonujące w Firmie,Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy samodzielnej (także pod presją czasu), ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-13

Prezes Zarządu Spółka s.r.o. Łódź
Prezes Zarządu Spółka s.r.o. Łódź

Prezes Zarządu odpowiedzialny za przeprowadzenie procesu połaczenia spółek.

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Centrum Ubezpieczeń praca w biurze Kalisz
Centrum Ubezpieczeń praca w biurze Kalisz

Centrum Ubezpieczeń zatrudni do obsługi klienta w biurze Specjalistę ds.Ubezpieczeń Wymagane doświadczenie w branży. Oferta skierowania do osób z wysokim poziomem umiejętności interpersonalnych. CV oraz list motywacyjny proszę przesłać na adres e-mail:

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-13

Główny konstruktor woj.wielkopolskie, dolnośląskie, łódzkie, opolskie Kępno
Główny konstruktor woj.wielkopolskie, dolnośląskie, łódzkie, opolskie Kępno

Zakład Mechaniczny Progress z Nowej Wsi Książęcej zatrudni Głównego konstruktora. Ofertę kierujemy również do kandydatów z ościennych województw tj. dolnośląskiego, łódzkiego i opolskiego.nbsp;wymagania:Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane budownictwo w spec. konstrukcyjno-budowlanej)Doświadczenie na stanowisku konstruktora w zakresie konstrukcji stalowych i budowlanychUprawnienia budowlane - będą dodatkowym atutemMile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołemZnajomość obsługi programu SolidWorks, AutoCad, RobotBardzo dobra znajomość zasad rysunku technicznego, modelowania przestrzennego 3DZnajomość statyki konstrukcji budowlanychPraktyczna umiejętność obsługi programów z pakietu MS Officenbsp;Operatywność, inicjatywa i dobra organizacja pracyNastawienie na realizację celówWysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjneUmiejętnośćnbsp;rozwiązywania problemów technicznychSamodzielność w realizacji zadańDoświadczenie w wykonywaniu rysunków warsztatowychZaangażowanie, odpowiedzia ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-15

Pracownik Biurowy z j. niemieckim Poznań
Pracownik Biurowy z j. niemieckim Poznań

O nas…Od kilkunastu lat zajmujemy sięnbsp;monitoringiem niemieckich mediów. Na czym to polega? Przeszukujemy tysiące artykułów prasowych, setki godzin nagrań programów z radia i telewizji oraz przemierzamy meandry Internetu, aby wybrać tylko te informacje, które są interesujące dla naszych klientów. Z naszych raportów korzystają najważniejsze niemieckie ministerstwa, jak również duże firmy i organizacje.nbsp;Młodszy specjalista ds. monitoringunbsp;Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za obróbkę graficzną artykułów z prasy tradycyjnej, nauczysz się selekcjonować informacje z sieci, radia i TV. Staramy się dostosować zakres obowiązków do zainteresowań pracownika.nbsp;nbsp;nbsp;Oferujemy:- wynagrodzenie wzrastające wraz z poziomem umiejętności, - elastyczny grafik (możliwość dostosowania do innych zajęć, minimum 60 godzin miesięcznie, również cały etat),- możliwość odbycia praktyk studenckich, - możliwość wejścia na ścieżkę szkolenia pozwalającą objąć stanowisko Lidera Zespołu,- prac ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-15

Praca BIUROWA Bricomarche Chodzież - FAKTURZYSTKA Chodzież
Praca BIUROWA Bricomarche Chodzież - FAKTURZYSTKA Chodzież

Bricomarché to jedna z najszybciej rozwijających się sieci sklepów typu „dom i ogród”. W Polsce zbliżamy się do 200 punktów sprzedaży, a w Europie jest już nas prawie 700W związku z otwarciem kolejnego naszego sklepu w CHODZIEŻY poszukujemy pracowników na następujące stanowisko: Pracownik biurowy FAKTURZYSTKAnbsp; Zakres obowiązków: - ewidencja dokumentów zakupu - wprowadzanie faktur do systemu - bieżąca obsługa biura (poczta/obieg dokumentów) - generowanie raportów - obsługa reklamacjinbsp; Czas pracy: od poniedziałku do piątku od 8 do 16nbsp; Wymagania: - BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA - odpowiedzialność i skrupulatność - komunikatywność - umiejętność pracy w zespole - gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendynbsp; Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - umowę na czas określony - przyjazną atmosferę - szkolenia z zakresu wykonywanych zadańnbsp; Prosimy o przesłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:nbsp; „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartyc ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Asystent technologa konstruktora Wolsztyn
Asystent technologa konstruktora Wolsztyn

Poszukujemy osoby na stanowisko:Asystent technologa konstruktora, która będzie odpowiedzialna za wykonywanie zdjęć i ich obróbkę, wykonywanie szkiców, schematów, rysunków technicznych, opracowanie instrukcji maszyn i urządzeń oraz instalacji.nbsp;Wymagania niezbędne dla kandydatów:wykształcenie średnie np. technikum, w trakcie studiów lub wyższenbsp;Czego od Ciebie wymagamy:- bardzo dobra znajomość rysunku technicznego-dobra znajomość programu środowiska CAD, Solid Edge, AutoCAD, Inventor, Alibre-dobra znajomość programów do obróbki graficznej Corel, Adobe Photoshop- znajomość norm technicznych-umiejętność biegłej obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet biurowy), w tym szczególnie umiejętność biegłego komputeropisania-znajomości zasad rysunku technicznego nbsp;Za Twoją pracę oferujemy:- gwarantowane wynagrodzenie podstawowe orazzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - możliwość rozwoju zawodowego- stałą formę współpracy- niezbędne narzędzia pracynbsp;Zainteresowane osoby prosimy ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Dyspozytor Międzynarodowy (zarządzanie procesem transportowym) Warszawa
Dyspozytor Międzynarodowy (zarządzanie procesem transportowym) Warszawa

Ewals Cargo Care istnieje już od ponad 100lat. POSZUKUJEM OSÓB GODNYCH ZAUFANIA. (praca biurowa-transport)nbsp;EWALS:nbsp;https://www.youtube/watch?v=Yhc4Le5WGPcMIEJSCE PRACY: Warszawa WŁOCHYnbsp;Jakie wymagania należy spełniać do wykonywania pracy dyspozytora w transporcie międzynarodowym, aby dostać szansę zatrudnienia obejmującym pełne szkolenie początkowe pod okiem profesjonalistów?nbsp;Czy trzeba mieć wykształcenie kierunkowe? Nie.nbsp;Oczekujemy:gt;gt;gt; chęci rozwoju osobistego w branży transportu międzynarodowego;gt;gt;gt;gotowości do pracy zmianowej (6-14h; 14-22h);gt;gt;gt;znajomości specyfiki pracy biurowej; (pakiet office, obsługa sprzętu IT, praca z danymi)gt;gt;gt;b.dobrej organizacji pracy;gt;gt;gt;wysokiej kultury osobistej;gt;gt;gt;znajomości j. angielskiego - w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (w mowie i piśmie)- WARUNEK KONIECZNY.gt;gt;gt;znajomość j. rosyjskiego/ukraińskiego lub białoruskiego będzie DUŻYM atutem.gt;gt;gt;znajomości przepisów trans ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-13

Asystentka Zarządu-sekretarka Warszawa
Asystentka Zarządu-sekretarka Warszawa

Firma Athenasoft, producent oprogramowania dla budownictwa poszukuje kandydatki na stanowisko:nbsp;Asystentka Zarządu - SekretarkaMiejsce pracy-Warszawanbsp;Obowiązki:nbsp;·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;organizacja prawidłowego obiegu dokumentów w firmie (rejestrowanie korespondencji wpływającej, przekazywanie dokumentów)obsługa centrali telefonicznej·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;przygotowywanie korespondencji wychodzącej (listy polecone, paczki), prowadzenie ewidencji wysłanych przesyłek·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;przyjmowanie i obsługa gości, organizacja spotkań·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;zaopatrzenie firmy w niezbędne materiały biurowe ·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;prowadzenie kasy·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;dbanie o estetykę biura·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;prowadzenie listy obecności, ewidencji urlopów·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;inne prace administracyjne i biurowe·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp; ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-15

Pracownik biurowy Zgorzelec
Pracownik biurowy Zgorzelec

Pracownik Biurowynbsp;nbsp;Opis stanowiskaanaliza, przetwarzanie inbsp;przygotowywanie dokumentów,kontrola obiegu dokumentów,modyfikacja i rozwój dokumentów już istniejących,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów, wprowadzanie danych do systemu,bieżąca koordynacja zleceń,kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą,dbanie o pozytywny wizerunek firmy,wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego,Wymaganiawykształcenie średnie,doświadczenie w pracy biurowej minimum 3 lata,zdolność do logicznego myślenia,prawo jazdy kat. B,znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,umiejętność sprawnej obsługi komputera,kreatywność, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,umiejętność samodzielnej organizacji pracy,nbsp;Oferujemyciekawą i stabilną pracę,atrakcyjne warunki zatrudnieni ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-13

Praca w biurze | przedłużanie umów - 17,50 zł/h - elastyczny grafik Warszawa
Praca w biurze | przedłużanie umów - 17,50 zł/h - elastyczny grafik Warszawa

Samodzielne stanowisko? Atrakcyjne zarobki? Młoda, zgrana ekipa? Czytaj dalej!W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy młodych osób do nowego projektu sprzedażowego.nbsp;Co możesz zyskać?pracę na podstawie umowy zleceniapełny lub niepełny etat w zależności od preferencji kandydatawdrożenie do pracy - szkolenie wstępne, które pozwoli poznać CI produkty i rozwiązania naszej firmystałe wsparcie lidera zespołuatrakcyjne warunki wynagrodzenia (zasadnicze oraz system premiowy)stabilność zatrudnienia oraz możliwość rozwoju kompetencji zawodowychniezbędne narzędzia pracy - komputer, telefonnbsp;Jakie będą Twoje zadania?wsparcie w bieżącej obsłudze klienta i realizacji zamówieńpromowanie i sprzedaż produktówdbałość o relację z klientami i udzielanie odpowiedzi na ich zapytaniapełnienie roli doradcy w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzebkształtowanie dobrego wizerunku firmynbsp;Czego oczekujemy od ciebie?umiejętności pracy w grupiezdolności do rozwiązywania problemó ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

specjalista ds handlu po architekturze krajobrazu Legnica
specjalista ds handlu po architekturze krajobrazu Legnica

Od kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań: · osoba po studiach po kierunku architektura krajobrazu lub pochodny - WARUNEK KONIECZNY · odpowiedzialność, życzliwość, punktualność, rzetelność i uczciwość, · umiejętność komunikacji w kontaktach z klientem, · entuzjazm, inicjatywa i zaangażowanie w pracę, · rozwiniętej umiejętności identyfikowania potrzeb i oczekiwań klientów, · dyspozycyjność (praca na dwie zmiany od poniedziałku do piątku: I od 7:00 do 15:00, II od 12:00 do 20:00 oraz w co drugą sobotę od 7:00 do 15:00), · umiejętność obsługi komputera, · zainteresowania związane z roślinami. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: · profesjonalną obsługę klientów zgodnie ze standardami firmy, · wystawianie faktur, · zamawianie i przyjmowanie towarów, · robienie cen, · wprowadzanie towarów na magazyny w komputerze, · pr ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Osobista Asystentka Prezesa Zarządu Warszawa
Osobista Asystentka Prezesa Zarządu Warszawa

Ogólnopolska firma z branży marketingowej i telemarketingowej poszukuje Osobistej Asystentki Prezesa Zarządu.nbsp;Miejsce pracy: Warszawa ul. Kruczanbsp;Zakres obowiązków:Ścisła współpraca z Prezesem firmy,Prowadzenie i koordynacja kalendarza,Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,Organizacja i rozliczanie podróży służbowych,Przygotowywanie pism, dokumentów i zestawieńRealizacja bieżących zadań zlecanych przez Prezesa ZarząduOd kandydatów oczekujemy:Dobrej organizacji czasu pracy i samodzielności w działaniuPełnej dyspozycyjności czasowej (wymóg konieczny)Dobrej znajomości pakietu MS OfficeZaangażowania i inicjatywy w wykonywaniu powierzonych obowiązkówZaangażowania w układzieBłyskotliwości i charyzmy w codziennej pracynbsp;Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieNienaganna dykcja i prezencjaWysokiej kultury osobistejGotowość do wspólnych częstych kilkudniowych podróży służbowych krajowych oraz zagranicznychnbsp;Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Pracownik administracyjno -biurowy Piotrków Trybunalski
Pracownik administracyjno -biurowy Piotrków Trybunalski

Agencja Usług Oświatowych Ośrodek Szkolenia Kierowców „OLIMP” s.c. w ramach projektu unijnego, zaprasza osoby bezrobotne lub niepełnosprawne na BEZPŁATNE SZKOLENIE Pracownik administracyjno - biurowynbsp;DLA KAŻDEGO:nbsp;nbsp;-stypendium szkoleniowego ok. 660,00zł oraz zwrot kosztów dojazdu,-3 miesięczny płatny staż zawodowy ok.3000,00zł /3m-cenbsp;W przypadku podpisania umowy o pracę po szkoleniu, staż nie jest obowiązkowy !!!nbsp;Wszystko DARMO!!! ZAPRASZAMY - duża liczba miejsc!!!nbsp;Osoby zainteresowane prosimy o zgłaszanie się do biura OLIMPnbsp;nbsp;Al. Armii Krajowej 22A w Piotrkowie Trybunalskim nbsp;Informacja Tel. 447 - - lub 506 - -

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-13

Spedytor międzynarodowy Pleszew
Spedytor międzynarodowy Pleszew

Aktualnie poszukujemy osobę na stanowisko spedytora międzynarodowego na busy plandeki do 3,5T Oferujemy szkolenie przygotowujące do pracy na tym stanowisku !!! Miejsce pracy: Pleszew Opis stanowiska: • Organizacja transportów cało pojazdowych na terenie UE • Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie współpracy z obecnymi klientami • Organizacja, nadzór oraz bieżąca obsługa zleceń transportowych w zakresie spedycji Oczekujemy: • pewności siebie, otwartości, umiejętności negocjacyjnych • znajomości języka niemieckiego i/lub angielskiego • odporności na stres oraz umiejętności pracy pod presją czasu • komunikatywności, • samodzielności i dynamizmu w działaniu, • dobrej organizacji własnej pracy, Oferujemy: • stabilne warunki zatrudnienia, • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, • pracę w przyjaznej atmosferze, • stanowisko z perspektywą rozwoju • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + p ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Kancelaria Notarialna w Krakowie - Dębniki, zatrudni pracownika Kraków
Kancelaria Notarialna w Krakowie - Dębniki, zatrudni pracownika Kraków

Kancelaria Notarialna w Krakowie przy Rynku Dębnickim zatrudni osobę z doświadczeniem w zakresie sporządzania projektów aktów notarialnych. nbsp; Zakres czynności:- sporządzanie projektów aktów- obsługa biurowa- kontakt z klientaminbsp;Wymagania:- doświadczenie w pracy na podobny stanowisku- wysoka kultura osobista, sumienność i dokładność- ukończone studia prawnicze oraz znajomość przepisów z zakresu pracy notariuszanbsp;W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej zastrzegamy możliwość przeprowadzenia testu ze znajomości przepisów.nbsp;Zastrzegamy możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.nbsp;Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie CV zawierającego również zdjęcie i numer kontaktowy, wraz z listem motywacyjny poprzez formularz kontaktowy. W przesyłanym CV prosimy o zawarcienbsp;klauzuli czy kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych także na potrzeby przyszłych rekrutacji.nbsp;Aplikując na stanowisko kandydat zgadza się na przetwarzanie przez Kancelarię ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-15

(EM) Szkolenie i staż - Pracownik Biurowy! Rzeszów
(EM) Szkolenie i staż - Pracownik Biurowy! Rzeszów

ICR oferuje szkolenie oraz staż na 5 miesięcy, na stanowisku: Pracownik Biurowy Oferta jest skierowana do osób NIEPEŁNOSPRAWNYCH,w wieku 18-64 które są : -osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym z powodu niepełnosprawności - osobami bezrobotnymi lub biernymi zawodowo - zamieszkują na terenie województwa podkarpackiego W ramach wspomnianego szkolenia zawodowego uczestnikom przysługuje: - dodatek szkoleniowy - catering na zajęciach szkoleniowych - materiały i pomoce dydaktyczne - poradnictwo prawne, psychologiczne - szkolenie zawodowe - szkolenie kompetencyjne - doradztwo zawodowe - 5 miesięcy stażu po zakończeniu kursu -1315, 70zł miesiąc Po zakończeniu szkoleń otrzymają Państwo zaświadczenie o ich ukończeniu oraz certyfikat potwierdzający nabycie kwalifikacji na tym stanowisku. Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV. Ilość miejsc na kurs ograniczona.

Region : Podkarpackie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Specjalista ds. turystyki Warszawa
Specjalista ds. turystyki Warszawa

Fostertravel jest dynamicznie rozwijającym się internetowym biurem podróży. Tworzymy zgrany zespół pracowników o wysokich kwalifikacjach, specjalistów ds. turystyki. Należymy do elitarnego grona agentów biur między innymi TUI, Itaka, Rainbow. Regularnie otrzymujemy nagrody i wyróżnienia za profesjonalną obsługę Klientów i doskonałe wyniki sprzedaży.Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: specjalista ds. Turystyki.Jeśli chciałabyś dołączyć do naszego zespołu - aplikuj.nbsp;Od kandydatów aplikujących na stanowisko oczekujemy:nbsp; -doświadczenia w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży ofert turystycznych-znajomości geografii oraz zagadnień turystyki zagranicznej-wykształcenie min. średnie-znajomości systemu rezerwacyjnego Merlinx-komunikatywności, sumienności i zaangażowania-umiejętności pracy w zespole i efektywnej organizacji pracy własnej-pasji poznawania światanbsp;Oferujemy:-ciekawą pracę w Centrali Biura Fostertravel w Warszawie-przyjazną atmosferę w zespole-umowę o pracę-atrakc ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-15

( Zielona Góra) Pracownik Biurowy- Szkolenie i staż Zielona Góra
( Zielona Góra) Pracownik Biurowy- Szkolenie i staż Zielona Góra

Zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie współfinansowanym z EFS. Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów. Oferujemy Szkolenie i Staż (3 miesiące) na Pracownika biurowego. Projekt skierowany jest do osób: -bezrobotnych, -długotrwale bezrobotnych, -osób niepełnosprawnych, -w wieku 18-64, -zamieszkujących powiat zielonogórski: Zabór, Trzebiechów, Świdnica, Sulechów, Nowogród Bobrzański, Kargowa, Czerwieńsk, Bojadła, Babimost. Oferujemy stypendium szkoleniowe w wysokości 701,6 zł brutto, stypendium stażowe 1315,70 zł brutto. Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów. Proszę przesyłać CV lub kontakt tel. 733 - -

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-13

Bezpłatne szkolenia - Pracownik biurowy Łódź
Bezpłatne szkolenia - Pracownik biurowy Łódź

Studium NT realizuje bezpłatne szkolenia w ramach projektów unijnych dla osób, które ukończyły 30 lat, są bezrobotne lub bierne zawodowo i zamieszkują obszar rewitalizacji miasta Łodzi (wykaz ulic i budynków z obszaru rewitalizacji znajduje się na naszej stronie internetowej www.studiumnt/szansa Oferujemy darmowe szkolenie z zakresu: Pracownik biurowy. W ramach projektu zapewniamy: - stypendium szkoleniowe, - ciepły posiłek, - zwrot kosztów dojazdu. Każdy uczestnik skorzysta również z doradztwa zawodowego, wsparcia psychologicznego, pośrednictwa pracy oraz indywidualnych konsultacji w zakresie prawa pracy. Po odbytym szkoleniu zapewniamy płatny staż zawodowy. Mile widziane osoby z niepełnosprawnościami. Więcej informacji: pod nr 426 - - , w biurze projektu Łódź Pomorska 40.

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Spedytor z językiem niemieckim Pilne ! Pyskowice
Spedytor z językiem niemieckim Pilne ! Pyskowice

Firma Nowatrans Sp.z o.o. jest liderem na rynku transportu międzynarodowego. W chwili obecnej flota liczy ok. 100 ciągników marki Merceds-Benz. Wszystkie ciągniki serwisowane wyłącznie w autoryzowanych stacjach Mercedes - Benz. Od 2009 roku, dzięki własnej Stacji Obsługi posiadającej autoryzację Mercedes - Benz, każdy samochód, co 20.000 KM poddawany jest przeglądowi co gwarantuje bezawaryjność także najstarszych 4-letnich pojazdów.nbsp;Firma transportowa Nowa Trans Sp. z o.o. zatrudni osobę na stanowisko spedytora.nbsp;nbsp;Spedytor z Językiem NiemieckimMiejsce pracy:nbsp;Pyskowicenbsp;Wymagania:nbsp;dobra znajomość języka niemieckiego,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.nbsp;Oferujemy:nbsp;pracę w młodym zespole,możliwość rozwoju,atrakcyjne wynagrodzenie,praca pn-pt.nbsp;

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-15

Młodszy specjalista ds. rozwoju kultury ryzyka Warszawa
Młodszy specjalista ds. rozwoju kultury ryzyka Warszawa

Młodszy specjalista ds. rozwoju kultury ryzyka (umowa zlecenie) Każdy bank ma na co dzień do czynienia z ryzykiem i musi w zdecydowany sposób sobie z nim radzić. Jeśli chcesz poznać zasady tworzenia silnej kultury ryzyka w banku, dowiedzieć się, co trzeba zrobić, aby przygotować pracowników do zarządzania ryzykiem na każdym stanowisku pracy, ta oferta pracy jest dla Ciebie. Szukamy właśnie Ciebie, jeśli: Jesteś absolwentem/tką ekonomii, zarządzania (lub nauk pokrewnych), albo jeszcze się uczysz Znasz język angielski w mowie i w piśmie na tyle dobrze, że w kontaktach nie potrzebujesz używać tłumacza Potrafisz korzystać z pakietu MS Office - zwłaszcza Excel, Word i Power Point nie mają przed Tobą tajemnic Posiadasz umiejętność analizowana zjawisk – umiesz podejść do tematu z różnego punktu widzenia i przenosić wnioski na pokrewne obszary Pisanie tekstów w języku polskim nie sprawia Ci problemu Łatwo komunikujesz się i współpracujesz z innymi, czyl ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Pracownik biurowy - wysokie zarobki Poznań
Pracownik biurowy - wysokie zarobki Poznań

Zakres obowiązków:

• Prace biurem związane z administracyjną obsługą klienta tj. przygotowanie dokumentacji niezbędnej do obsługi klienta przez Handlowca,
• Wystawianie i przyjmowanie faktur,
• Obsługa poczty elektronicznej i tradycyjnej,
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
• Kontakt z klientemnbsp;

Wymagania:

• Wykształcenie min. średnie,
• Biegła obsługa pakietu MS Office,
• Umiejętność pracy w zespole,
• Umiejętność organizacji dnia pracy,
• Odpowiedzialność i skrupulatność,
• Umiejętność pracy w zespole
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,

nbsp;Oferujemy :

• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• Atrakcyjne wynagrodzenie – 3000 zł netto na początek
• Szkolenia wprowadzające,
• Stałe wynagrodzenie z premią zadaniową,
• Prace od poniedziałku do piątku
• Przyjazna atmosferę w firmienbsp;

Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie swojego CV przez portal .nbsp;

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie r ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Praca biurowa - obsługa Programu Lojalnościowego. Poznań
Praca biurowa - obsługa Programu Lojalnościowego. Poznań

Praca dla studentów zaocznych - samodzielne stanowisko wspomagające do programu lojalnościowego.nbsp;Praca na pełen etat w naszym biurze polegająca na odbieraniu i wykonywaniu telefonów (tylko do/od uczestników Programu) oraz wprowadzaniu danych do systemu.nbsp;Od kandydatów wymagamy:• Sumienności i skrupulatności,• Umiejętność organizacji własnej pracy,• Mile widziane doświadczenie w pracy z infolinią,• Punktualności,• Statusu osoby uczącej się zaocznie.nbsp;Oferujemy:• Stałą pracę od poniedziałku do piątku (9:00 do 17:00) w centrum Poznania (ul. Gajowa, koło Starego Zoo),• Przyjazną atmosferę pracy w niedużym zespole,• Wynagrodzenie 2300 zł netto (umowa zlecenia).nbsp;Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV w wiadomości.

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Asystent/ ka Dyspozytora transportu międzynarodowego Warszawa
Asystent/ ka Dyspozytora transportu międzynarodowego Warszawa

Oczekiwania: Znajomość branży TSL/ mile widziane doświadczenie w transporcie lub logistyce Praktyczna znajomość języka niemieckiego lub/ i angielskiego Znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) Umiejętność organizowania pracy Umiejętność terminowego realizowania powierzonych zadań i pracy w grupie. nbsp; Oferujemy: Umowę o pracę z pakietem socjalnym Zatrudnienie w międzynarodowym koncernie Rozwój kompetencji zawodowych Niepowtarzalną atmosferę w pracy Możliwość połączenia życia zawodowego z rodzinnym

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-13

Pracownik Biurowy ze stopniem niepełnosprawności Łódź Łódź
Pracownik Biurowy ze stopniem niepełnosprawności Łódź Łódź

PRACOWNIK W DZIALE ROZWOJU W ŁODZI. Zakres obowiązków:·nbsp;bieżąca, kompleksowa obsługa biura w tym sprawdzanie i odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń biurowych,·nbsp;nadzór nad dokumentami firmowymi,· przygotowywanie umów, ofert handlowych,· organizacja pracy własnej w celu prawidłowego funkcjonowania biura,· działania zgodne z interesem Firmy· dbanie o dobry wizerunek Firmy.Wymagania:Do współpracy zapraszamy kandydata, który:· posiada orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – warunek konieczny, • posiada wykształcenie wyższe lub średnie, • ma zdolność do łatwego i szybko przyswaja nowych zagadnień, • cechuje go duża samodzielność w działaniu, • bardzo dobrze planuje i organizuje pracę własną, • posiada łatwość w nawiązywaniu kontaktów, • dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych, • posiada prawo jazdy kat. B,· mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, • mile widziana znajomość języka angielskiego/lub innego. Oferuj ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Executive Assistant - Vacancysoft Warszawa
Executive Assistant - Vacancysoft Warszawa

We are looking for an Executive Assistant to support Executive Manager in our team in Warsaw. You will manage business-related administrative tasks. Executive Assistant Responsibilities:Supporting basic commercial and operational activities to get 360 understanding of the businessAct as a point of contact for customers, provide Customer Service (answering e-mails with client’s request) Supporting your manager with basic bookkeeping tasks.Researching and conducting data to prepare documents as requested by Executive Manager Opening, sorting and distributing incoming emails, and other correspondence.Filing and retrieving documents/invoices.Helping prepare for meetings/ organizing events.Making travel arrangements as requested.Performing office duties that include ordering supplies. Answering phones and routing calls to the correct person or taking messages.Provide general administrative support.nbsp;Executive Assistant Requirements:Quick learnerUnderstanding of entire MS Office suite.Abi ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Spedytor doświadczony do prowadzenia 2 busów Bydgoszcz
Spedytor doświadczony do prowadzenia 2 busów Bydgoszcz

Nawiąże długotrwałą współpracę z doświadczonym Spedytorem, który będzie prowadził wyłącznie moje auta. Zapraszam

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Specjalista ds. administracji Wrocław
Specjalista ds. administracji Wrocław

Jesteśmy firmą deweloperską, od 10 lat specjalizujemy się w kompleksowej realizacji obiektów mieszkalnych. W związku z rozwojem M3 Invest poszukuje kandydatów na stanowisko SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH/ SPRZEDAŻYnbsp;Opis stanowiska:bieżąca obsługa biura Spółki (m.in. obsługa korespondencji pocztowej oraz e-mail, obsługa telefoniczna)zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacjiwsparcie Zarządu w koordynowaniu spotkań i kalendarzaprzygotowanie pism i dokumentówobsługa administracyjna biurasporządzanie raportów i zestawień na potrzeby przełożonegowykonywanie zadań z zakresu marketingu i sprzedażynbsp; Wymagania:zdolności organizacyjnekreatywnośćodwagacharyzma, pozytywna energiadyspozycyjnośćterminowość w realizacji założonych działańwysoko rozwinięte poczucie etyki biznesowejzdolność pracy pod presją czasudobra znajomość programów Officeznajomość branży budowlanej lub nieruchomości będzie dodatkowym atutemznajomość programów projektowych (Autocad, SketchUp, Phot ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-13

Specjalista ds. jakości Warszawa
Specjalista ds. jakości Warszawa

CRL Sp. z o. o. od 1990 roku jest wiodącą firmą na rynku usług związanych z wynajmem i serwisem odzieży roboczej, ochronnej i szaf odzieżowych. Jako nieliczni oferujemy naszym klientom kompleksową, satysfakcjonującą obsługę. Naszymi najcenniejszymi aktywami są pracownicy, którzy wykorzystują najnowocześniejsze i innowacyjne technologie, gwarantując niezmiennie najwyższą jakość usług. Nasze starania zostały
 docenione w prestiżowych rankingach: Diamenty Forbesa oraz Gepardy Biznesu. Jeśli wykonujesz swoją pracę z pełnym zaangażowaniem, masz doświadczenie i kompetencje dołącz do naszego zespołu. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. jakości miejsce pracy: Radom Opis stanowiska: - nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu zarządzania jakością, - optymalizacja procesów i procedur obowiązujących w Spółce, - dokumentowanie systemu jakości, - planowanie, przeprowadzanie i dokumentowanie audytów wewnętrzny ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-12

Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim Niepołomice
Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim Niepołomice

Zatrudnimy osobę na stanowisko pracownik administracyjno -biurowy.Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i w piśmie.Elastyczne godziny pracy. Praca od poniedziałku do piątku.Do obowiązków osoby zatrudnionej na proponowanym stanowisku będzie należało:-rozliczanie kosztów administracyjnych ,-wprowadzanie danych do systemu,-odpisywanie na maila do kontrahentów.Bardzo prosimy osoby zainteresowane o wysyłanie Cv na adres mailowy podany w ogłoszeniu.

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Pracownik biurowy z j.niemieckim lub francuskim Warszawa
Pracownik biurowy z j.niemieckim lub francuskim Warszawa

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach. Pracownik biurowy z j.niemieckim lub francuskim Opis stanowiska: - Kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem biznesowym, - Wprowadzanie danych do systemu, - Przygotowywanie i korekta dokumentacji w j. obcym, - współpraca z innymi działami firmy, - przygotowywanie raportów tygodniowych i miesięcznych, Wymagania: - Zaawansowany język niemiecki LUB francuski, - Komunikatywna znajomość języka angielskiego, - Otwartość na nowe wyzwania oraz komunikatywność, - Otwartość, komunikatywno ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-13

Osoby ds. rejestracji i pakowania dokumentów Sady
Osoby ds. rejestracji i pakowania dokumentów Sady

Osoby ds. rejestracji i pakowania dokumentów Twoje codzienne czynności to m.in.: • pakowanie i protokołowanie dokumentów u Klienta oraz w magazynie IM • administrowanie dokumentami • przygotowanie dokumentów do rejestracji • porządkowanie dokumentów • weryfikacja dokumentów • wyszukiwanie dokumentów na zlecenie Klienta • praca przy komputerze (wprowadzanie danych do systemu) Dołącz do nas jeśli: • znasz pakiet MS Office • jesteś na początku swojej kariery zawodowej i chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie. My wszystkiego Cię nauczymy. • potrafisz efektywnie organizować swój czas i pracę • cechuje Cię punktualność, odpowiedzialność oraz rzetelność W zamian oferujemy: • elastyczną formę współpracy w oparciu o umowę zlecenie (od zaraz) • szkolenia wdrażające oraz możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych • regularnie i terminowo wypłacane wynagrodzenie • miłą i przyjazną atmosferę pracy

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-13

Osoby do pakowania dokumentów Reguły
Osoby do pakowania dokumentów Reguły

Osoby do pakowania dokumentów Twoje codzienne czynności to m.in.: • pakowanie i protokołowanie dokumentów u Klienta Dołącz do nas jeśli: • znasz pakiet MS Office • jesteś na początku swojej kariery zawodowej i chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie. My wszystkiego Cię nauczymy. • potrafisz efektywnie organizować swój czas i pracę • cechuje Cię punktualność, odpowiedzialność oraz rzetelność W zamian oferujemy: • elastyczną formę współpracy w oparciu o umowę zlecenie (od zaraz) • szkolenia wdrażające oraz możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych • regularnie i terminowo wypłacane wynagrodzenie • miłą i przyjazną atmosferę pracy

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Pracownik ds. Administracji Logistyki Świecko Warszawa
Pracownik ds. Administracji Logistyki Świecko Warszawa

Grupa FIEGE jest jedną z największych prywatnych firm w Europie specjalizującą się w logistyce kontraktowej.nbsp;nbsp;W związku z rozwojem działalności firmy donbsp;oddziału w Świeckunbsp;poszukujemy kandydata na stanowisko: pracownik ds. administracji logistyki.nbsp;Opis stanowiska:Budowanie trwałych relacji z KlientemObsługa systemu magazynowegoPrzygotowanie dokumentów do przyjęcia i wysyłki towaru z magazynuObsługa zwrotów towaru, wyjaśnienie niezgodnościRozpatrywanie reklamacjiSporządzanie raportówArchiwizacja dokumentacjiWymagania:Komunikatywna znajomość języka angielskiegoDobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)Mile widziane doświadczenie w obsłudze KlientaUmiejętności analityczneZdolności komunikacyjneDobra znajomość systemu MagazynowegoOferujemy:Stałość zatrudnienia w oparciu o pełno etatową umowę o pracęMożliwość rozwoju zawodowego z jasno określonymi warunkamiPrzyjazną atmosferę w ambitnym i wspierającym Cię zespolePrzejrzysty system premiowy dostosowany do wyko ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-12

AD Ubezpieczenia- konsultant ubezpieczeniowy Gdynia
AD Ubezpieczenia- konsultant ubezpieczeniowy Gdynia

Agencja ubezpieczeniowa zatrudni osobę do bezpośredniej obsługi klientów w siedzibie firmy w Gdyni. Poszukujemy osoby spełniającej kryteria: - min. średnie wykształcenie - doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta (min. 2 lata) - niekaralność - komunikatywność oraz łatwość w przyswajaniu wiedzy - znajomość obsługi programów i urządzeń biurowych - prawo jazdy kat. B mile widziane - znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutemnbsp; Gwarantujemy umowę o pracę, atrakcyjne zarobki (stałe wynagrodzenie + premia), pracę w młodym, ambitnym zespole, szkolenia zawodowe oraz personalne. Chcesz do nas dołączyć? Wyślij swoje CV i list motywacyjny na adres e mail.nbsp;Prosimy o dodanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego prz ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Asystent/Asystentka prawna do Działu obsługi prawnej Kraków
Asystent/Asystentka prawna do Działu obsługi prawnej Kraków

FUNDUSZ HIPOTECZNY YANOK nbsp;Specjalistyczna polska firma finansowa, oferująca atrakcyjne pożyczki hipoteczne dla firm oraz oferująca Weksle Inwestycyjne Nieruchomościowe dla inwestorów.Fundusz należy do Grupy KRN Media, która ma ponad 25 letnią tradycję funkcjonowania na rynku nieruchomości, obsługi rynku nieruchomości oraz inwestycji powiązanych z nieruchomościami.nbsp;Zatrudni na stanowisko:nbsp;ASYSTENT/ASYSTENTKA PRAWNADziału Obsługi Prawnej umów pożyczek nbsp;nbsp;Miejsce pracy: Kraków Region: małopolskienbsp;Zakres obowiązków:Stałe wsparcie działań prezes Zarządu;Sporządzanie raportów, zestawień oraz innych dokumentów na potrzeby Zarządu;Współpraca z innymi działami firmy oraz nadzór nad przestrzeganiem procedur wewnętrznych;Analiza prawna nieruchomości mających stanowić zabezpieczenie pożyczek;Wizje lokalne nieruchomości (wymagane czynne prawo jazdy kat. B) wraz z przygotowaniem dokumentacji z wizytacji;Bieżąca obsługa prawna istniejących umów pożyczek wraz z ich monitoringiem ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Młodszy Spedytor Międzynarodowy Warszawa
Młodszy Spedytor Międzynarodowy Warszawa

O nasGłównym przedmiotem naszej działalności są krajowe i międzynarodowe usługi transportowe cało pojazdowe i drobnicowe. Dodatkowo zajmujemy się magazynowaniem towaru.Jesteśmy nowoczesną firmą logistyczną, która idzie z duchem czasu i szybko dostosowuje się do realiów rynku. Nasze kompleksowe rozwiązania w obszarze organizacji transportu TIR są odpowiedzią na zapytania klientów.nbsp;nbsp;Ofertę kierujemy do młodych energicznych osób bez doświadczenia w spedycjinbsp;Młodszy Spedytor MiędzynarodowyMiejsce pracy: Warszawanbsp;Główne obowiązkinbsp;-nbsp;Aktywne pozyskiwanie zleceń transportowych-nbsp;Zapewnienie odpowiednich środków transportowych w celu realizacji zleceń Klientów-nbsp;Kontrola przebiegu procesu transportowego i rozwiązywanie wszelkich problemów powstałych podczas procesu-nbsp;Budowanie prawidłowych relacji z Klientami oraz Przewoźnikami-Utrzymanie wysokiej jakości świadczonego zakresu usług-nbsp;Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji oraz dokumentów, w tym raporto ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-14

Pracownik biurowy Częstochowa
Pracownik biurowy Częstochowa

Ogólnopolska Fundacja pomagająca chorym dzieciom poszukuje pracownika biurowego. Miejsce pracy: Częstochowa ul. Wilsona 30 lokal B4 Obowiązki: • Obsługa urządzeń biurowych • Wysyłka korespondencji • adresowanie kopert • Inne bieżące obowiązki Oferujemy: • praca zmianowa (6-14, 12-20) • umowa zlecenie, dzieło • Wynagrodzenie: 2200 zł netto (na rękę) Wymagamy: • Znajomości podstawowych programów Office • Zaangażowanianbsp;Zadzwoń i umów się na rozmowę - Tel. 572 - -

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-12

Pracownik Zakładów Bukmacherskich - Pracownik Biurowy Dąbrowa Górnicza Dąbrowa Górnicza
Pracownik Zakładów Bukmacherskich - Pracownik Biurowy Dąbrowa Górnicza Dąbrowa Górnicza

Prężnie rozwijający się legalny bukmacher na polskim rynku powiększa zespół w oddziałach SUPERBET. Mamy ambitne plany. Pomóż nam je zrealizować. Przed nami dużo wyzwań, ale i satysfakcji, z realizacji planów. Jeśli masz w sobie pasję, energię, zapał i kreatywny potencjał, zapraszamy do współpracy!nbsp;Poszukujemy :Pracowników punktów przyjmowania zakładów. Praca w systemie równoważnym, również w weekendy oraz godzinach wieczornych.nbsp;Poszukujemy Pracowników na terenie: Dąbrowa GórniczaObowiązki :• Profesjonalna obsługa Klienta• Rzetelna ekspozycja produktów• Przyjmowanie kuponów• Obsługa komputera, drukarek• Dbanie o dobry wizerunek firmynbsp;Wymagania:• Wykształcenie min. średnie• Znajomość komputera• Wysoka kultura osobista• Rzetelność• Uczciwość i odpowiedzialność• Komunikatywność• Umiejętność pracy w zespole• Dyspozycyjność• Zaangażowanie• Punktualność• Mile widziane doświadczenie w handlu• Mile widziane zainteresowanie sportemnbsp;Oferujemy :• atrakcyjne wynagrodzenie + system p ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-13

PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO -producent drzwi stalowych- JAKRA Płochocin
PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO -producent drzwi stalowych- JAKRA Płochocin

Firma Jakra Corporation Sp. z o.o.z Płochocina (gm. Ożarów Maz) zatrudni osobę do działu handlowego.Branża - ślusarka otworowa.Mile widziana znajomość tematyki, bardzo dobra obsługa komputera, ExelPraca 8h w biurze w Płochocinie ( dogodny dojazd PKP - od Warszawa Śródmieście 20 min)nbsp;nbsp;

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-12

Pracownik recepcji placówki oświatowej z j. angielskim Warszawa
Pracownik recepcji placówki oświatowej z j. angielskim Warszawa

Pracownik recepcji placówki oświatowej z językiem angielskim nbsp;Opis stanowiska: •prowadzenie kalendarza placówki •planowanie adaptacji nowych dzieci •obsługa komunikacyna sekretariatu (mail, telefon) •prowadzenie dokumentacji zakupowej •prowdzenie dokumentacji bibliotecznej •organizacja obiegu korespondencji •współpraca z działem księgowości i kadr (obieg dokumentów) •przygotowywanie sprawozdań z rad pedagogicznych •planowanie i przygotowanie imprez programowych przedszkola / szkoły •wsparcie dyrektora w prowadzeniu obowiązkowej dokumentacji placówki Wymagania: •niezależność i wysokie zdolności organizatorskie •precyzyjność i sumienność •dobra znajomość obsługi komputera •doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku •dyspozycyjność •konieczna dobra znajomość języka angielskiego •dobra znajomość języka francuskiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem Oferujemy: •umowa o pracę •dobre warunki płacowe oraz pakiet ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-12

Asystentka / Asystent biura - drobna księgowość Warszawa
Asystentka / Asystent biura - drobna księgowość Warszawa

Poszukujemy osoby która uporządkuje nasze codzienne życie w biurze firmy :-)nbsp;Wymagania:•podstawy księgowości•obsługa komputera a w szczególności MS OFFICE•skrupulatność•systematyczność•konsekwencja i upór w dążeniu do celu na pewno się przydadzą :-)•mile widziane będą osoby z doświadczeniem w budowaniu nowych i porządkowaniu istniejących procesównbsp; Oferujemy:•stałą pracę w oparciu o umowę o pracę lub inną dowolną formę w niepełnym wymiarze godzin (pół etatu)•elastyczne godziny pracy•bezpośrednie wsparcie Zarządunbsp;nbsp;Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji, jednocześnie informujemy iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-13

Aplikant w Kancelarii Adwokackiej Warszawa
Aplikant w Kancelarii Adwokackiej Warszawa

Kancelaria Adwokacka w Warszawie Śródmieściu poszukuje aplikanta, który będzie wsparciem merytorycznym dla adwokatów Kancelarii. Oferujemy bardzo duże doświadczenie procesowe oraz różnorodność wiedzy merytorycznej. Nikt się u nas nie znudzi.Wymagane pogodne usposobienie.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-11

Asystent/ka Biura Warszawa
Asystent/ka Biura Warszawa

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży consultingowej, poszukujemy osoby na stanowisko Asystent/ka Biura. Do głównych zadań osoby na tym stanowisku będzie należało bieżące wsparcie biura, obsługa gości oraz korespondencji i telefonów, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji, kontakt z dostawcami oraz kurierami, zarządzanie kalendarzem spotkań oraz salami konferencyjnymi. Nasz Klient Oferuje: Pracę pełną wyzwań oraz możliwość rozwoju wewnątrz struktur firmy Atrakcyjne wynagrodzenieElastyczne godziny pracyZatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieDogodną lokalizację - Metro Politechnika nbsp;U Kandydatów zwracamy uwagę na: Dobrą znajomość języka angielskiegoNienaganną kulturę osobistą, asertywność i umiejętność pracy w zespoleDużą samodzielność i umiejętność ustalania priorytetówZnajomość pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-12

Global Trade - Pracownik Biura Obsługi Klienta Płońsk
Global Trade - Pracownik Biura Obsługi Klienta Płońsk

Firma Global Trade poszukuje kandydatki / kandydatów na stanowisko:Pracownik Biura Obsługi Klientanbsp;Zakres obowiązków- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych- kontakt z Klientami i kontrahentami- prowadzenie bieżącej dokumentacji- kontrola realizacją wysyłki- dbanie o pozytywny wizerunek firmynbsp;Wymagania- wykształcenie średnie lub wyższe- dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność w działaniach- komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne- umiejętność radzenia sobie ze stresem- znajomość pakietu Officenbsp;Oferujemy- przyjazną atmosferę pracy- stabilne zatrudnienie- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- możliwość rozwoju zawodowegonbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Zainteresowanych powyższą ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji co jest równoznaczne z wyrażeniem poniższej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Global Trade Polska Sp. z o.o. II S.K.A., na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego”. nbsp;Jednocześnie informujemy, że admin ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-13

Asystentka / Asystent biura Kraków
Asystentka / Asystent biura Kraków

Dynamicznie rozwijająca się firma z branży finansowej poszukuje pracownika na stanowisko: Asystent / Asystentka biuranbsp;Poszukujemy osoby zmotywowanej, chcącej się rozwijać zawodowo, ambitnej. Mile widziani studenci studiów zaocznych, ale nie jest to warunek konieczny. Szukamy osoby nie tylko na okres wakacji, praca na dłuższy okres czasu.nbsp;Do obowiązków kandydata należeć będzie:- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi- Kontrola nad obiegiem dokumentów w firmie- Obsługa urządzeń biurowych- Inne zlecone zadania.nbsp;Wymagania:- Dobra znajomość pakietu MS Office oraz komputera- Dyspozycyjność w tygodniu ( od poniedziałku do piątku)- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.nbsp;Oferujemy:- Prace w miłym i ambitnym zespole,- Zdobycie doświadczenia w firmie z branży finansowej- Możliwość rozwoju zawodowego- Elastyczny czas pracy, możliwość ustalenia indywidualnych godzin pracy- Biuro firmy znajduje się na ul Kościuszki w Krakowie- Stabilne zatrudnienie, na początek umowa ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-12

Pracownik biurowy Inowrocław
Pracownik biurowy Inowrocław

Zatrudnimy pracownika biurowego. Mile widziane doświadczenie. Praca od poniedziałku do piątku od 8:00-16:00 w Pakości.

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-13

Specjalista ds. Logistyki Warszawa
Specjalista ds. Logistyki Warszawa

Grupa FIEGE, założona prawie 150 lat temu w Niemczech, jest jednym z największych dostawców usług logistycznych w Europie. W Polsce działamy od 20 lat, a z naszych innowacyjnych rozwiązań korzystają znane, europejskie i światowe marki z branży modowej, motoryzacyjnej, farmaceutyczneji AGD.Jesteśmy laureatami rankingu Najbardziej Pożądany Pracodawca, a także należymy do Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji.Obecnie otwieramy nowy oddział w lokalizacji Osła k. Bolesławca - weź udział w unikalnym doświadczeniu budowania zespołu od podstaw i zostań jednym z pierwszych pracowników!nbsp;Oferujemy:zatrudnienie w firmie, która znalazła się w gronie najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce (tytuł „Gazeli Biznesu 2016”) oraz uzyskała tytuł Solidny Pracodawca Roku 2018,unikalną okazję do udziału w tworzeniu nowego magazynu i zespołu od podstaw,profesjonalne wdrożenie w obowiązki, gruntowne szkolenia,pracownicy zatrudnieni w pierwszej fazie projektu będą się szkolić za granicą ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-12

Koordynator/Opiekun/Serwis/klimatyzacji/chłodnictwa Białystok
Koordynator/Opiekun/Serwis/klimatyzacji/chłodnictwa Białystok

Zatrudnie Panią/Pana na stanowisko biurowe w zakresie kordynowania/nadzorowania nad serwisem w branzy klimatyzacji,chłodnictwa na terenie Województwa Podlaskiego Od Białegostoku do Suwałk.Mozliwosc rozwoju,zagłebienia sie w takowej branzy.Mile widziane doswiadczenie/wiedza w tej branzy pod katem technicznym.Dobre warunki pracy,serdecznie zapraszam.wiecej szczegółów pod telefonem.

Region : Podlaskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-12

Specjalista ds. Obsługi Klienta, Centrum motoryzacyjne DŁUGOŁĘKA Długołęka
Specjalista ds. Obsługi Klienta, Centrum motoryzacyjne DŁUGOŁĘKA Długołęka

Centrum motoryzacyjne HighWay Serwis z siedzibą w Długołęce koło Wrocławia, poszukuje kandydatów na stanowisko SPECJALISTY DS. OBSŁUGI KLIENTAnbsp;Oferujemy:nbsp;- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – wymiar pracy: 8 godzin- Pracę w zespole przyjaznych i doświadczonych, młodych mechaników oraz handlowców, posiadających bardzo dużą wiedzę techniczną w zakresie napraw mechanicznych pojazdów osobowych i dostawczych- Stały rozwój i poszerzanie wiedzy z zakresu mechaniki samochodowej- Pracę w nowym i nowocześnie wyposażonym biurze wraz z halą warsztatową 5 KM OD WROCŁAWIA- Atrakcyjne zarobki oraz premie prowizyjnenbsp;Oczekujemy:nbsp;- Minimum DWULETNIEGO doświadczenia W BRANŻY MOTORYZACYJNEJ, w pracy z klientem bezpośrednim- Co najmniej podstawowej wiedzy z zakresu eksploatacji i napraw pojazdów osobowych i dostawczych, w celu trafnego zdiagnozowania przyczyn i rodzaju usterki w pojeździe klienta,- Umiejętności sprawnej organizacji czasu, pracy oraz estetyki pracy,- Życzliwego ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-12

Zatrudnimy osobę do prowadzenia biura. Regimin
Zatrudnimy osobę do prowadzenia biura. Regimin

Zatrudnimy do prowadzenia biura firmy;oczekujemy znajomości podstaw pełnej księgowości. w spółkach z o.o.Mile widziana znajomość programu Comarch miejsce pracy Regimin. nbsp;

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-11

Specjalista ds. administracji i rozliczeń Gdańsk
Specjalista ds. administracji i rozliczeń Gdańsk

Specjalisty ds. administracji i rozliczeńZakres obowiązków kandydata:Wystawianie faktur sprzedażowychRozliczanie podwykonawców/kontraktówRozliczanie podróży służbowychTerminowe przygotowywanie płatności krajowych i zagranicznychWspółpraca z kontrahentami w zakresie płatnościPrzygotowanie dokumentów dla biura rachunkowegoPozostałe czynności administracyjne (dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz korespondencji, ubezpieczenia majątkowe)Wymagania:Wykształcenia minimum średniegoDobrej znajomości MS Office w szczególności Excel (warunek konieczny)Wysokiej komunikatywnościUmiejętności pracy pod presją czasuDobrej organizacji czasu pracy, systematyczności oraznbsp;dokładności w działaniuDoświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskunbsp;

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-06-13

Przejdź do strony: