Smartpozyczka [CPS] PL
Oferta Pracy » Administracja Biurowa

Administracja Biurowa

Młodszy specjalista ds. rekrutacji Lublin
Młodszy specjalista ds. rekrutacji Lublin

Kto: Private Corporate Consulting Sp. z o. o.* 9 lat na rynku * 16 lokalizacji szkoleniowych * 1000 szkoleń rocznie *nbsp;Zadania:Aktywne pozyskiwanie kandydatów – zamieszczanie ogłoszeń i poszukiwania bezpośrednieProwadzenie rozmów telefonicznych i osobistych z kandydatamiWystawianie umównbsp;współprowadzenie procesów z zakresu działań EB (m.in. Targi Pracy, Program Praktyk Letnich, wydarzenia na uczelniach)Analizowanie skuteczności poszczególnych procesów rekrutacjinbsp;Twoje cechy:Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu rekrutacjiTwoje mocne strony to sprawna komunikacja i duża otwartośćWiesz, jak ważna jest odpowiedzialność za prowadzone projektyCechuje Cię pozytywne nastawianie, Jesteś osobą dobrze zorganizowanąNie boisz się wyzwań i chcesz się rozwijaćnbsp;Zapewniamy:Atrakcyjne wynagrodzenie podstawa + konkurencyjne prowizjePracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16Wzmocnienie Twojej marki osobistejMożliwość rozwoju zawodowegoPrzyjazną atmosferę, zgrany zespół pozytywnych lu ...

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-21

Specjalista ds. sprzedaży Ubezpieczeń i Finansowań Katowice
Specjalista ds. sprzedaży Ubezpieczeń i Finansowań Katowice

Firma motoryzacyjna Wawrosz sp.j. poszukuje kandytatów do pracy w salonie samochodowym na stanowisko:nbsp;Specjalista ds. sprzedaży Ubezpieczeń i FinansowańMiejsce pracy: Katowicenbsp;nbsp;nbsp;Zakres obowiązków:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Aktywne pozyskiwanie i obsługę Klientów w zakresie finansowania i ubezpieczeń·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych, rozliczanie transakcji·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy (sprzedaży pojazdów nowe, używane, księgowość)·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Budowanie trwałych, długofalowych relacji z klientami·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Praca na bazach danych, kontrola jakości·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Raportowanie prowadzonych działańnbsp;Wymagania:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Wykształcenie – mile widziane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowość·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nb ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Referent rozliczeń Zbąszynek
Referent rozliczeń Zbąszynek

ZYGUŁA-WĘDLINY OD RODZINYnbsp;FIRMA ZYGUŁAnbsp;WĘDLINY OD RODZINY!nbsp;Naszą siłą jest jakość, smak i pasja, z którą pracujemy każdego dnia. Stawiamy na rozwój naszych pracowników, których rozwijamy w kierunku najlepszych doradców naszego klienta. Chcemy dać Ci szansę na osiągnięcie sukcesu zawodnego w firmie, dla której liczy się każdy pracownik.nbsp;nbsp;STANOWISKO: REFERENT D.S ROZLICZEŃnbsp;Podstawowy zakres obowiązków:-nbsp;sprawdzanie poprawności faktur, faktur korygujących oraz ich księgowanie, - rozliczanie i prowadzenie ewidencji sprzedaży bezgotówkowej,- przygotowywanie pomocniczych zestawień i raportów na potrzeby przełożonego,nbsp;Wymagania:- wykształcenie minimum średnie,- umiejętność pracy w zespole,- komunikatywność,- umiejętność obsługi komputera, - znajomość pakietu Ms Office w szczególności Excel, - gotowość do podjęcia pracy w systemie jednozmianowym w godzinach 7-15,nbsp;Oferujemy:nbsp;- Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- Możliwość awansu,- Szkolenia umo ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-21

Manager projektu branza elektryczna. Wrocław
Manager projektu branza elektryczna. Wrocław

Zatrudnimy menagera kontaktu na bufowe LG w Kobierzycach. Branza instalacje elektryczne. Wymagana znajomosc autocad lub podobne, office oraz min podstawowa znajomosc branzy.

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-20

Spedytor Międzynarodowy Biała Podlaska
Spedytor Międzynarodowy Biała Podlaska

Firma BIAL-MICH specjalizuje się w cało-pojazdowych i częściowych przewozach zarówno krajowych jak i międzynarodowych. www.bialmich W związku z rozwojem Działu Spedycji poszukujemy pracownika na stanowisko SPEDYTOR Miejsce pracy: Biała Podlaska Region: lubelskienbsp;Jeśli: - Ważna jest dla Ciebie dobra atmosfera w pracy- Chcesz się rozwijać zawodowo i indywidualnie,- Lubisz mieć wpływ na kształtowanie firmy, w której pracujesz a twoje pomysły są wprowadzane w życie,- Ważny dla Ciebie jest szacunek i zaangażowanie współpracowników i zarządu.nbsp;Dołącz do naszego zespołu i rozpocznij pełną innowacji, wsparcia i efektów ścieżkę swojej kariery zawodowej. Opis stanowiska: •Realizacja rentownych zleceń w zakresie spedycji samochodowej, •Współpraca z partnerami biznesowymi firmy przy zachowaniu wysokich standardów obsługi, •Realizacja celów budżetowych i jakościowych firmy, •Proaktywne uczestnictwo w rozwoju firmy, •Poszukiwanie nowy ...

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-20

Specjalista ds. realizacji zamówień - avello.pl Lublin
Specjalista ds. realizacji zamówień - avello.pl Lublin

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą wyposażenia wnętrz przez Internet (głównie wyposażenia łazienek i kuchni). Działamy nieprzerwanie od 2007 roku. Prowadzimy sklep internetowy. W swojej ofercie posiadamy kilkanaście tysięcy produktów czołowych światowych producentów. Jesteśmy aktualnie jednym z największych sklepów internetowych z branży w woj. lubelskim.nbsp;#nbsp;Poszukujemy kandydata na stanowisko “Specjalista ds. realizacji zamówień”. Pełną energii i entuzjazmu osobę, która wspólnie z nami będzie tworzyła “wyjątkowe doświadczenie” oraz najwyższe standardy obsługi klienta sklepu avello. Osobę życzliwą, otwartą na ludzi, lubiącą dzielić się swojąnbsp;wiedzą oraz czerpiącą radośćnbsp;z pomagania innym. nbsp;Dlatego jeśli:nbsp;- interesuje Cię rozwój w sferze obsługi klienta oraz handlu internetowego,- ciekawi Cię tematyka wyposażenia wnętrz,- chcesz pomagać innym oraz dzielić sięnbsp;swoją wiedzą,- wykazujesz empatię i wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,- pragniesz swoją pr ...

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Młodszy konsultant Agencja Pracy Kalisz
Młodszy konsultant Agencja Pracy Kalisz

Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Firma specjalizuje się w pracy tymczasowej, rekrutacjach stałych, doradztwie biznesowym i szkoleniach oraz w optymalizacji procesów HR-owych. Eksperci Grupy Progres działają w ponad 20. prężnie działających oddziałach na terenie Polski i Ukrainy. Firmie, w ciągu 15 lat, zaufało ponad 1300 firm. Rocznie zatrudnia 20 tysięcy pracowników.nbsp; nbsp; Aktualnie do oddziału w Kaliszu poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy konsultant ds. rekrutacji nbsp; Obowiązki: Rekrutacja i selekcja kandydatów w zakresie usługi pracy tymczasowej, Tworzenie ogłoszeń o pracę oraz selekcja aplikacji, Bieżący monitoring zleconych projektów rekrutacyjnych, Bieżąca obsługa administracyjna pracowników tymczasowych, Zarządzanie bazą kandydatów, Budowanie trwałych relacji z Klientem, Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy, Czynny udział w akcjach promocyjnych. nbsp;Wymagania: Doświadcze ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Recepjonistkę do salonu beauty w Warszawie Warszawa
Recepjonistkę do salonu beauty w Warszawie Warszawa

Poszukujemy recepcjonistki do Salonu Visage w Warszawie Oferujemy: - pracę w systemie zmianowym - legalne zatrudnienie, - prowizję od sprzedaży kosmetyków, - możliwość korzystania z usług kosmetycznych w atrakcyjnych cenach. Do obowiązków będzie należeć: obsługa recepcji, bezpośredni i pośredni profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa Klientów odwiedzających salon, - tworzenie dobrego wizerunku firmy poprzez stosowanie standardów obsługi klienta, - wsparcie zespołu manicurzystek, kosmetologów i fryzjerów obsługa klienta zarówno telefoniczna, jak i mailowa, znajomość zabiegów i usług dostępnych w Salonie obsługa kasy fiskalnej i terminala - obsługa systemu rezerwacyjnego - doradztwo i sprzedaż kosmetyków profesjonalnych, - informowanie klientów o aktualnej ofercie zabiegów, kontrolowanie stanów magazynowych i zamawianie towarów, czuwanie nad poprawnym funkcjonowaniu salonu, - prace biurowe i porządkowe ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-21

Spedytor Leszno
Spedytor Leszno

Przyjmę samodzielnego spedytora.Praca na giełdach transportowych(język niemiecki lub angielski)Możliwość przyuczenia,wysoka prowizja tel 603 - -

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Referent ds. administracji Szczecin
Referent ds. administracji Szczecin

Firma Roka zatrudni osobę na stanowisko referent ds. administracji. Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swojego CV.

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-21

OFFICE MANAGER w firmie ColorStories.pl Warszawa
OFFICE MANAGER w firmie ColorStories.pl Warszawa

Lubisz mieć wpływ na rozwój firmy, w której pracujesz? Jesteś ambitna, samodzielna i umiesz koordynować zadania z różnych obszarów? Szukasz pracy poza korporacją, niekoniecznie na cały etat?Dołącz do ColorStories! Czekamy na Ciebie. :)Napisz do nas i wyślij swoje CV. Jeśli masz pytania, zadzwoń – 501 - - . nbsp;Szukamy office maganerki/ra, która zapewni możliwe najlepszą pracę biura i sklepu internetowego. Zadania są różnorodne, wymagają dużej samodzielności i dobrej organizacji pracy a przede wszystkim umiejętności łączenia faktów, wyciągania wniosków, znajdowania rozwiązań i proponowania zmian tak, aby firma mogła się rozwijać.nbsp;Jakie będą Twoje zadania?- zapewnienie szybkiej i jakościowej realizacji zamówień sklepu na platformie WordPress i koordynacja zespołu osób kompletujących zamówienia (planowanie i organizacja pracy)- wystawianie dokumentów w systemie finansowo magazynowym Comarch Optima - różnorodne zadania organizacyjne (związane z procesami zakupów, produkcji, sprzed ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Asystent/ka Zarządu Kraków
Asystent/ka Zarządu Kraków

GRUPA HCG to idealne miejsce pracy dla wszystkich szukających wyzwań. Praca w młodym zespole i w przyjaznej atmosferze oraz filozofia workamp;balance to nasze cechy szczególne. :)nbsp;Jesteśmy pasjonatami hotelarstwa, zarzadzamy obiektami hotelowymi, prowadzimy projekty inwestcyjne, doradzamy, szkolimy, analizujemy, projketujemy i restrukturyzujemy. Jest tego trochę, bo zajmujemy się także szeroko pojętymi usługami dla hoteli - głównie w zakresie IT.nbsp;Jeśli interesują Cię nowe technologie i branża hospitality, aplikuj już teraz :)nbsp;nbsp;Obowiązki·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji oraz korespondencji wychodzącej i przychodzącej·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Współpraca z księgowością w zakresie bieżących zadań·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Sporządzanie pism, wniosków·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Obsługa obiegu faktur,nbsp;·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Ewidencjonowanie terminów płatności faktur·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Prowadzenie wszelkich ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-21

Specjalista ds.zamówień publicznych i administracji Wrocław
Specjalista ds.zamówień publicznych i administracji Wrocław

Firma działająca na rynku medycznym poszukuje:1.Wymagania:- wykształcenie wyższe- znajomość obsługi komputera i programów MS office- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziane obsługa programów grupy insert jak SubiektPodstawowe nbsp;2.Obowiązki: 1) dokumentacja przetargowa: przeczytanie SIWZ, zebranie dokumentów, przypilnowanie żeby dokumenty firmy były z odpowiednią datą, wypełnienie formularzy i wysłanie kurierem 2) archiwizacja dokumentów 3) korespondencja wychodząca i przychodząca 4) pomoc przy fakturach , ewidencje przebiegów pojazdu, wypisywanie urlopów itp. 5) koordynacja umów przetargowych i innych:Dodatkowo:-wprowadzanie do komputera zamówień od klientów - wystawianie faktur VAT sprzedaży - ścisła współpraca z pracownikami biura oraz udzielanie im niezbędnego wsparcia w codziennych obowiązkach

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Zatrudnimy Spedytora Gorzów Wielkopolski
Zatrudnimy Spedytora Gorzów Wielkopolski

Firma transportowa z Gorzowa Wielkopolskiego,aktualnie poszukuje pracownika na stanowisko: Spedytor Od kandydatów oczekujemy: - Dobrej znajomości języka niemieckiego lub angielskiego - Znajomości obsługi komputera Oferujemy: - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - Szkolenie stanowiskowe wdrażające w obowiązki - Atrakcyjne wynagrodzenie - Odpowiednie narzędzia pracy - Interesującą i pełną wyzwań pracę Osoby zainteresowane zapraszamy do składania CV podany adres e-mailProsimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.) Potwierdzam, że zostałam/em poinformowana/y o prawie wglądu oraz usunięcia moich danych osobowych”.nbsp;nbsp;Jednocześnie wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych zawartych wnbsp;przedstawio ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Asystent ds. spedycji Chociw
Asystent ds. spedycji Chociw

Firma transportowa Professional Thermo Logistics Sp z o.o. z siedzibą w Chociwiu k/ Rawy Mazowieckiej zatrudni na stanowisko: Asystent ds. spedycji. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez portal lub kontakt pod numerem 668 - - Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016 r.), zwanego dalej RODO, informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Professional Thermo Logistics Sp.z o.o z siedzibą w ChociwiuPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko kierowca kat BPodstawą przetwarzania danych osobowych przez Professional Thermo Logistics Sp.z o.o z siedzibą Chociwiu jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na potrzeby ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-20

Sekretarka - Targówek Warszawa
Sekretarka - Targówek Warszawa

HURTOWNIA INSTALACYJNO – SANITARNO - GRZEWCZA RESPOL EXPORT-IMPORT Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko: Sekretarka Miejsce pracy: Warszawa, Targówek Wymagania: •doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, •biegła znajomość obsługi komputera, •uczciwość i odpowiedzialność, •samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność, •biegła znajomość programów Excel i Word, •znajomość obsługi urządzeń biurowych, •komunikatywna znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: •regularne sporządzanie raportów i zestawień, •samodzielne prowadzenie sekretariatu, •prowadzenie korespondencji, •organizowanie spotkań i wyjazdów służbowych Zarządu, •prowadzenie kalendarza przełożonego, •dbałość o przepływ informacji między oddziałami firmy. Oferujemy: •zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, •możliwość korzystania z dodatkowych benefitów, •pracę w przyjaznej atmosferze. Informujemy, że skontaktujem ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Pracownik administracyjno biurowy Zabrze
Pracownik administracyjno biurowy Zabrze

Firma transportowa działająca na rynku od dziesięciu lat zatrudni osobę na stanowisko pracownika administracyjno biurowego.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.Oczekujemy znajomości obsługi komputera, programu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV przez portal .

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-21

referent ds. konstrukcji Lwówek
referent ds. konstrukcji Lwówek

REFERENT DS. KONSTRUKCJInbsp;Kluczowe zadania:•projektowanie nowych rozwiązań w dziedzinie produkcji maszyn•projektowanie oprzyrządowania pomocniczego•przygotowywanie dokumentacji technicznej•koordynacja przebiegu produkcji prototypów nbsp;Profil kandydata:•wykształcenie techniczne - mechanika i budowa maszyn (mile widziani studenci nbsp;i osoby bez doświadczenia)•znajomość obsługi programów Solid Works / NX / AutoCad•znajomość konstrukcji maszyn•mile widziana znajomość języka niemieckiego nbsp;Oferujemy:•umowę o pracę na pełen etat, praca możliwa również od zaraz•atrakcyjny system wynagradzania•pakiet świadczeń socjalnych•możliwość poszerzania kwalifikacji zawodowych – awansnbsp;nbsp;CV oraz zgodę na przetwarzanie danych prosimy składać w dziale kadr lub przesłać na adres e-mail: do dnia 30.04.2019r.nbsp;

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-21

Specjalista ds. administracyjnych Warszawa
Specjalista ds. administracyjnych Warszawa

Już od 2001 roku wspieramy międzynarodowe korporacje oraz polskie firmy wnbsp;rozwoju umiejętności komunikacyjnych pracowników, conbsp;przekłada sięnbsp;nanbsp;sprawną realizację celów biznesowych wnbsp;międzynarodowym środowisku pracy. Od początku naszej działalności koncentrujemy się tylko inbsp;wyłącznie nanbsp;Kliencie Biznesowym. W naszych kursach uczestniczyło dotychczas kilkanaście tysięcy osób inbsp;współpracowaliśmy znbsp;niemal 200 Klientami. Dziś nasi Lektorzy prowadzą zajęcia nanbsp;terenie całego kraju inbsp;realizujemy różnej wielkości projekty – odnbsp;niewielkich, liczących kilka grup ponbsp;złożone logistycznie działania obejmujące kilkuset Uczestników wnbsp;wielu lokalizacjach.Jesteśmy akredytowanym Centrum Egzaminacyjnym English Testing Services (ETS) inbsp;prowadzimy kursy następujących języków: angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski, rosyjski, polski dla obcokrajowców oraz innych (nanbsp;życzenie Klienta). Realizujemy kursy regularne, intensywne inbsp; ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-21

Asystent Dyspozytora Drobnicy Krajowej Tychy
Asystent Dyspozytora Drobnicy Krajowej Tychy

Grupa Geis to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, zapewniająca swoim Klientom kompleksowe rozwiązania w dziedzinie logistyki. Jesteśmy jedną z wiodących firm spedycyjnych i logistycznych w Europie Środkowej. W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur w Spółce Geis PL, poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent Dyspozytora Drobnicy Krajowej Jeżeli: • jesteś osobą skrupulatną i rzetelną, • szybko uczysz się nowych rzeczy, • jesteś dyspozycyjny (praca zmianowa), • posiadasz doświadczenie w pracy z dokumentami, • znasz podstawy logistyki i transportu, • obsługujesz MS Office, Do Twoich zadań będzie należało: • Wsparcie przy organizowaniu dystrybucji przesyłek cargo, • Obsługa systemów informatycznych w zakresie realizowanych zleceń, • Pomoc przy zaplanowaniu tras, • Przygotowywanie dokumentów przewozowych i wydawanie dyspozycji kierowcom (w uzgodnieniu z Dyspozytorem Drobnicy Krajowej), • Pomoc przy aranżowaniu przewozów przesyłek, • Raporto ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-20

Asystent Dyspozytora Drobnicy Krajowej Targowisko
Asystent Dyspozytora Drobnicy Krajowej Targowisko

Grupa Geis to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, zapewniająca swoim Klientom kompleksowe rozwiązania w dziedzinie logistyki. Jesteśmy jedną z wiodących firm spedycyjnych i logistycznych w Europie Środkowej. W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur w Spółce Geis PL, poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent Dyspozytora Drobnicy Krajowej Jeżeli: • jesteś osobą skrupulatną i rzetelną, • szybko uczysz się nowych rzeczy, • jesteś dyspozycyjny (praca zmianowa), • posiadasz doświadczenie w pracy z dokumentami, • znasz podstawy logistyki i transportu, • obsługujesz MS Office, Do Twoich zadań będzie należało: • Wsparcie przy organizowaniu dystrybucji przesyłek cargo, • Obsługa systemów informatycznych w zakresie realizowanych zleceń, • Pomoc przy zaplanowaniu tras, • Przygotowywanie dokumentów przewozowych i wydawanie dyspozycji kierowcom • (w uzgodnieniu z Dyspozytorem Drobnicy Krajowej), • Pomoc przy aranżowaniu przewozów przesyłek, • Rap ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Asystent Dyspozytora Drobnicy Krajowej Targowisko
Asystent Dyspozytora Drobnicy Krajowej Targowisko

Grupa Geis to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, zapewniająca swoim Klientom kompleksowe rozwiązania w dziedzinie logistyki. Jesteśmy jedną z wiodących firm spedycyjnych i logistycznych w Europie Środkowej. W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur w Spółce Geis PL, poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent Dyspozytora Drobnicy Krajowej Jeżeli: • jesteś osobą skrupulatną i rzetelną, • szybko uczysz się nowych rzeczy, • jesteś dyspozycyjny (praca zmianowa), • posiadasz doświadczenie w pracy z dokumentami, • znasz podstawy logistyki i transportu, • obsługujesz MS Office, Do Twoich zadań będzie należało: • Wsparcie przy organizowaniu dystrybucji przesyłek cargo, • Obsługa systemów informatycznych w zakresie realizowanych zleceń, • Pomoc przy zaplanowaniu tras, • Przygotowywanie dokumentów przewozowych i wydawanie dyspozycji kierowcom • (w uzgodnieniu z Dyspozytorem Drobnicy Krajowej), • Pomoc przy aranżowaniu przewozów przesyłek, • Rap ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-20

Praca Biurowa Fakturzystka Warszawa
Praca Biurowa Fakturzystka Warszawa

Wydawnictwo Edgard poszukuje kandydatów na stanowisko:nbsp;Fakturzystkanbsp;Zakres obowiązków:- obsługa sprzedaży wysyłkowej- wprowadzanie danych i przyjmowanie zamówień- wystawianie faktur VATnbsp;Oczekiwania:- umiejętność pracy w MS Office- odpowiedzialność- dokładność- cierpliwośćnbsp;Oferujemy:– pracę w młodym zespole i komfortowe warunki pracy– możliwość rozwoju zawodowego, nabywania nowych umiejętności– twórczą i dobrą atmosferę pracy– yerba mate i dobrą kawę.nbsp;Administrator danych:Edgard Mariusz Jachimczuk z siedzibą w Warszawie przy ul. Belgijskiej 11, jest administratorem Pani/Pana danych osobowych i będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe podane w kwestionariuszu aplikacyjnym dla celów przeprowadzenia rekrutacji.nbsp;Zgoda„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Edgard Mariusz Jachimczuk z siedzibą w Warszawie przy ul. Belgijskiej 11, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych re ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-20

Spedytor międzynarodowy, handlowiec, dział obsługi klienta Zielona Góra
Spedytor międzynarodowy, handlowiec, dział obsługi klienta Zielona Góra

W związku z dynamicznym rozwojem firmy INOX PROJECT i rozszerzeniem jej działalności, poszukujemy kandydatów na stanowisko:nbsp;Spedytor międzynarodowy (handlowiec, dział obsługi klienta)Spedytor międzynarodowy (prowadzenie aut 13,6)nbsp;Wymagania:- bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego- łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność budowaniadługotrwałych relacji z klientem/przewoźnikiem- samodzielność- bardzo dobra organizacja czasu pracy- kreatywność i determinacja w realizacji wyznaczonych celów- skuteczność podczas realizacji zadań- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole- umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji- umiejętności interpersonalne, głównie efektywnekomunikowanie się z zespołem i budowanie atmosfery współpracynbsp;Oferujemy:- stałą pracę w oparciu o umowę o pracę- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy- bardzo dobre wynagrodzenie- niezbędne narzędzia do pracy- pracę w młodym, przyjaznym zespolenbsp;Mile widziana osoba z doświa ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Opiekun Biura/ Specjalista ds. Administracji Warszawa
Opiekun Biura/ Specjalista ds. Administracji Warszawa

•Jeśli szukasz pracy, ale nie w korpo?•Jesteś studentką / studentem zaocznym. A może mamą?•Jesteś dostępny w niepełnym wymiarze czasowym?• Potrzebujesz wolnych weekendów, czasu na naukę lub rozwój własnych zainteresowań po pracy? • Nie oczekujesz wielkich wyzwań w miejscu pracy?• Nie masz dużego doświadczenia, ale masz chęć i zapał? nbsp;Jeśli na wszystkie pytania padła odpowiedź „tak”, todoskonale! To stanowisko jest właśnie dla Ciebie. nbsp;Serdecznie zapraszamy do przesłania CV,Zespół Human Solutionsnbsp;Prosimy o dodanie oświadczenia:Zgodnie z art. 6 ust 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej przeze mnie ofercie pracy dla celów bieżącej rekrutacji przez firmę Human Solutions E. Borowska, E. Pytlak sp. j. z siedzibą w Warszawie, 03-813, ul. Terespolska 4 lok. 350, która jest administratorem danych osobowych kandydatów do pracy.nbsp;Państwa dane osobowe będą pr ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Młodszy Spedytor Działu Międzynarodowego Warszawa
Młodszy Spedytor Działu Międzynarodowego Warszawa

Od kandydatów oczekujemy:dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiezaangażowania i determinacji do zdobywania wiedzyzdolności analitycznego myślenia i planowaniabrak doświadczenia nie jest dla nas przeszkodąnbsp;Oferujemy:umowę o pracę, atrakcyjne warunki finansowe i pakiet wyjątkowych benefitów, profesjonalne szkolenia w zakresie spedycji (dotyczące zarówno umiejętności operacyjnych, jak i tzw. miękkich)możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach organizacji o europejskim zasięguprzejrzyste i standaryzowane systemy: organizacyjny, informatyczny i motywacyjnyPraca w stałych godzinach 8-16nbsp;

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-20

Sekretariat Łódź
Sekretariat Łódź

Prężnie działająca firma handlowa zatrudni młodą i sympatyczną dziewczynę na stanowisko: SEKRETARKA - praca biurowa na PEŁNY ETAT Obowiązki: - Odbieranie telefonów - Prowadzenie kalendarza spotkań - Organizacja pracy biura - Obsługa korespondencji - Współpraca z biurem księgowym - Weryfikacja umów i wprowadzanie w system Wymagamy: - Biegłej obsługi komputera - Bardzo dobrej organizacji pracy - Dyspozycyjności i komunikatywności - Chęci i podnoszenia kwalifikacji - Samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań Oferujemy: - Stabilność zatrudnienia - Pracę w młodym zespole - Zapewniamy szkolenia - Zdrową atmosferę - Pomoc we wdrożeniu na stanowisko (nie wymagamy doświadczenia) - Praca w oparciu o umowę zlecenie - Po okresie próbnym wynagrodzenie - 2 000 zł netto - Praca od poniedziałku do piątku oraz 1 sobota w miesiącu Prosimy o wysyłanie aplikacji za pośrednictwem portalu z ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Obsługa sekretariatu - młode osoby :) Szczecin
Obsługa sekretariatu - młode osoby :) Szczecin

Prężnie działająca firma handlowa zatrudni młodą i sympatyczną osobę na stanowisko: SEKRETARKA - praca biurowa na PEŁNY ETAT nbsp; Obowiązki: - Odbieranie telefonów - Prowadzenie kalendarza spotkań - Organizacja pracy biura - Obsługa korespondencji - Współpraca z biurem księgowym - Weryfikacja umów i wprowadzanie w system - Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych Wymagamy: - Biegłej obsługi komputera - Bardzo dobrej organizacji pracy - Dyspozycyjności i komunikatywności - Chęci do podnoszenia kwalifikacji - Samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań Oferujemy: - Stabilność zatrudnienia - Pracę w młodym zespole - Zapewniamy szkolenia - Zdrową atmosferę - Pomoc we wdrożeniu na stanowisko (nie wymagamy doświadczenia) - Praca w oparciu o umowę zlecenie - Praca od poniedziałku do piątku oraz 1 sobota w miesiącu (w godz. 7:30- 15:30) Prosimy o wysyłanie aplikacji za pośrednictwem portalu ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Specjalista ds. Administracyjnych (z jęz. niemieckim/włoskim) Szczecin
Specjalista ds. Administracyjnych (z jęz. niemieckim/włoskim) Szczecin

UniCredit Services to globalna spółka usługowa grupy UniCredit, świadcząca usługi w obszarze teleinformatyki (ICT), Back Office i Middle Office, obsługi nieruchomości, bezpieczeństwa oraz zakupów. UniCredit Services zatrudnia ok. 9 tys. pracowników i koordynuje działania w 11 krajach: w Austrii, Niemczech, we Włoszech, Polsce, Wielkiej Brytanii, Czechach, Rumunii, Słowacji, na Węgrzech, a także w USA (Nowym Jorku) i Singapurze. W Polsce jesteśmy obecni w Szczecinie, Łodzi i Warszawie, zatrudniając ok. 800 osób. Czego możesz oczekiwać od nas? Nasz oddział w Szczecinie wciąż się rozwija: tworzymy nowe struktury i poszukujemy nowych pracowników. Jeśli dołączysz do nas, zostaniesz częścią fantastycznego zespołu, odpowiedzialnego za: - Administrację dokumentów związanych z operacjami finansowymi - Sprawdzanie kompletności oraz poprawności dokumentów - Wprowadzanie danych do systemów informatycznych Nasze zespoły pracują głównie przed komputerem, z do ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Zatrudnię Specjalistę ds. Administracji (Serwis Samochodowy) Milanówek
Zatrudnię Specjalistę ds. Administracji (Serwis Samochodowy) Milanówek

nbsp;Stanowisko: Specjalista ds. Administracjinbsp;Praca na umowę o pracę z trzymiesięcznym okresem próbnym. 40 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku 08:30-17:00 (plus 2 soboty w miesiącu).nbsp;Nasza firma jest profesjonalnym, niezależnym serwisem samochodowym, którego celem świadczenie usług motoryzacyjnych na najwyższym poziomie dla najbardziej wymagających klientów. W chwili obecnej poszukujemy Pracownika Biura Obsługi Klienta, który z entuzjazmem oraz zaangażowaniem dołączy do naszego zespołu i aktywnie pomoże nam w dalszym rozwoju naszego serwisu. W swojej pracy na tym stanowisku pracownik będzie wspierał Kierownika Serwisu w jego codziennych obowiązkach zarządzania biurem i warsztatem.nbsp;Zadania:Wystawianie zleceń naprawy samochodówZamawianie części zamiennychPrzygotowywanie warsztatowych kart pracy dla mechanikówRozliczanie ukończonych zleceńUmawianie klientów na wizyty w serwisieAdministracja kalendarza zleceń z podziałem na stanowiska naprawczeSprawdzanie wypełnionych ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-20

Asystentka biura / Logistyk Ożarów Mazowiecki
Asystentka biura / Logistyk Ożarów Mazowiecki

Dynamicznie rozwijająca się firma z branży budowlanej, z ugruntowaną pozycją na rynku poszukuje do pracy osoby energicznej, pracowitej, o miłej aparycji, nastawionej na rozwój na stanowisko:nbsp;ASYSTENTKA BIURA / LOGISTYKnbsp;Obowiązki:• tworzenie okresowych raportów i zestawień• dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonywanych zadań• prowadzenie rejestru umów, faktur, etc.• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów• kontakt telefoniczny z klientem celem dogrania realizacji zamówień• organizacja i wyszukiwanie transportów przez odpowiednie oprogramowanieOferujemy:• atrakcyjne środowisko pracy• wsparcie doświadczonych współpracowników• pewną podwyżkę po nabyciu wszystkich umiejętności• narzędzia pracy - telefon służbowy • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęnbsp;

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Rezydent Warszawa
Rezydent Warszawa

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko: Rezydent Zakres obowiązków Wsparcie Koordynatorów w działaniach; Zarządzanie procesem podpisywania umów z pracownikami; Prowadzenie rekrutacji; Bieżący kontakt z pracownikami; Oczekiwania Jesteś osobą otwartą, dobrze odnajdującą się w pracy zespołowej, a zarazem sumienną i zaangażowaną; Znasz język rosyjski lub ukraiński; Dobrze znasz MS Office; Dobra organizacja pracy i terminowość są Twoim atutem; Masz energię do dział ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Asystentkę, pomocnik księgowej Suchedniów
Asystentkę, pomocnik księgowej Suchedniów

Oferta pracy asystentka / pomocnik księgowejnbsp;Firma Meblodex z Suchedniowa chętnie zaczniemy współpracę od umowy stażowej dla osoby przed 30stym rokiem życia i tutaj nie wymagamy doświadczenia lub szukamy osoby z doświadczeniem jako pracownik biurowy, księgowy.nbsp;Zadania:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;obsługa połączeń telefonicznych oraz firmowego konta mailowego·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;wykonywanie bieżących prac administracyjnych (m.in. przygotowywanie dokumentów, opisywanie faktur kosztowych, segregowanie dokumentów etc.)·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;dbanie o wizerunek firmy, w tym asysta przy opracowaniu materiałów promocyjnych/informacyjnych, aktywność w social media·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;realizacja zadań zleconych przez przełożonych·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;ewidencja czasu pracy·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nb ...

Region : Świętokrzyskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Pracownik ds eksportu i importu Zamość
Pracownik ds eksportu i importu Zamość

Firma Postergaleria w związku z otwarciem nowego działu zajmującego się importem i eksportem, poszukuje do pracy osób, które będą:nbsp;aktywnie poszukiwać i pozyskiwać nowych dostawców i klientówprowadzić negocjacje handlowe z potencjalnymi dostawcami i odbiorcaminbsp;Wymagania:dyspozycyjnośćchęci do pracy znajomość obsługi komputeraznajomość języka angielskiego mile widziane znajomość innego języka mile widziane doświadczenie w handlu lub na podobnym stanowisku wysoka kultura osobista nbsp;Oferujemy:ciekawą i ambitną pracętworzenie nowego zespołu atrakcyjne wynagrodzeniemożliwość awansu możliwość szkoleń i rozwoju osobistego nbsp;Praca w miejscowości Sąsiadkanbsp; Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV poprzez .nbsp; Maile o pracę wysyłane na inne maile będą z nich usuwane.nbsp; Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobaminbsp;

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-20

specjalista ds. szkoleń i administracji Opole
specjalista ds. szkoleń i administracji Opole

Zatrudnimy specjalistę ds. szkoleń i administracji na pół etatu z możliwością pełnego zatrudnienia w Szkole Języków Obcychnbsp;Metropolitan Language Professionals w Opolu.nbsp;Zakres obowiązków:- zarządzanie biurem i obsługa klienta- rozliczanie firm i lektorów z wypracowanych godzin- budowanie i utrzymanie stałych relacji z klientaminbsp;Wymagania:- min. średnie wykształcenie- biegła obsługa komputera- komunikatywność i umiejętności interpersonalne na wysokim poziomie-nbsp;umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, systematyczność- elastycznośćnbsp;i otwartość na nowościnbsp;Oferujemy:- umowę o pracę na 1/2 etatu z możliwością pełnego wymiaru godzin pracy- pracę w zgranym zespole w Szkole Językowej działającej od 2009 roku- intensywne szkolenie wdrożeniowe i wsparcie doświadczonej kadry- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy biurowej- możliwość rozwoju oraz premii- elastyczny grafiknbsp;Pełna dyspozycyjność kandydata wymagana jest najpóźniej od maja 2019 roku. Wcześniej, m ...

Region : Opolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Pracownik działu wędliny / mięso Poznań
Pracownik działu wędliny / mięso Poznań

Pracownik działu wędliny / mięso lokalizacja: Poznań i/lub okolice Mamy Ci do zaoferowania: - praca od zaraz - atrakcyjna stawka godzinowa - zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,a po okresie próbnym możliwość przejścia na umowę o pracę -możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych - TYGODNIÓWKI w każdy piątek - grafik ustala się za pomocą panelu pracownika - wybieramy dni i godziny, które nam odpowiadają - zmiany poranne lub popołudniowe Do Twoich głównych zadań będzie należało: - obsługa klienta-dokładanie brakującego towaru na lady - wydawanie towaru - ważenie produktu - krojenie wędlin, mięsa, serów Nasze oczekiwania: -dyspozycyjność (praca zmianowa również w weekendy) w godzinach otwarcia sklepu - aktualna książeczka sanepidu Osoby zainteresowane podjęciem pracy od zaraz proszę o tel: 884 - - ilość wakatów: 3 *ZAPRASZAMY: Fallwork, ul. Towarowa 35 od poniedziałku do piątku w g ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Kierownik salonu Warszawa
Kierownik salonu Warszawa

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy. Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kierownik salonu Zakres obowiązków • Zarządzanie podległymi działami oraz asortymentem; • Zapewnienie prawidłowej ekspozycji towaru przy współpracy z zespołem Visual Merchandisingu; • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych • Analiza wskaźników istotnych dla sprzedaży; • Planowanie pracy zespołu; • Obsługa klientów i doradztwo w zakresie najnowszych trendów; • Współpraca ze Store Managerem oraz Country Managerem Oc ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Agent Celny Gdańsk Gdańsk
Agent Celny Gdańsk Gdańsk

W związku z dynamicznym rozwojem firmy do naszego oddziału w Gdańsku poszukujemy osoby do pracy na stanowisku: Agent Celnynbsp;W naszym zespole będziesz odpowiadać za:dokonywanie odpraw celnych w procedurach zwykłych i uproszczonych współpracę z klientami i reprezentowanie ich przed Urzędem Celno-Skarbowymbudowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynkuwspółpracę z innymi działami firmy Oczekujemy:czynnych uprawnień do wykonywania zawodu (wpis na listę agentów celnych)znajomości procedur celnychznajomości obsługi komputera (głównie aplikacje z pakietu MS Office – Excel, Word, Outlook)bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy w zespole, dokładności i odpowiedzialnościmin. 1-rocznego doświadczenia zawodowego w sprawach celnychznajomość języka angielskiego będzie bardzo istotnym atutem Oferujemy:pracę i rozwój w młodym, sympatycznym zespole (dobra atmosfera w pracy jest dla nas bardzo ważna)stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pra ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Specjalista ds. Obsługi Floty Samochodowej Warszawa
Specjalista ds. Obsługi Floty Samochodowej Warszawa

Wadwicz Grupa Sp. z o.o. to połączenie doświadczenia i innowacyjności w zakresie świadczonych usług HR. Proponowane przez nas rozwiązania stają się doceniane na rynku ze względu na indywidualne i kompleksowe podejście. Aktualnie dla naszego kluczowego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Floty Samochodowej Do Twoich zadań będzie należało: 1.Prowadzenie dokumentacji flotowej 2.Monitorowanie przestrzegania przez użytkowników Polityki Flotowej w firmie w szczególności zakresie prawidłowej eksploatacji pojazdów 3.Monitorowanie przeglądów serwisowych, napraw 4.Monitorowanie i obsługa aplikacji GPS 5.Sporządzanie umów i rozliczanie jazd prywatnych 6.Odpowiadanie na korespondencję oraz dyspozycyjność pod telefonem 7.Nadzór i koordynacja ubezpieczenia oraz ewentualnych likwidacji szkód komunikacyjnych 8.Monitorowanie stanu technicznego pojazdów, nadzorowanie czynności serwisowych i utrzymanie floty w nienaganny ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Młodszy Specjalista ds. Administracji Warszawa
Młodszy Specjalista ds. Administracji Warszawa

Tutlonbsp;to innowacyjna i jedyna w tej części Europy platforma umożliwiająca naukę języka angielskiego z lektorami z całego świata w formie online bez wcześniejszego umawiania.nbsp;!! STATUS STUDENTA - warunek konieczny, preferowany tryb studiów: ZAOCZNE !!nbsp;Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się polskich startupów, a na swoim koncie mamy już m.in. uczestnictwo w prestiżowym inkubatorze DMZ w Toronto oraz współpracę z Orange Polska w ramach programu Orange Fab. Uczy się z nami ponadnbsp;5000 osób, współpracujemy znbsp;ponad 200 native speakeraminbsp;z całego świata.nbsp;TWOJE GŁÓWNE ZADANIA TO :kompleksowa obsługa recepcji,kompletowanie i porządkowanie dokumentacji firmy - pełna archiwizacja,współpraca z dostawcami usług (poczta, kurier, zakupy biurowe, bilety PKP, serwisy sprzętu),wsparcie bieżących działań firmy w zakresie administracyjno - finansowym (m.in. wystawianie i wysyłka faktur do klientów),czuwanie nad zaopatrzeniem biura w produkty spożywcze i biurowe,proaktyw ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Pracownik Biurowy Komorniki
Pracownik Biurowy Komorniki

Zatrudnimy Pracownika biurowego , praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16, umowa o prace na czas nie określony firma znajduje się w Komornikach koło Poznania. Zakres obowiązkówprzyjmowanie wz ,pzznajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowychmile widziana obsługa systemu sapprzekazywanie informacji pracownikom magazynowymWięcej informacji dla zainteresowanych naszą ofertą pracy przekażę na rozmowie kwalifikacyjnej .nbsp;

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Rezydent w fabryce Audi Belgia Szczecin
Rezydent w fabryce Audi Belgia Szczecin

Szczegóły ogłoszenia Szanowni Państwo. Jesteśmy polską firmą, która od wielu lat działa w branży motoryzacyjnej, specjalizującą się w usługach kontroli jakości. W związku z napływem nowych zleceń poszukujemy rezydentów firm współpracujących z fabryką Audi. Miejsce pracy: Fabryka Audi, Bruksela. Czego oczekujemy: - dyspozycyjności i gotowości do pracy - wykształcenia wyższego lub technicznego o kierunku budowa konstrukcji maszyn - urządzeń lub kontroli jakości. (certyfikaty bądź kursy o podobnej tematyce są dodatkowym atutem podczas rekrutacji). - zaangażowania w powierzone zlecenia - znajomości języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym - mile widziany dodatkowy język (angielski, francuski, niderlandzki) - znajomości środowiska Windows, pakietów Office. Co oferujemy: - ciekawą pracę dla największego producenta samochodów osobowych - możliwość szybkiego rozwoju i awansu z dziale kontrolingu - atrakcyjnych zarobków - dl ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Pracownik biurowy, fakturzystka Ząbki
Pracownik biurowy, fakturzystka Ząbki

Firma- hurtownia spożywcza w Ząbkach k/Warszawy, zatrudni osobę na stanowisko pracownika biurowego odpowiedzialnego za przyjmowanie oraz wystawiane faktur, obsługa klienta bezpośrednia. Mile widziane osoby z doświadczeniem w branży spożywczej lub na podobnym stanowisku. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres e-mail. Więcej informacji pod nr telefonu: 600 - - .

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Staż w firmie franczyzowej - Dział rozwoju, dowolna ilość h tygodniowo Kraków
Staż w firmie franczyzowej - Dział rozwoju, dowolna ilość h tygodniowo Kraków

Dzień dobry,firma franczyzowa poszukuje Stażysty/Stażystki z możliwością późniejszego zatrudnienia do swojego Działu Rozwoju, którego funkcjonowanie polega m.in. na otwieraniu nowych punktów gastronomicznych Sieci.nbsp;Jeśli chcesz zdobyć cenne doświadczenie, studiujesz, bądź skończyłeś niedawno studia zachęcamy do kontaktu oraz przesyłania swojego CV.nbsp;Ilość godzin tygodniowo oraz stawka jest do uzgodnienia bezpośrednio z wybraną osobą.nbsp;Zachęcamy serdecznie.nbsp;Proszę serdecznie o załączenie do CV klauzuli dot. możliwości przetwarzania danych osobowych.nbsp;nbsp;Informacja o przetwarzaniu danych osobowychW związku z przesłaniem nam danych osobowych w celach rekrutacyjnych informujemy, że:nbsp;1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma: Makarun Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą przy ul. Przykopy 5, 30-612, Kraków, NIP 679 - - 0.2)Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach rekrutacyjnych i będą przechowywane wyłącznie na potrzeby niniejszej rekrutacji. 3)Dane ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Specjalista ds. zakupów - pracownik biurowy Jelcz-Laskowice
Specjalista ds. zakupów - pracownik biurowy Jelcz-Laskowice

Firma Silver Cosmetics specjalizuje się w sprzedaży profesjonalnych artykułów do stylizacji paznokci oraz kosmetyków.nbsp;W związku z dynamicznym rozwojem aktualnie poszukujemy Pracownika Działu Zakupów.nbsp;Twoje zadania:- samodzielne planowanie i prowadzenie zakupów wybranych kategorii produktowych głównie w języku angielskim- pozyskiwanie nowych dostawców oraz wyszukiwanie nowych towarów z branży beauty- skuteczne realizacja polityki handlowej- przygotowanie zapytań, analiza ofert, negocjacje z dostawcami- kontrola procesu zakupowego- planowanie i nadzór nad prawidłowymi stanami magazynowyminbsp;Jakich kompetencji wymagamy:- doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, zainteresowanie branżą beauty- znajomość pisanego i czytanego języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym- znajomości i zainteresowaniem branżą beautynbsp;nbsp;Oferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie z motywującym systemem premiowym- samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów- przyjazną atmosferę w prac ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Pracownik biurowy, obsługa klienta Barcin
Pracownik biurowy, obsługa klienta Barcin

LT Silo (wcześniej Lafarge Transport) poszukuje pracownika biurowego do działu obsługi klienta.nbsp;Proponujemy możliwość dołączenia do dynamicznie rozwijającej się dywizji silosowej – lidera rynku mającego swoją siedzibę w Bielawach k. Inowrocławia.nbsp;Wymagania:1. znajomość języka francuskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie,2. umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów,3. elastyczność i chęć podejmowania wyzwań,4. doświadczenie w branży transportowej będzie mile widziane.nbsp;Oferujemy:1. umowę o pracę,2. atrakcyjne warunki wynagrodzenia,3. możliwość dynamicznego rozwoju w ramach tworzonych struktur,4. przyjazną atmosferę pracy przy nowych projektach.nbsp;Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV).

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Asystent Menedżera ds. kontroli i projektów Jedwabno
Asystent Menedżera ds. kontroli i projektów Jedwabno

EKO-CERAMIKA jest znanym producentem ceramicznych wyrobów ozdobnych istniejącym na rynku od 1991 roku. Zaufało nam ponad 1.000 aktywnych klientów na terenie całego kraju, a także za granicą, którzy są obsługiwani przez sieć regionalnych przedstawicieli handlowych.nbsp;Poszukujemy Asystenta Menadżera kontroli i projektów - Studenta do pracy przy wprowadzaniu danych z raportów do Excel.nbsp;Praca polega na:- wprowadzaniu danych z dokumentacji papierowej do systemu komputerowego,- zapewnianiu papierowych raportów na poszczególnych stanowiskach pracy,- ułożeniu dokumentacji papierowej i jej opisaniu po wprowadzeniu danych.nbsp;Wymagania:- aktualna legitymacja studenta,- preferowani studenci kierunków ścisłych,- bardzo dobra znajomość programu Excel, Word,- skrupulatność i dbałość o szczegóły,- sumienność, uczciwość, odpowiedzialność, dociekliwość,- umiejętność analitycznego myślenie i samodzielnej pracy,- zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,- bardzo dobra organizacja pracy,- nast ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Salon meblowy, 1/2 etatu- Opole Opole
Salon meblowy, 1/2 etatu- Opole Opole

Zatrudnię doradczynię klienta w Salonie Meblowym MoltoBene w Złotnikach, 8km k/Opola. - Praca na 1/2 Etatu. Salon czynny od poniedziałku do piątku 9-18 oraz w soboty 9-14. Zakres obowiązków: Praca z klientem, miła aparycja i zaangażowanie. Przyjmowanie i realizowanie zamówień. Dbanie o ekspozycję i porządek w sklepie oraz jego obejściu. Wymagana dyspozycyjność i zaangażowanie. Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na maila.nbsp;Więcej informacji pod numerem telefonu: 538 - - .

Region : Opolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Poszukujemy pracowników na stanowiska Spedytor Handlowiec Zielona Góra
Poszukujemy pracowników na stanowiska Spedytor Handlowiec Zielona Góra

Firma Usługi Transportowe Maksymilian Wieczorek, działająca na rynku od 2004 roku w branży Spedycyjno – Transportowej, nawiąże współpracę ze spedytorami, na jasno określonych warunkach. Przyjmiemy do zespołu spedytorów, oferując im pełną możliwość rozwoju zawodowego poprzez korzystanie z floty firmowych pojazdów oraz dostęp do sześciu zagranicznych giełd transportowych. Przychylność, zaufanie oraz aprobata dużych firm liczących się na europejskim rynku TSL daje nam wielkie szanse w nawiązywaniu stałych kontraktów biznesowych. Oferujemy również możliwość pracy w domu.Proponujemy bezkonkurencyjne warunki finansowe. Zapewniamy stanowiska dla całych grup spedycyjnych. (upadłość firmy, chęć zmiany pracodawcy) Oferujemy: Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej. Możliwość rozwoju zawodowego. Atrakcyjny system benefitów: karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe. Zapraszamy,w procesie rekrutacji zapewniamy pełną anonimowość .

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Pracownik biurowy firma transportowa Węgrzce
Pracownik biurowy firma transportowa Węgrzce

Przyjmę do pracy studentkę/studenta do pracy biurowej w firmie transportowo - spedycyjnej. Biuro firmy znajduje się w Węgrzcach (wyjazd na Warszawę). Praca ‪od poniedziałku do piątku‬ w godzinach między 8 a 16, na pół etatu. Grafik jest elastyczny, dopasowany do pracownika według jego dyspozycyjności. Oferujemy interesującą pracę, stałe wynagrodzenie i współpracę z młodym zespołem. Poszukujemy osoby do współpracy na dłuższy okres czasu. Istnieje możliwość zwiększenia zatrudnienie po okresie próbnym do ¾ albo całego etatu. W ogłoszeniu prosimy o podanie dyspozycyjności.

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Telefoniczne umawianie spotkań stała podstawa + duże prowizje Kraków
Telefoniczne umawianie spotkań stała podstawa + duże prowizje Kraków

Jesteśmy firmą działającą w segmencie klienta firmowego, zatrudniamy 50 osób w 3 miastach. Pracujemy w nowoczesnym biurze położonym w dobrze skomunikowanej części Krakowa.nbsp;Praca polega na telefonicznym umawianiu klientów z naszej bazy. Nie jesteśmy call-center, więc do dyspozycji masz telefon i to Ty decydujesz kiedy dzwonisz.nbsp;Zapewniamy świetne warunki do pracy, m.in.:praca tylko 6 godzin dziennie od pn do pt, weekendy zawsze wolnestała podstawa 2400 zł netto + premie średnio 2000 zł netto za umawiane spotkanianiezbędne narzędzia laptop, telefonzapewniamy szkolenia, bazę i materiaływsparcie doświadczonych kolegów i świetną atmosferękartę multisport i ubezpieczenie luxmedwyjazdy integracyjne i konkursy z wartościowymi nagrodamielastyczność w grafiku i nastawienie na pracownikapracę w biurowcu klasy A ze strefą food-truckówraz w roku tygodniowy urlop za granicą na koszt firmynbsp;Doceniamy Twoje zaangażowanie, u nas liczy się pracownik i przyjemna atmosfera w pracy, w której będ ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Konsultant ds. RODO. Wdrożenie RODO w firmach Warszawa
Konsultant ds. RODO. Wdrożenie RODO w firmach Warszawa

Firma prawno-konsultingowa oferuje wdrożenie RODO, poszukuje specjalisty na stanowisko Konsultant ds. RODO. nbsp; Oferujemy firmom w ramach zlecenia RODO: audyt, wdrożenie, opracowanie dokumentacji, Inspektora Danych Osobowych i inne wymogi związane z wdrożeniem. Poznaj nas: rodoconsulting.eunbsp;Plan pracy konsultanta: - Pozyskiwanie Klientów - Planowanie pracy i analiza rynku - Prowadzenie negocjacji handlowych - Ustalanie warunków zlecenia - Konsultacje w sprawie wdrożenia RODO - Reprezentowanie i dbanie o pozytywny wizerunek Dla osób z wiedzą i doświadczeniem szerszy zakres pracy: - Samodzielne wdrożenie RODO - Szkolenie pracowników przy zleceniu - Przygotowanie dokumentacjinbsp; Oczekujemy: - Wiedza z zakresu RODO - Zdolności organizacyjne - Wykształcenie administracyjne lub prawnicze - Komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji - Dyspozycyjność - Prawo jazdy kat. B - Samodzielność i motywacja do pracy - Zdolności negocjacyjne i handlowenbsp; Oferujemy: - Możliwość wyboru ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Specjalista d/s sprzedaży i obsługi klienta niemieckojęzycznego Poznań
Specjalista d/s sprzedaży i obsługi klienta niemieckojęzycznego Poznań

Niemiecka spółka z oddziałem pod Poznaniem zatrudni pracownika na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta niemieckojęzycznego - oferta skierowana głównie do studentów ostatniego roku studiów oraz absolwentów do 3 lat po ukończeniu studiównbsp;OPIS STANOWISKA - Codzienna komunikacja i korespondencja w języku niemieckim (z klientem indywidualnym oraz biznesowym) - Przygotowywanie ofert handlowych - Zarządzanie i administracja platformami sprzedażowymi eBay i Amazon - Współudział w działaniach marketingowych i promocyjnych WYMAGAMY - Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (mile widziani absolwenci kierunków filologia germańska i pokrewnych - do 3 lat po ukończeniu studiów) - Uporządkowanego podejścia do obowiązków i zaangażowania przy powierzonych zadaniach - Swobodnej obsługi komputera umożliwiającej sprawną pracę w pakiecie Office, przeglądarkach internetowych, systemie windows etc. MILE WIDZIANA - Znajomość innych języków obcych - Zapał do p ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Zatrudnimy REJESTRATORKĘ MEDYCZNĄ do kliniki stomatologicznej Warszawa
Zatrudnimy REJESTRATORKĘ MEDYCZNĄ do kliniki stomatologicznej Warszawa

Klinika Stomatologiczna działająca w Warszawie na Woli od ponad 15 lat zatrudni recepcjonistkę. Praca związana z bezpośrednią i telefoniczną obsługą pacjenta. Poszukujemy osoby posiadającej doświadczenie w pracy w klinice stomatologicznej, ze znajomością języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Umiejętność posługiwania się programem ESTOMED będzie dodatkowym atutem.nbsp;Oferujemy: – pracę w komfortowych warunkach, miłej atmosferze oraz ciągłe wsparcie szkoleniowe. – pracę zmianową oraz atrakcyjne wynagrodzenie.nbsp;Chcesz wziąć udział w procesie rekrutacji na stanowisko Recepcjonistki Medycznej?Prześlij do nas swoje CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny!nbsp;Wymagane dokumenty (list motywacyjny, cv) powinny być opatrzone klauzulą wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.nbsp;Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest Impladent D.Niesiobędzki s.j., 01-014 Warsz ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Praca biurowa w biurze podróży OK TOURS Toruń
Praca biurowa w biurze podróży OK TOURS Toruń

Oferujemy pracę w renomowanym biurze podróży zajmującym się organizacją imprez turystycznych. Praca na umowę zlecenie, od 01.04.19, sezonowa do 31.08.19 z perspektywą kontynuowania współpracy.Wymagania: wykształcenie wyższe (min. licencjat), zaangażowanie, skrupulatność, mile widziane doświadczenie w branży turystycznej.nbsp;

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Nowy Dwór Mazowiecki Specjalista ds. Obsługi Klienta Nowy Dwór Mazowiecki
Nowy Dwór Mazowiecki Specjalista ds. Obsługi Klienta Nowy Dwór Mazowiecki

Eco Way Poland Międzynarodowa, prężnie rozwijająca się firma w branży wynajmu samochodów, poszukuje pracowników do biura w Warszawie na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta w wypożyczalni aut w pobliżu lotniska Warszawa-Modlin Opis stanowiska : • Obsługa procesu wynajmu, • współpraca z innymi oddziałami firmy, • Bezpośrednia obsługa i doradzanie klientom, • Elementy pracy biurowej. Wymagania : • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, • Zarządzanie czasem - dobra organizacja pracy, • Dyspozycyjność w niektóre wieczory i weekendy, • Sumienność, odpowiedzialność, elastyczność,• Prawo jazdy kat. B,• Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta będzie dodatkowym atutemferujemy:nbsp;• Elastyczne godziny pracy;nbsp;• Pracę na pół etatu/etat. Możliwość pogodzenia pracy ze studiami;• Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, Przyjazną atmosferę wnbsp;młodym zespole;• Gwarantowane wynagrodzenie 2200,00 netto oraz atrakcyjny system prowizyjny.nbsp;Osoby zainteresowane pr ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Płatne Praktyki w Kancelarii Prawnej Raven Warszawa
Płatne Praktyki w Kancelarii Prawnej Raven Warszawa

PŁATNE PRAKTYKI W KANCELARII PRAWNEJ RAVENnbsp;Jesteś studentem / studentką ostatnich lat albo absolwentem/absolwentką studiów prawa lub administracji? Masz czas i chciałbyś / chciałabyś zdobyć swoje pierwsze doświadczenia zawodowe w znanej oraz prężnie rozwijającej się firmie, które na pewno zaprocentuje w przyszłości?nbsp;Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś / odpowiedziałaś TAK, nasza oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!nbsp;Obecnie poszukujemy osób na praktyki do dwóch Działów Obsługi Prawnej Wierzytelności.nbsp;Do Twoich zadań będzie należało m.in (w zależności od Działu):Prowadzenie postępowań spadkowychPrzygotowanie projektów pozwów, pism procesowychSporządzanie informacji prawnych w zakresie prowadzonych sprawKontrola procesu, szablonów pism, procedur i instrukcji pod względem prawnymnbsp;lub w drugim Dziale:Sporządzanie i redagowanienbsp;projektów pism procesowych, głównie w ramach procesu uzyskiwania klauzuli na następcę prawnegoWprowadzanie korespondencji otrzymanej ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Bank Pocztowy S.A.- Archiwista Warszawa
Bank Pocztowy S.A.- Archiwista Warszawa

Bank Pocztowy to jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce. Oferujemy proste, bezpieczne usługi finansowe w szerokiej sieci, obejmującej placówki własne inbsp;pocztowe, a także poprzez kanały zdalne. Mamy już niemal 1,5 mln Klientów.nbsp;Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw inbsp;poszerzaniu wiedzy. Staramy się, aby wszystko co robimy pozwalało na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy!nbsp; U NAS MOŻESZ:nbsp;•pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,•rozwijać się w ramach ścieżki kariery,•utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,•mieć stabilne warunki zatrudnienia,•korzystać z bogatego pakietu benefitów,•być zatrudnionym w ramach umowy o pracę,•posiadać realny wpływ na to ile się zarabia (poprzez atrakcyjny system prowizyjny).nbsp;Będziesz odpowiedzial ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Spedytor Międzynarodowy Atrakcjne wynagrodzenie duża Marża Kalisz
Spedytor Międzynarodowy Atrakcjne wynagrodzenie duża Marża Kalisz

Zatrudnimy spedytora międzynarodowego Atrakcyjne wynagrodzenie Elastyczny czas pracy Umowa o pracę Pakiet szkoleń Duża Marżanbsp;Praca Pleszew/Kalisz

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-19

Spedytor - transport drogowy ! Warszawa
Spedytor - transport drogowy ! Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa, Włochy Opis stanowiska: Planowanie i organizacja transportu drogowego na terenie Europy Monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z klientami i przewoźnikami Aktywne pozyskiwanie zleceń Dbanie o wysoki standard obsługi klienta oraz świadczonych usług Nadzór nad terminowością procesów transportowych Udział w budowaniu i rozwoju nowego oddziału firmy Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - minimum 1 rok Praktyczna wiedza z zakresu realizacji usług spedycyjnych oraz znajomości rynku TSL Skuteczność i samodzielność w działaniu Umiejętność pracy pod presją czasu Rozwinięte umiejętności negocjacyjne Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność budowania relacji z klientami Dodatkowym atutem będzie posiadanie własnego portfela zleceniodawców Wymagana znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość innych języków) Ofe ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-17

Prawnik do działu prawnego Pruszcz Gdański
Prawnik do działu prawnego Pruszcz Gdański

Firma ogólnobudowlana zatrudni Prawnika do działu prawnego firmy Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe; -min. roczne doświadczenie w zamówieniach publicznych, inwestycjach budowlanych oraz negocjacjach; - lekkie pióro; - bardzo dobra znajomość pakietów MS Office i Excel; Oferujemy: - stałą pracę w oparciu o umowę o pracę; - pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku; - możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia na potrzeby pracownika); - ciekawą i pełną wyzwań pracę w doświadczonym zespole; -woda, kawa, herbata, posiłek pracowniczy; Osoby zainteresowane podjęciem pracy na stanowisku: Prawnik, proszone są o wysyłanie CV poprzez formularz . Wysyłając CV prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Pracownik biurowy - branża metalowa Gdynia
Pracownik biurowy - branża metalowa Gdynia

Firma produkcyjna z Gdyni zatrudni pracownika biurowego z pojęciem technicznym - również do przyuczenia. Zakres obowiązków: - wykonywanie rysunków wykonawczych w programie typu CAD - przygotowywanie zestawień materiałowych - zamówienia materiału Wymagania: - ogólne pojęcie techniczne, - umiejętność pracy w programie typu CAD - dobra organizacja pracy- mile widziana znajomość branży metalowej nbsp;Proszę o przesyłanie cv

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-17

Spedytor Międzynarodowy Ostrów Wielkopolski
Spedytor Międzynarodowy Ostrów Wielkopolski

Dynamicznie rozwijające się Przedsiębiorstwo z branży TSL poszukuje do pracy osób na stanowisko: SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY Oferujemy: -wysokie wynagrodzenie -stabilne zatrudnienie na umowie o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku -bardzo dobrą atmosferę pracy -narzędzia niezbędne do pracy -ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole w międzynarodowym środowisku Profil Kandydata: -swobodna komunikacja w języku angielskim lub niemieckim lub francuskim -samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy -umiejętność szybkiego podejmowania decyzji -łatwość nawiązywania kontaktów -umiejętność pracy w grupie -odporność na stres Główne zadania: -organizowanie i planowanie transportu międzynarodowego -nadzór nad procesem planowania usług transportowych -wyszukiwanie rozwiązań pozwalających na obniżenie kosztów transportu -monitorowanie jakości usług spedycyjnych -budowanie długotrwałych relacji z ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-17

Sekretarka Tychy
Sekretarka Tychy

Spółka Paxel zatrudni osobę do prowadzenia sekretariatu przedszkola/szkoły.Opis stanowiska:obsługa klientów;organizacja pracy sekretariatu;prowadzenie dokumentacji biurowej/szkolnej;dbałość o sprawny obieg dokumentów;prowadzenie raportu kasowego;przyjmowanie i wystawianie faktur;redagowanie pism i dokumentów;inne prace związane z obsługą sekretariatu oraz dokumentacją firmy.Wymagania:Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista;Zaangażowanie i pracowitość;Dobra znajomość obsługi komputera;Łatwość w nawiązywaniu kontaktów;Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadańnbsp;nbsp;nbsp;

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Specjalistka ds. rozliczeń / dyspozytor Warszawa
Specjalistka ds. rozliczeń / dyspozytor Warszawa

Firma z 25-letnim doświadczeniem w branży, zajmująca się projektowaniem, montażem, modernizacją, konserwacją i naprawami urządzeń dźwigowych oferuje zatrudnienie na stanowisku: Specjalistka ds. rozliczeń / dyspozytor Od kandydatek oczekujemy: •Wykształcenia średniego (mile widziane kierunki ekonomiczne). •Odpowiedzialności i zaangażowania. Dodatkowymi atutami będą: •Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. W zamian oferujemy: •Pracę w stabilnej organizacji. •Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli o ochronie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę „Winda-Warszawa” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Surowieckiego 12 w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-17

Spedytor krajowy, dyspozytor Karchowice
Spedytor krajowy, dyspozytor Karchowice

Zatrudnię spedytora/dyspozytoranbsp;Zadania:wyszukiwanie ładunków (program Trans)obsługa operacyjna zleceń transportowychprowadzenie dokumentacji transportowejkompleksowa obsługa klienta w przewozach i spedycji krajowejnbsp;Wymagania:doświadczenie min. 2 letniePraktyczna wiedza z zakresu realizacji usług transportowo-spedycyjnychUmiejętność prowadzenia aut, planowania tras oraz obsługi programu Transmile widziana znajomość języka niemieckiego i angielskiego

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Spedytor bez doświadczenia Katowice
Spedytor bez doświadczenia Katowice

W związku z rozwojem firmy poszukujemy Osoby na stanowisko: Spedytornbsp;bez doświadczenianbsp;Do obowiązków kandydata należeć będzie:nbsp;- Realizacja transportów w relacjach krajowych oraz międzynarodowych,- Tworzenie własnej bazy zleceniodawców oraz zleceniobiorców,- Budowanie długofalowych relacji z obecnymi oraz nowymi klientami i podwykonawcami,- Dbanie o wysoki standard obsługi klienta oraz świadczonych usług,- Nadzór nad jakością i terminowością procesów transportowych,- Dbanie o wizerunek firmy.nbsp;Wymagania:nbsp;- Umiejętność obsługi pakietu MS Office,- Samodzielność, zdolność podejmowania szybkich decyzji,- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.nbsp;Oferujemy:nbsp;- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,- Możliwości rozwoju zawodowego i rozszerzania kwalifikacji zawodowych,- Atrakcyjny system premiowy,- Przyjazną atmosferę w zgranym zespole,- Możliwość wdrażania własnych pomysłów. ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-17

Asystent/-ka Działu Zakupów Lublin
Asystent/-ka Działu Zakupów Lublin

P.H.U. Szczepan jako jeden z liderów branży wyposażenia warsztatów i wulkanizacji poszukuje do siedziby w Jabłonnie-Majątek, w niedalekiej odległości od Lublina, pracownika - Asystent/-ki Działu Zakupów. Jeżeli interesuje Cię praca w dynamicznie rozwijającej się firmie to zapraszamy do naszego zespołu jako:nbsp;Asystent/-ka Działu Zakupównbsp; Jakie zadania stawiamy przed Tobą: - obsługa zamówień biurowych, - kontrola obiegu dokumentów, - zbieranie ofert na potrzeby firmy, - dbałość o terminową realizację zamówień.nbsp;Zdolności i cechy jakie powinieneś posiadać: - znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (warunek konieczny), - bardzo dobra znajomość środowiska MS Office, w tym Excel, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- mile widziana znajomość branży warsztatowej lub zmysł techniczny, - dodatkowym atutem będzie znajomość programu WF-Mag.nbsp;Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - wynagrodzenie wyróżniające posiadane kwalifikacje i i ...

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Specjalista ds. planowania produkcji Orzesze
Specjalista ds. planowania produkcji Orzesze

NT Industry jest spółką należącą do Duńskiej grupy Novatech, działającej w branży konstrukcji stalowych od 1996 roku. Zajmujemy się projektowaniem, konstruowaniem oraz produkcją elementów, konstrukcji i urządzeń stalowych. Głównymi odbiorcami produktów są podmioty z obszaru energetyki, transportu morskiego a także rolnictwa. Obecnie do naszego zespołu zlokalizowanego w Orzeszu poszukujemy osoby na stanowisko: nbsp; Specjalista ds. planowania produkcji nbsp; Główne obowiązki: Zapewnienie ciągłości produkcji poprzez planowanie zleceń produkcyjnych i harmonogramu produkcji w systemie ERP;Kontrola dziennej produkcji i zapasów;Bieżąca korekta założeń produkcyjnych;Zapewnienie optymalnego wykorzystania dostępnych zasobów;Analiza efektywności i wydajności produkcji, Sporządzanie niezbędnych raportów i analiz;nbsp;Wymagania:wykształcenie wyższe techniczne;doświadczenie w pracy w dziale planowania w firmie produkcyjnej (mile widziane: małoseryjnej lub projektowej) doświadczenie w pracy z syste ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-17

Koordynator Biura / Koordynatorka Antoninów
Koordynator Biura / Koordynatorka Antoninów

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik biurowy, koordynator pracy biura. 
 Miejsce pracy : Piaseczno, Antoninów Główne zadania: • Telefoniczny kontakt z klientem • Obsługa komputera • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy w relacji z klientem. Oczekujemy: • Komunikatywności i pozytywnego nastawienia. • Umiejętności obsługi programów Word, Excel, Klient poczty. • Chęci zdobywania cennego doświadczenia Oferujemy: • Pracę w stabilnej firmie w przyjaznej atmosferze • Możliwość rozwoju zawodowego w modelu awansowym. • Stałe wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjne prowizje. 
 Oferty zawierające CV prosimy przesyłać poprzez portal.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-17

Front Office recepcjonistka Bytom
Front Office recepcjonistka Bytom

SEVENHOTEL.PLTwoją pasją jest nawiązywanie relacji z ludźmijesteś nastawiony/-a na rozwiązywanie problemów gościumiesz udzielić rady i zapytać o opinię po angielskuwierzysz, że szczęście to suma dobrze spędzonych chwilpraca w młodym zespole na terenie MIASTA BYTOMHotel pracuje 24/7, więc może się zdarzyć, że będziemy Cię potrzebować w weekendy/święta albo w godzinach nocnych.nbsp;

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

pracownik ds eksportu Warszawa
pracownik ds eksportu Warszawa

Szukasz pracy w logistyce? Chcesz zdobyć doświadczenie? Zgłoś się do Nas! Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy logistycznej mieszczącej się na Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Kutnie, poszukujemy pracownika od logistyki/ spedycji oferujemy - umowę o pracę  - pracę na 3 zmiany 6-14; 14-22; 22-6 - pracę od pon. do pt. - pakiet benefitów Randstad PLUS (karta sportowa, opieka medyczna, grupowe PZU) - pracę w miłej atmosferze zadania - obsługa kierowców przyjeżdżających i wyjeżdżających z zakładu - wystawianie dokumentów przewozowych - obsługa systemu SAP, Excel oczekujemy - wykształcenia w kierunku logistyka lub pokrewne - mile widziane doświadczenie w pracy w podobnym obszarze - podstawowej znajomości jęz. angielskiego    - dużej kultury osobistej,  - odpowiedzialności i zaangażowania w pracę  - umiejętności pracy samodzielnej i w grupie. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-17

sprawdź! - Specjalista ds Obsługi Zapytań -Email Warszawa
sprawdź! - Specjalista ds Obsługi Zapytań -Email Warszawa

Obecnie poszukujemy osób, które dobrze odnajdują się w pisemnej formie kontaktu z Klientem. Oferujemy: umowę o pracę stabilne zatrudnienie atrakcyjne warunki finansowe (podstawa + miesięczne premie) kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy duże możliwości rozwoju Zakres obowiązków: Odpowiedzi na zapytania Klientów zgodnie ze standardami Firmy. Wsparcie innych jednostek w Firmie w bieżącej obsłudze Klientów. Współpraca z Zespołem i przełożonym. Oczekujemy: Wykształcenia min. średniego umiejętności jasnego i precyzyjnego formułowania myśli przede wszystkim w formie pisemnej swobody w zakresie obsługi elektronicznych kanałów komunikacji dostępnych na rynku Komunikatywności i chęci do pracy z ludźmi Dyspozycyjności do pracy na pełen etat Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację będzie atutem Chcesz poznać szczegóły? Aplikuj już dziś! Chętnie zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjn ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-16

Pracownik Działu Rozwoju Nowych Produktów Wolsztyn
Pracownik Działu Rozwoju Nowych Produktów Wolsztyn

Firma Foram, znana także pod marką Artforma, to czołowy producent luster podświetlanych LED w Polsce i Europie.zatrudni pracownika na stanowisko:Pracownik Działu Rozwoju Nowych Produktów.nbsp;nbsp;Zakres pracy:Wdrażanie do produkcji nowych rozwiązań technologicznych,Wdrażanie do produkcji nowych produktów,Przygotowanie procesu wdrażania oraz jego monitorowanie,Udoskonalanie produktów z aktualnej oferty,Bliska współpraca z działem produkcji, działem sprzedaży oraz działem technicznymnbsp;Wymagania:Doświadczenie w pracy z produkcją,Znajomość pakietu MS Office (głównie Excel),Dobra znajomość obsługi komputera,Podstawowa znajomość języka angielskiego,Dużym atutem będzie umiejętność posługiwania się programem AutoCad,Inicjatywa w kreowaniu nowych rozwiązań, sumienność oraz dokładność w wykonywaniu zadań.nbsp;Oferujemy:Możliwość osiągnięcia wysokich zarobków przez motywacyjny system wynagradzania, zależny od efektów pracy oraz zaangażowania,Pracę w systemie jednozmianowym,Umowę o prace,Ubezp ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-18

Księgowy/ Księgowa Tułowice
Księgowy/ Księgowa Tułowice

Nowo otwarta firma działająca w branży motoryzacyjnej zatrudni osobę na stanowisko Księgowy / Księgowanbsp; Osoba będzie odpowiedzialna za:Zarządzanie działem księgowości - merytoryczny nadzór nad pracą działu księgowości oraz prawidłowym i terminowym księgowaniem operacji gospodarczych w firmie produkcyjnej.Odpowiedzialne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstwa produkcyjnego.Samodzielne sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych, a także raportowanie danych do instytucji zewnętrznych (US, GUS, UC).Odpowiedzialność za przestrzeganie krajowych procedur dotyczących kontroli finansowej przedsiębiorstwa.nbsp;Wymagania:Minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości firmy produkcyjnej.Doświadczenie w rachunkowości w dowolnym systemie klasy ERP.Biegła znajomość aktualnych przepisów rachunkowości i podatków obowiązujących w Polsce.Dokładność, rzetelność oraz zaangażowanie w wykonywaniu zadań.Dobra znajomość pakietu Office, szcze ...

Region : Opolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-03-16

Przejdź do strony: